מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 3 באוקטובר 2017

נוסעים ברכבת? תרימו את העיניים מהסמארטפון מדי פעם






קרה לכם פעם שנסעתם ברכבת רפאים? אם אתם קוראים את העובדה הזו בעודכם נוסעים ברכבת, כדאי שתרימו את העיניים מהסמארטפון מדי פעם כדי שזה לא יקרה גם לכם.
ניב מרינברג מתל אביב רק רצה להגיע הביתה בשלום. הוא עלה על הרכבת בחיפה ב-22:25 והחל להיות שקוע בסמארטפון, בשלב מסוים הוא שם לב שכבר די הרבה זמן הרכבת עומדת ולא זזה, אחרי דקות נוספות של המתנה התמיהה הפכה לדאגה, ניב ראה שהרכבת עומדת בתחנת עתלית וניסה לצאת, אך אף אחת מהדלתות לאורך קרונות הרכבת לא נפתחה.
אז שינתה הרכבת כיוון והחלה לנוע חזרה לכיוון צפון תוך שהוא לא מאתר כל פקח שלא לדבר על נפש חיה לאורך הרכבת, למזלו (או שלא) נותרו לו 9% סוללה באייפון ללא דרך להטעין, עוד קצת צעקות לחלל הרכבת ומשחק עם לוח הבקרה של הרכבת בתקווה שמישהו ישים לב... אף אחד לא שם לב אליו.
שיחה למוקד החירום של הרכבת מיד זכתה למענה, לקח לו קצת זמן להסביר את המצב האבסורדי אליו נקלע ושאפילו לקרון הקטר הוא לא יכול להגיע, אחרי כמה דקות שמע את המוקדנית משוחחת עם נהגי קטר שונים לאורך המסילה ומבקשת מהם לעצור תוך שהיא מבקשת מניב פידבק: האם הרכבת עצרה או לא. דמיינו לכם את הסיטואציה הסוריאליסטית כמו במשחק מחשב בה מוקדנית פוקדת על רכבות לעצור לפתע ולהמשיך בדרכם ברחבי הארץ (מומלץ לקרוא את הפירוט המשעשע במקור).
לבסוף הבינו שהרכבת נמצאת בדרכה למוסך, איתרו את נהג הקטר הרלוונטי וניב ירד מהרכבת באותה תחנה בה עלה שעה וחצי לפני כן תוך שנהג הקטר נוזף בו. בסופו של דבר, לאחר תחנונים ולאור התלאות שעבר, שלחה רכבת ישראל מונית לאסוף את ניב מהתחנה בחיפה לביתו בתל אביב.
בתקווה שלא פספסתם את התחנה בזמן שקראתם את העובדה הזו.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה