מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 12 ביוני 2017

החרדים הם מחבלים עם פאות וזקן




לא, הפעם לא מדובר בחרדפוביה. הפעם הדברים נאמרו על ידי רב חרדי אורתודוקסי בישראל. הדברים נאמרו בתגובה ללינץ' שחרדים במאה שערים ערכו לחייל במדים שעבר בשכונה. קומץ של חרדים קיצונים תקפו את החייל עד שצלעותיו נשברו והוא נגרר מהשכונה לקולות תרועותיהם של החרדים הצופים במתרחש. החייל לא הוכה בגלל שהוא בלש במסווה. הוא הוכה כי הוא חייל, חרד"ק. כשחרדים מרביצים לחייל ושוברים לו צלעות הם אפילו לא חילונים, הם מחבלים - כל מי שמרים יד על חברו נקרא רשע. הם רשעים שהקבה ישרוף אותם. מה זה קשור לדת? מדובר במחבלים עם פאו וזקנים.
לדבריו, אם אלו האנשים המכונים חרדים, אז הוא לא חרדי, מאחר ולא כך נוהג חרדי הלומד כל היום את הגמרא. חרדי שלומד כל היום לא יוצא להפגין, להכות ולשרוף צמיגים. ה"חרדים" שהיכו חייל, אשר מכונה בפיהם חרד"ק, ושברו לו את הצלעות הם אינם יהודים ובטח שאינם חרדים. מדובר במחבלים עם פאות וזקן. יהודי הוא רחמן. יש חרדים שאתה מתבייש שהוא די וכל מי שהיה שותף למעשה זה יתן את דינו בשמיים, כשחלק היכו ואחרים מחאו כפיים. כל המלבין את פני חברו ברבים אין לו חלק בעולם הבא.
מה זה, עולם תחתון? איזה רב תומך בזה? שיהודי יכה יהודי? גוי אסור להכות! אם מחר לא מתאים לי הכובע שלו או הפאות שלו או הדעות שלו באיזה זכות תכה אותו? מי אתה חושב שאתה? אז כבוד הרב יונתן בן משה אינו חרדי כזה ואם כך נקרא חרדי אז הרב בן משה לא מוכן שיקראו לו חרדי. חרדי זה חרד השם יש לו ייראת שמיים שיודע שיש דין ויש דיין. התנהגות כזו היא שמרחיקה חילונים מהדת
קודם כל צריך שיהיה שלום ביננו.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה