מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 22 בפברואר 2017

מה היה הדבר הכי טיפשי שהחתן עשה בחתונה? 62 סיפורי פדיחות






אני אוהבת את בעלי, התחתנתי איתו! זהו, החתונה זה 4-5 שעות. חיי הנישואים יותר מעניין. והנה בכל זאת, מקרים שונים של חתנים שונים שעשו דברים משונים ולא מקובלים לכלה בחתונה.



  1. בדרך לחופה.... הסתכל ואמר את הדבר הכיייייי מפגר!! נו... מרוצה זה מה שרצית 
  2. האקס שלי לבש את השמלת כלה שלי ורץ בכל הקומה וצעק אני כלהההההההה 
  3. הוא לא עשה בושות אבל אני לא אשכח שחמותי נסעה הבייתה עם המפתחות לדירה שלנו ולמכונית וחיכינו מחוץ לאולם שעה וחצי עד שמישהו יבוא לאסוף אותנו ואת המפתחות.
  4. אם בעלי לא היה בחופה הוא בטוחים שהתחתנתי עם עצמי לא היה בכלל בחתונה חחח הוא נעלם עם חברים לקומה למטה לשתות להתמסטל חחח או שהלך ישב איתם
  5. שלי השתכר כבר באמצע החתונה ולא ראיתי אותו כי היה עסוק כל הערב ב להקיא את הנשמה שלו מחוץ לאולם. וב״ערב הכלולות״ מצאתי את עצמי בחדר במלון בגקוזי לבד בזמן שהוא מזמןןןןןן ישן
  6. אצלי הוא ישב כל החתונה. לא היה לו כח לרקוד ולא כלום. היה עייף...
  7. אצלי בעלי כל 10 החודשים לפני החתונה טען ... לא הולך לרקוד הולך לשבת עם חברים . לא אוהב לרקוד ובסוף רקד והשתוללל עם החברים יותר ממני
  8. חחחחח אחרי הריקודים בהתחלה , הייתי אמורה ללכת לחדר עם מאפרת וספר כדי להחליף לוק ... אנחנו מגיעים לחדר ואין מפתחחח איפה המפתח 😭 חוזרים לאולם שואלים את כולם אם הם ראו , הדיג׳יי שואל ברמקול חחחחחחח חצי שעה עברה בסוף איפה מוצאים ? בכיס שלו
  9. כשנכנסנו לחדר ייחוד באתי לנשק אותו והוא היה אחרי צום ורק רצה לאכול.
  10. "הרי את, משובשת לי..."
  11. לא ראינו אחד את השני שבוע, חיכיתי לו עם המלוות שלי בלוקיישן עם הצלם ,והוא מגיע ושואל "אז מי כאן הכלה?".. אף אחד לא צחק.
  12. נעלם קצת לפני שהחתונה נגמרה, עם הקוד של הסוויטה שלנו. לא יכולתי להיכנס לסוויטה וכבר הייתי גמורה מהחתונה והחיפושים. אחרי שעה אחי הגיע ופתח אותה( במקרה לקח ממנו את הקוד לפני) ואז גילינו את בעלי ישן שם בכיף... הוא נרדם עם החליפה והנעליים, גם לא הגיב כשהזזנו אותו, ממש היה גמור! בשעה 5 בבוקר הוא התעורר בבהלה ושאל אותי איפה אנחנו חחחח :)
  13. היתה לנו חתונה חרדית, למרות שאנחנו לא. באיזה שהוא שלב בצד של הנשים נשארו רק אני, אמא שלו ואחותו, אני, שגם ככה הייתי מתה שהחתונה תיגמר כי סבלתי, נכנסתי לצד של הגברים, ואני אומרת לו "יאללה, נגמר" והוא עונה לי "אבל כיף לי"
  14. בארוחה העיקרית הוא ישב לאכול עם חברים שלו ומצאתי את עצמי עם הצלם עוברת בין השולחנות ומצטלמת לבד  
  15. אסף אותי מהסלון כלות בשעתיים איחור. הוא בא עם שמפניה, לימוזינה וצלמים מאחוריו.. מה יכלתי לעשות? אם המפגש לא היה מצולם הוא היה נדקר. חחחחח טוען עד היום שהשושבין נתקע בשירותים. בחתונה אחרת, גם חבר שלו שהיה החתן איחר בשעתיים לסלון כלות. אצלו אבל תירוץ הרבה יותר גרוע, הוא ראה צ'ארלי וחצי 
  16. בחופה כמעט שפך עליי את הכוס יין
  17. בחתונה הראשונה שלי. קראתי לו "מאמי" הוא רב איתי כי חשב שקראתי לו "שלומי" החבר לשעבר
  18. קילל אותי וצרח עלי שפיזרתי את השיער באמצע המנות כי בזבזתי לו זמן תמונות עם המשפחה. ברחתי מהנישואין אחרי 4 חודשים
  19. בעלי עבר ניתוח שבוע לפני החתונה, קבע הוצאת תפרים ביום של החתונה, אחרי יומיים התקשר לרופא והתחנן להקדים כי נזכר שמתחתן באותו יום, הרופא נקרע עליו מצחוק
  20. השתכר ולקחו אותו מוקדם הביתה. טיפשי ומביש. כמו כל דבר שעשה כשהייתי אישתו (גרושה היום )
  21. נישק את אבא שלו אחרי שבירת הכוס.. 
  22. השתכר מייד אחרי החופה, כל הערב היה בשירותים וסיימנו עם אינפוזיה לפנות בוקר בחדר במלון.
  23. שלי לוקח את כולם. בעלי שיחייה החליט שאנחנו נכנסים בחתונה עם גמלים(רק ה' יודע למה) אחרי שהוא לא הצליח להשיג גמלים החליט שנכנסים על סוסים. ברגע האחרון הוחלט שהוא נכנס ראשון ואני ממתינה עד שהוא מתמקם באולם עם הסוס. ברגע שהוא נכנס לאולם רכוב על הסוס, הסוס החל להחליק וליפול. בשנייה האחרונה הוא הצליח לקפוץ ורץ מיד להוריד אותי מהסוסה שלי. חמותי כמעט חטפה התקף לב... מה שכן כתבו עלינו בעיתון והתראיינו בטלוזיה. עד היום האורחים זוכרים את החתונה שלי ואני זוכרת שהתחתנתי עם אידיוט.
  24. שלי לוקח את כולם. בעלי שיחייה החליט שאנחנו נכנסים בחתונה עם גמלים(רק ה' יודע למה) אחרי שהוא לא הצליח להשיג גמלים החליט שנכנסים על סוסים. ברגע האחרון הוחלט שהוא נכנס ראשון ואני ממתינה עד שהוא מתמקם באולם עם הסוס. ברגע שהוא נכנס לאולם רכוב על הסוס, הסוס החל להחליק וליפול. בשנייה האחרונה הוא הצליח לקפוץ ורץ מיד להוריד אותי מהסוסה שלי. חמותי כמעט חטפה התקף לב... מה שכן כתבו עלינו בעיתון והתראיינו בטלוזיה. עד היום האורחים זוכרים את החתונה שלי ואני זוכרת שהתחתנתי עם אידיוט.
  25. בעלי לא עשה אבל חמי שכח את הטבעות בכספת וזה אחרי שהראה לאמא שלי ולאחיו את הכספת ואמר כולם לזכור הטבעות הכספת. באמצע החופה התחילו לחפש אותן ובסוף חמי רץ למעלה לסוויטה ולקח אותן
  26. הוא איבד את הטבעות וכשהגיע הרגע של הקידושים חיכינו שאח שלו יילך לחדר חתן כלה לחפש אותן. במקום להגיד אם לא אעלה את ירושלים.. אמר אם לא אעלכי...
  27. עלה על שולחן לרקוד ציפה שגמני אעלה לא עליתי והוא נפל
  28. הגיע לאסוף אותי מהמלון במקום ב3 ב 5וחצי עמד בדלת עם הזר פרחים שלי 100 ורדים לבנים ונבולים אחרי יום שלם שהשאיר אותם באוטו (חתונה בתחילת אוגוסט) פספסנו את הצילומים שקבענו ונסענו להביא זר חדש
  29.  עזבו את הזר פחות ענין כמו שישבתי שעתיים וחצי במלון מוכנה מחכה לו והוא פשוט לקחת תזמן שלו 
  30. שבועיים לפני החתונה הלכנו לבחור את הזר.... כאשר אסף את הזר מתקשר אלי ואומר לי מאמי יצא זר מהמם בטוח תהיי מרוצה... פותחים את הוילון הוא עומד עם הזר.... אבל זה לא הזר שהזמנתי........ בזמן הצילומים חבר שלו (הנהג) רץ להביא את הזר הנכון..... אני הרווחתי תמונות עם 2 זרים שונים
  31. הוא הופיע, האדיוט
  32. אחי היה שיכור, שתה והיה מסטול לא עשה שטויות או משהו עשה שמח כמו שכל החברים שלו לא עשו, אין לי מושג על מה החתן אכל סרט והוא פשוט צרח עליי [הכלה] והעליב אותי ואת המשפחה שלי, זה היה היום שהבנתי שנישואין זה זמני, הזמני הזה לקח 4 וחצי שנים עד שהעפתי אותו קיבינימט!! אסביר שוב, בחתונה שלי כמו בכל חתונה היה אלכוהול אח שלי שתה כמו כולם בערך והיה קצת מסטול, הגרוש שלי התעצבן על כך ופשוט צרח עליי למה אחי מסטול, בזמן שהחברים שלו היו שיכורים מרוחים, קיצר סתם נתפס על אחי, והעליב אותי ואת המשפחה שלי ביום החתונה!! על כלוםםם בכיתי את נשמתי בחתונה
  33. בתום הטקס נישק את הרב, ההורים שלו, אחים שלו, חברים שלו ....
  34. בעלי התרסק עם האופנוע 3 שבועןת לפני החתונה ושבר יד ורגל והיה כל החתונה על כיסא גלגלים.
  35. איבד את העתק הכתובה שהרב הביא לו אישית לפני החופה והיינו צריכים לארגן מחדש פגישה איתו,עם הרב והעד-כולם הגיעו לשיקום כי הוא היה מאושפז עדיין מהתאונה.
  36. כשהרב אמר לו לתת לי לשתות מהיין הוא אמר "תשתי מאמי,כמו בבית"
  37. שכח להוריד את הכיפה בסלואו ובכל התמונות היא נמצאת באלכסון על הראש כמו למתנחל עד שנפלה בסוף הריקוד.
  38. אמר "אם לא אעלה את ראש ירושלים על ראש שמחתי"
  39. עמד על כיסא ושר לאמא שלו: "את עולמי את הניחוח המתוק הפרח בגני" היום הוא בן זרועותיה, גרושים.... היא הייתה בחירתו ולא אני עוד מיום החתונה. אידיוט
  40. הוא וכל חבריו המאבטחים/מאמני כושר (וכ׳ו) שתו בחתונה כאילו אין מחר... מפה לשם- הוא הוריד חולצה ואחריו כל החבורה. איכשהו מחתונה זה הפך למופע צ׳יפנדייז.. על הבמה! (לא ברחבה חלילה) מה שבטוח זה שסבתא שלי שתהיה בריאה הייתה מבסוטית ממש חחחח
  41. לא קלט מרוב שיכרות שאישתו הטרייה חוטפת מולו התקף אסתמה (גם שאמרו לו!), יש לו מזל שידעתי שהוא אדיוט גם לפני שהתחתנו ושיום אחרי כבר יכלתי לצחוק על זה, מה לעשות שבעלי ואלכוהול לא חברים  העיקר שנהנינו ושמחנו, הצער הכי גדול שלי מאותו יום זה שלא שיחררתי מזה שהוא לא בפוקוס כל הערב והיה לי קשה יותר להנות, תקראו לזה לקח לחיים אבל הפנמתי שאני לא אמא שלו והוא ילד גדול (ועל פי כן יכבס לעצמו, יבשל וינקה בדיוק כמוני!) ואפילו יש לי גב מחמותי ומסבתא שלו כפרעליו
  42. יצאתי מהחדר איחוד והייתי חייבת פיפי דחוף, ולא רציתי להכנס לאולם כי ישר יתחילו לרקוד איתי ולא יתנו לי להכנס לשירותים אז הלכתי לשירותים באולם ליד, ככה נכנסת לה עוד כלה לאמצע חתונה של מישהי אחרת ורצה לשירותים והתברר שמישהי הזאת היא הייתה הבת של המנהלת שלי לשעבר בסמינר
  43. ארבעה ימים לפני חתונה היינו בחתונה של חברים שהייתה בהפרדה. לקראת הסוף החברים שלו לקחו את הבד של ההפרדה והחליטו לקפוץ איתו בחבל... 2 מהצדדים מסובבים והשאר באמצע קופצים בתורות. אני בדיוק עמדתי בצד ודיברתי עם חבר משותף ולא שמתי לב שבעלי החליט לקפוץ גם... מפה לשם אני קולטת שהחבר תוך כדי שיחה מנסה לגרום שאהיה עם הגב לרחבה. אני מסתכלת וקולטת שהגאון שלי השתטח על הרצפה ופתח את הגבה... 4 ימים לפני חתונה... חשבתי אני יושבת עליו בכלא אותו יום...
  44. כשנגמרה החתונה, הגענו לחדר שלנו, והייתי מורעבת ושיכורה, הוא הלך להביא אוכל, בנתיים אני נרדמתי והוא ננעל מחוץ לחדר ובילה חצי לילה עם מפיקת החתונות שלנו עד שמצאו מפתח לחדר.... (כן כן, אני האידיוטית, לא הוא....)
  45. שלח את אחיו להביא את הטבעות ואחיו לא ידע בכלל איך הן נראות...מפה לשם מזל שהמלווים רצו לראות אותן לפני החופה.... 
  46. תחת החופה ענד לי את הטבעת ואז במקם לתת לי את הטבעת כדי שאענוד אותה לו הוא פנה הצידה נתן את הטבעת לאבא שלי והאבא שלי ענד לבעלי את טבעת הנישואין.
  47. בעלי נישק אותי עם ההינומה על הפנים, לא נתן לי הזדמנות להוריד אותה, נראיתי כמו כלה טאליבן
  48. משווה ומעלה:שבעלי בא לאסוף אותי מהסלון כלות כולם בוכים ונרגשים כולל אותי, מחכים לחתן הנרגש ולראות את תגובתו הוא נכנס ובלי למצמץ אמר:את חייבת לראות איזה אוטו סוף הבאתי
  49. החתונה בירושלים.. הגיע כבר לירושלים ונזכר ששכח!!!את המכנס של החליפה באשקלון
  50. אנחנו נכנסנו לחופה כל אחד עם ההורים שלו, אז יש את הרגע שההורים שלי מתקדמים לחופה ובעלי צריך לבוא אלי "לקחת" אותי איתו לחופה.. הוא שכח אותי. נשארתי לעמוד שם כמו בובה 5 דק שנראו נצח וכשהגעתי לבד למדרגות החופה הוא פתאום נזכר!! חח אנחנו צוחקים על זה עד היום
  51. הצלבנו ידיים כדי להרים כוסית ולשתות שמפניה , פתאום אני קולטת שאני שותה אוויר... בווידאו רואים את זה
  52. לפני החופה ישבנו לאכול בקומה של החתן-כלה, הוא החליט שחבר שלו עולה לאכול איתנו למרות שידע שעשיתי הכל כדי שלא יראו אותי לפני החופה 
  53. עלינו יד ביד לחופה החופה הייתה גבוהה על מדרגות בעלי מרוב התרגשות רץ למעלה והוא משך אותי ואני דרכתי על השמלה ועמדתי ליפול והוא לא שם לב עד שבא המנהל אירועים ועזר לי
  54. רוקד איתי ליד חברה שלי ובעלה ומסביר להם ליד הצלם ש: "היא לא יודעת לרקוד"
  55. בסלון כלות שהתארגנתי יש וילון שעולה למעלה כשבצד אחד עומדת הכלה ובצד השני החתן. שיר רומנטי מתנגן ברקע וההתרגשות בשיאה. אלא מה? בעלי החליט להשתעשע ולשים את המלווה שלו מאחורי הפרגוד.
  56. עלה לחופה והשאיר אותי להסתבך לבד עם השמלה מאחור
  57. קבענו תאריך ואז נסענו לחופשה. אנחנו בבריכה והוא מקבל טלפון, מהקצינת קישור. פתאום אני שומעת אותו אומר " 11 בדצמבר לשבועיים? בסדר.. " והחתונה שלנו ב 11 !! מזל שהייתי לידו ושמעתי, אחרת היה לו מילואים בחתונה :)
  58. שכח את הטלית בבית. ואת הטבעת במלון.
  59. מגיעים לחדר חתן כלה כמה שעות לפני החופה,אוכלים ואז האדיוט מחליט שהוא נכנס להתקלח והופ לישון
  60. בחתונה עצמה הרב שואל איפה הכתובה. מתברר שהוא שכח לאסוף מהרבנות
  61. חחחח שלי נישק את הרב אחרי שבירת הכוס והכל מתועד
  62. התחתנתי בהריון ולא סיפרתי לו מה מין העובר, תכננתי את זה במשך חודשים לספר לו בסלואו באוזן... אז הגיע הרגע ואני מחכה לו ברחבה עמעמו את האורות התחילה המנגינה וכולם צועקים איפה החתן איפה החתן. החתן בא מסטול לרחבה בקושי הולך חחחח לא רק שלא סיפרתי לו כלום גם רואים איך אני כועסת עליו בווידאו. גם כן סלואו רומנטי
  63. בשיר הכניסה לחופה הוריי הובילו אותי אליו וזה השלב שהיה צריך להרים לי את ההינומה.... מרוב התרגשות הוא שכח.. ואני אומרת לו תרים לי את ההינומה... כמה פעמים עד שקלט.... פדחן







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה