מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 17 בפברואר 2017

ניתוח ראיון של קובי מידן בערוץ 10 עם האישה האחרת, המאהבת






בימים האחרונים, רץ בפייסבוק קטע מראיון של קובי מידן עם מאהבת פיקטיבית - כנראה שחקנית, שבראיון ממלאת את תפקיד המרואיינת שפיתתה בכוח גבר נשוי, הביאה לגרושיו ונפרדה ממנו כשגילתה שהוא בוגד בה עם גרושתו. מטרת הראיון הנה להציג את הצד של האישה האחרת, להציג את הבגידה מהעיניים של המרואיינת, כאילו כך נראות כל הנשים האחרות, המאהבות, הפילגשות. כאילו הגבר צדיק ותמים שנגרר לתוך זה בניגוד לרצונו.
הראיון כל כך הזוי שאין לכך הסבר אחר מלבד החשד הכבד שמדובר בראיון פיקטיבי. לפי הפרופיל של הגבר הבוגד והאישה האחרת, לא פעם מדובר בשני אנשים שנשואים לאחרים ועובדים יחד באותו מקום העבודה דבר שאיפשר את התפתחות הקשר האלטרנטיבי לבן/בת הזוג של השניים. ברוב המקרים, יש בעיה במערכת הזוגית, כמו צורך נוסף בסקס או בקשר רגשי נוסף מעבר להוראות השגרתיות שבת הזוג הלגיטימית נותנת לבעל בנוגע לגידול הילדים, הסידורים השגרתיים והריבים התכופים.
אפשרות אחרת ונפוצה לא פחות הנה שמדובר בגבר נשוי שיזם את הקשר עם האישה האחרת מלכתחילה, באמצעות חיפוש באתרי הכרויות ואפליקציות שונות קשר דיסקרטי או שאף הציג את עצמו כרווק או כגרוש או כפרוד במטרה להכיר אישה בעלת סטטוס משפחתי דומה ולהשלות אותה שהוא פנוי לקשר רציני יותר מקשר מיני.  ברוב המקרים, האישה האחת הנה רווקה שנכנסת לקשר הזה באופן מוטעה, מאחר והוא סיפר לה הכל חוץ מאת האמת בנוגע לסטטוס ההמשפחתי שלו - העובדה שהסטטוס המשפחתי שלו הנו נשוי.
עם זאת, למרות שהמרואיינת מציגה פרופיל כל כך שונה מהפרופיל הנפוץ של האישה האחרת בראיון הנוכחי, זה לא מה שמעיד על כך שדמות האישה האחרת כפי שמוצגת בראיון זה הנה דמות פיקטיבית פרי מוחו של גבר הוזה שמאשים את כל העולם בפרוק הנישואין שלו ולא לוקח אחריות על עצמו ועל מעשיו כמו אדם בוגר.
הראיון מתחיל בצילום צללית של המרואיינת כמעשנת סיגריה שמעוניינת להשתלט על כל האיברים הזכריים בעולם. יחד עם זאת, אף אחד לא מתנסח כמו שהיא מתנסחת, בטח לא גברים. ישנו ניסיון ליצור לה תדמית של מינימום קרואלה דה ויל, האישה המרשעת, הפתיינית, כשגבר נגרר ותמים. המרואיינת רצתה כל כך לשכב עם הבנאדם, נשוי או לא, עד ששלחה אליו חבר כדי להעביר אליו את הטלפון שלה ולא הזיז לה שהוא נשוי. נסו לרגע לדמיין את השיחה בין החבר לגבר הנשוי. זה לא נשמע טוב, לא ההתנסחות שלה ולא מה שהחבר יכול להגיד. שימו לב לחיוך של המראיין, חיוך של נוכל נשוי שמאתר כאן אופציה.
נו אז מה טקס החתונה אומר לשני הצדדים? שמעשית לטענת האישה האחרת, לגבר יש מצפון אבל היא הדומיננטית הפתיינית חסרת המצפון והמרשעת והוא עז, נגרר, תמים. אולי תגובה תמימה או נהפוך אותו לתמים מסכן שלא עשה כלום, עשו לו. וכשהם נפגשו בבוקר, בצהריים בשישי בערב - מה, אין להם עבודה? ומה באמת הוא מספר למשפחה? לאישה? לילדים? ומה המשמעות של המשפחה לאישה האחרת, כי מה הבעיה במסיונרי דלוח? אז האינטרס שלו לבגוד ולהיכנס למערכת היחסים המעוותת אותו הנה בגלל מין משעמם ושגרתי, לכאורה.
ואיך זה נגמר? היא חיטטה לו בטלפון כשהוא כבר היה גרוש. היא גילתה שהוא בוגד בה כבר 7 חודשים עם גרושתו, בה בגד כשהיה נשוי לה עם אותה אישה אחרת. איזה ענק. ומה אפשר להבין מזה? נו, אולי בכל זאת עדיף מיסיונרי דלוח? אז מי באמת נדפק מכל הספור ההזוי?










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה