מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

איך אוטופיה יכולה להראות בעידן המודרני? מרינלידה [Marinaleda] הספרדית כמקרה בוחן






באוטופיה, השכר שווה לכולם ושוכרים בתים ב - 15 יורו לחודש. גם אין שוטרים - זוהי מרינלידה, אוטופיה. כאשר כל העולם עוסק בטרור, אפליה, גזענות, עוני ועוד, מיני עולם מושלם מוקם בספרד, ישוב הממוקם בחבל אנדלוס מחובר לסביליה בספרד, Marinaleda מראה לנו איך אוטופיות יכולות להתעורר לחיים. מה הופך עיר כל כך קטנה לשונה באופן ניהולה. ליותר מ 3000 התושבים שלה, Marinaleda פועלת על סוציאליזם מוחלט במשך 30 שנים וזכתה לכינוי "אוטופיה לשלום".
מעל 30 שנים, המנהיג הסוציאליסטי מנואל סאנצ'ז גורדיו אחראי לאורח חיים זה. יש להם זיתים, תפוזים, חיטה, ברוקולי ועוד מגוון ירקות זמינים לגידול. "המטרה שלנו היא ליצור מקומות עבודה, לא רווחים."
כל החקלאים משלמים משכורת יומית של 47 יורו והם עובדים רק 6 שעות במהלך היום. שאר הרווחים מכסים את הצרכים של התושבים. כל ההכנסות משמשות לבניית מתקני ספורט, פארקים ... בסמוך לשנות ה -70, יותר מ -60% מהאוכלוסייה ב מרינלדה היו מובטלים. עכשיו שיעור האבטלה הוא 0% ! כיום, כולם מועסקים ודגם הכלכלה נחשב כמקרה מבחן.
"בנה זאת בעצמך!" התכנית מאפשרת לתושבים לגור במקום משלהם רק ב -15.52 יורו בחודש כל עוד הם עובדים ובונים את ביתם. כמובן, כל החומרים הדרושים לבנייה מכוסים על ידי העירייה התנאי היחיד הוא לקחת חלק בבנייה של הבית שלך. לרוב הבתים יש גינה, אפילו מוסך עם 3 - 2 חדרי שינה בהתאם לצרכים.
ואין משטרה!אין משטרה או אבטחה באזור. אין פשע או שוחד כתוצאה מכך. הם מאמינים בזכויות אזרח. זה חוסך להם מעל 350.000 יורו בשנה.
אנשים נהנים לחיות בעיר אוטופית זאת ...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה