מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 21 ביולי 2016

שוטרים במוקד משטרת ישראל מתעללים באזרחית ששוטרים מסוכסכים איתה







סכסוך שכנים זה דבר נפוץ ויכול לקרות לכולם. לפעמים זה נגמר מהר ובשלום. אבל מה קורה כששכנה מסתכסכת עם שכניה השוטרים? צרות צרורות. יכול להיות שהשכנה לא הייתה צריכה לערב את המשטרה. אולי בגלל שלא בהכרח התרחשה עבירה. אבל ההגיון אומר שאין טעם לערב את המשטרה מאחר ואוטומטית הם יתעללו בשכנה כתמיכה בשוטרים עמם היא מסוכסכת. שימו לב שלא רק שעולה שם שמה של שוטרת מסויימת שכנראה מעורבת אישית בסכסוך השכנים, אלא ההתעללות שנשמעת בכתבה נעשית בתמיכתה של קצינת החמ"ל ועל ידי מוקדנים נוספים במשטרה, שוטרים. מאחר וההתרחשות נפרסת על פני 8 שנים, הדבר פוסל את מעורבותם של שוטרי שח"מ, חיילים בשרות המשטרה ששרותם מוגבל לשנתיים עד שלוש שנים.
זוהי אינה הפעם הראשונה שתפקודה של משטרת ישראל בעייתי, ובפרט תפקודו של מוקד 100 המשטרתי ובטח ובטח של המוקד במחוז ש"י. המוקד שהיה מעורב ברשלנותה של משטרת ישראל בעת חטיפת שלושת הנערים היהודים היה מוקד 100 במחוז ש"י, המוקד המדובר במקרה הנ"ל. במוקד התקבלה החלטה להתעלם משיחת הטלפון שביצע אחד הנערים שדיווח על החטיפה, כאשר ברקע נשמעו יריות. הדבר מנע את המשך הטיפול של המשטרה. משאבים מופנים למקומות הלא נכונים ולא נגד עבריינים כפי שההגיון אומר. למשטרה יש סדר עדיפויות הזוי בשליחת כוחות.
אכן, זה נמשך עוד מהתקופה של המפכ"ל דנינו ועד היום, תחת השגחתו של מפכ"ל המשטרה החדש, רוני אלשיך. לא מספיק שהשוטרים בתחנה שכנים שלה ומטרידים אותה, במוקד צוחקים על השכנה בחסות קצינת החמ"ל של המוקד המשטרתי. 8 שנים ודבר לא השתנה - המוקד של המשטרה לא מתפקד ולא מספק שרות לאזרחים. עם התנהגות כזו לא פלא שילדים נחטפים ויש פיגועים. אין בטחון לאזרחים. למשטרת ישראל תדמית מחורבנת עוד לפני כהונתו של המפכ"ל דנינו. חוסר יעילותו של המוקד המשטרתי הנו סימפטום בלבד. גם אם לדעתם השכנה מטרידה את המוקד, יש למוקדנים אמצעי נורמטיבי להתמודד עם הטרדות. יחד עם זאת, המוקדנים לא ביצעו את עבודתם נאמנה וביזו את שמה של המשטרה ואת מעמדם כשוטרים. כך, נפגע האמון של האזרחים בשוטרים.
מה זה משנה כבר פעמים היא התקשרה?! את מי זה מעניין?? למשטרה יש תפקיד ותפקיד חשוב!!! אין אפשרות ואי אפשר לקבל יחס כזה מזלזל של מוקדנים לאזרחים. פשוט עצוב !! ואם אדם עם מוגבלות היה מתקשר והיה נראה להם שהקול שלו מצחיק אז הם היו עושים קולות של חיות?? גועל נפש השוטרים צריכים להיות הכי עדינים ומבינים את הציבור בוא לכל מדינה נורמלית ותראו איך מוקד המשטרה עונה , גועל נפש של שוטרים. צריך להעיף את המוקדנים מהשרות ולא להעלות ותה למשפט. דווקא השוטרים צריכים להיות הדוגמאות לכל העם. הגיע הזמן שמישהו שם בצמרת המדים הכחולים יתעורר על החיים שלו ויפה שעה קודם. ב ז י ו ן !!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה