מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 14 ביולי 2016

המוסלמים נאבקים כנגד תפילת יהודים בהר הבית



זאת עובדה. המוסלמים נאבקים כדי למנוע חופש דת ופולחן בהר הבית, את חופש התנועה של ישראלים ויהודים בהר הבית ואף את זכותם הטריטוריאלית והשלטונית של יהודים וישראלים בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט. לא ניתן להכחיש את זכותם של היהודים על ירושלים עיר הקודש מזה אלפי שנים. אבל, גם כאשר ירושלים הייתה תחת הכיבוש של ממלכת ירדן וגם כיום, כשהר הבית נמצא תחת שלטון ישראלי - יהודי, מוסלמים בישראל, בירדן וברחבי העולם פועלים כדי למנוע את החופש של יהודים וישראלים בהר הבית. אנשי האויב מבצעים פעולות כגון פיגועים, אמצעים דיפלומטיים, הפגנות אלימות, מבצעים פיגועי אונס ועוד.
מוחמד יצר את האיסלאם כדי לכבוש את העולם ולהפוך את הדתות הקיימות ללא רלוונטיות. המטרה שלו זה להחריב את היהדות והנצרות. לכן, הוא גם גנב את ההיסטוריה הנוצרית והיהודית והפך את הנביאים שלנו לנביאיו - פתאום שלמה המלך הפך לנביא מוסלמי וגם אדם הפך לנביא המוסלמי הראשון. הערבים מתנגדים לקיומה של מדינת ישראל בכלל וכמדינה יהודית ולכך שיהודים יתפללו בירושלים, בירת מדינת היהודים מחשש שהיהדות תקבל לגיטימציה לקיומה לאחר 2000 שנות גלות ו1,400 שנות קיומה של האיסלאם והכיבוש הערבי בישראל ובמזרח התיכון. לכן, יש להזכיר למוסלמים שכשאבות אבותיהם התפללו לאללה ושלושת בנותיו, קברו את בנותיהם בחיים ושתו אלכוהול, היהודים התפללו בירושלים וחיו במדינת ישראל.
ועדיין, התרחשו ומספר תאונות במהלך המחצית השניה של המאה ה-20 - הקמת מדינת ישראל כמדינת היהודים בה היהודים ניצחו לכל מדינות ערב במלחמת העצמאות, מלחמת ששת הימים בשנת 1967 בה היהודים ניצחו את כל שכנותיה הערביות תוך פחות משבוע ותפסו את השלטון על ירושלים, שחררו אותה מהכיבוש הערבי. עצם קיומה של מדינת היהודים ונוכחותם בירושלים והר הבית, זה פוגע בפעילות הדהלגיטימציה שהמוסלמים מבצעים ביהודים ובערבים. לכן, הם מתנגדים בכל כוחותיהם לקיומם של היהודים בהר הבית ובירושלים בלל. לא מדובר בבעיה פוליטית או טריטוריאלית, אלא בבעיה תאולוגית. זו בעיה קיומית מבחינת המוסלמים.
מושתלים בשלטון ובמשטרה בישראל משתפים עמם פעולה ואוסרים על תנועת יהודים וישראלים בהר הבית. תנועת יהודים אסורה בהר הבית ולא רק בחודש הרמדאן. כך נפגעת הריבונות היהודית - ישראלית בהר הבית. הדבר הזה שהטרוריסטים הערבים נקרא כיבוש לכל דבר ועניין. מעשיהם של המושתלים מעודדים פעולות טרור כנגד יהודים. ככה לא מונעים הסלמה, בהר הבית, בירושלים, בישראל או במזרח התיכון. מדובר בג'יהאד בחסות השלטון הישראלי שנעשה גם מתוך הכנסת על ידי מרצ והמפלגות הערביות. לכך נדרשת תגובה פרופרציונלית, להניף את דגל ישראל בגאון, ללכת בראש זקוף להר הבית ולאסור את חופש הביטוי לאנטיציונים התומכים ברצח.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה