מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 6 בפברואר 2016

אבא שמעון גור בעוני בתימנית מלים לשיר [פרודיה תימנית]








אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה תימני
אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה תימני
לאדה היתה קנו סומלי
אין אני פיל תימני
לאדה היתה קנו סומלי
אין אני פיל בכלא
לאדה היתה קנו סומלי
אין אני בכלא


אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה פיל זמני
אבא שמעון
אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה פיל זמני
אבא שמעון

אבא שמעון לאדה הייטק
TEAM S.W.A.T לייליה
אבא שמעון לאדה הייטק
TEAM S.W.A.T לייליה
הסלט מילא וגם לי 
R.P.G מן אפיה
הסלט מילא וגם לי 
R.P.G מן אפיה
הסלט מילא וגם לי 
R.P.G מן עפיה

אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה פיל זמני
אבא שמעון
אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה פיל זמני
אבא שמעון

אבא שמעון הקמת הייטק
קם הרע עם נינג'ה WHAT
קם הרע עם נינג'ה WHAT
לאדה עט עם לילה לS.W.A.T 
אל תביא ונעל ואללה
לאדה עט עם לילה לS.W.A.T 
אל תביא ונעל ואללה

אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה פיל זמני
אבא שמעון
אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה פיל זמני
אבא שמעון

אבא שמעון יום עני לי
ועם הסיר הנני
אבא שמעון יום עני לי
ועם הסיר הנני
אינני מורחב ליחה לי
כן כיסה לי חברי
אינני מורחב ליחה לי
כן כיסה לי חברי
אינני מורחב ליחה לי
כן כיסה לי חברים

לה לה לה ואלה לה לה 

אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה תימני
אבא שמעון גור בעוני
לאדה הייתה תימני






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה