מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

מרצ כמפלגה אוטואנטישמית, גזענית וחרדפובית







לאנשיה של מפלגת מרצ יש בעיה עם צביונה היהודי של מדינת ישראל, מדינת היהודים - הם עושים כל מאמץ בכדי להפריד בין הדת היהודית למדינת ישראל. זה לא שיש בעיה חלילה עם חופש הדת - ההיפך. לבני דתות אחרות יש חופש דת ופולחן מלא. יותר מכך, מדינת ישראל הנה מדינת אפרטהייד שאפילו מעדיפה את חופש הדת והפולחן של בני דתות אחרות על פני חופש הדת והפולחן של הדת היהודית, כאשר חופש הדת והפולחן של יהודים נמנעת. השמאל הישראלי משריש שנאה כלפי היהודים.
רשומה זו מתמקדת הפעם בפוסט שעלה בדף הפייסבוק של מרצ בעיר רעננה. במסגרת הפוסט, מישהו ביקש להחרים את סניף מסעדת ריבר בעיר בגלל שהם החליטו להיות כשרים ולסגור בשבת. לקראת שבת פרסמה נציגת מרצ ברעננה בדף הפייסבוק הרשמי קריאה להחרים מסעדה שהתחילה לשמור שבת וכשרות.
לאחר מחאת רשת הסירו במרצ את הקריאה לחרם ופרסמו התנצלות (בחלק התחתון). בהתנצלות האשימו את הגולשים ב"חוסר הבנה", כאילו ההודעה הקודמת הקוראת לחרם הייתה מסובכת להבנה. זה מה שמסתתר מאחורי הקריאות בשמאל לחופש ביטוי: חופש למי שחושב כמוהם בלבד, לכל השאר - חרם.
זוהי זכותם להיות כשרים ולסגור בשבת, בדיוק כפי שזו זכותם לא להיות כשרים ולפתוח בשבת. בשני המקרים לא צריך להחרים אותם.
רק תמול שלשום פרסמה ראשת מרצ זהבה גלאון פוסט מבזה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך נפתלי בנט שגינו את תמונת ה"שתולים" של אם תרצו וכתבה "אני לא מאמינה לכם". למה שמישהו יאמין להתנצלויות שלכם במרצ? אז וואו. מישהי ב*סניף אחד* רשמה דבר מפגר והסירו את זה אחרי פחות מחצי יממה והתנצלו וזהבה התנערה מזה. הלוואי שעל כל קמפיין מטופש של המפלגה התגובה הייתה כל כך מהירה... אנחנו עדיין מחכים להתנערות של זהבה גלאון מפעילי השמאל שמסגירים ערבים למותם בגלל שהם מעיזים לממש את זכות הקניין שלהם. וכן, כל ראשי הימין הגיבו במהירות ל"קמפיין" של אם תרצו שהסתכם בפוסט אחד מסכן בפייסבוק. רוצה לדבר על קמפיינים? בוא נדבר על הקמפיינים של ארגוני שמאל...

מדובר בכפייה חילונית לכל דבר. מרצ היא מפלגה גזענית וחרדופובית . דווקא מרצ, הטוענים לכתר אבירי זכויות האדם, היו צריכים להיות הראשונים להגן על זכותו של בעל עסק לנהל את עסקו כרצונו. מעניין איך הייתה מגיבה הגברת דיאמנט, אילו מישהו היה קורא להחרים מסעדה של ערבי שהיה סוגר את שעריה בימי שישי משום שהוא נוסע להתפלל בהר הבית.
יש הבדל בין הבעת אי שביעות רצון לבין קריאה לחרם. זכותו של בעל עסק לנהל את עסקו כרצונו. נקודה! דווקא מרצ צריכה להגן על זכות זו ולא לצאת נגדה. ואף אחד לא צריך לשרת אותך לפי השקפת עולמך, ״כשם שאין פרצופיהם דומים, אין דעותיהם דומות״. ציבורים שונים צורכים שרותים שונים ואתה תבחר את מה שמתאים לך. הגב׳ דיאמנט לא הייתה מעזה לקרוא לחרם על מסעדה ערבית הסוגרת את שעריה בימי שישי משום שבעליה נוסע להתפלל בהר הבית או בכל מקום אחר. הפוסט שלה נטף ארס וצביעות וטוב שהוסר, למרות שאינני מאמינה לאף מילה מפוסט ההבהרה שפורסם לאחר מכן, שכן הפוסט של הגב׳ דיאמנט שיקף היטב את רוחה של מרצ. אולי זה לא היה המקום המתאים לפרסם את זה אבל זכותה לא לאכול במסעדה הזו מכל סיבה שהיא וגם לפרסם את זה. בנוסף מדובר באדם פרטי, לא נציגת המפלגה. טוקבק הכי פשוט. מרצ מייצרת חומר גזעני, אנטישמי ואנטי יהודי גם בלי הפוסט הזה.
תזכורת על אופיה של מרצ באה לידי ביטוי בדבריה של ראשת המפלגה, כשאמרה שיש ליישם "שלטון עם בלמים" כלפי הימין, קרי להיות פשיסטים ולכפות את דעתו של המיעוט כלפי רוב העם. זהבה המשיכה לבצע הסתה בתקשורת והכריזה על עצמה ועל השמאל כארים עילאיים ועל הימין כבריונים שמיים נחותים. אז בואי נדבר על בריונות גברת גלאון הצבועה.. לזרוק אבנים על חיילים בבלעין זאת בריונות! לתמוך בבצלם ושוברים שתיקה ותעאיוש שהמטרה שלהם לעשות דה לגיטימציה לישראל בעולם ולקדם את החרם ולפגוע בחיילי צה"ל זאת בריונות! להטיף לשנאת ימנים דתיים מתנחלים ללא הפסקה זאת בריונות! לתת רוח גבית לטרור וללכת נגד עמך זאת בריונות! לדבר עם ימניים כאילו הם נחותים ממך בהתנשאות כאילו השמש זורחת לך מהתחת זאת בריונות! אני יודע שהאמת שלי מכאיבה לך ואני מתאר לעצמי שאת מתחילה להבין שזה הסוף של המפלגה שלך ולראות מעל למאה אלף לייקים על בדיחה כנגדך, זה לא קל וזו הייתה סטירת מציאות כואבת. אז יש לך שתי אופציות זהבה, לפרוש ולהיעלם לנו מהחיים או להתפכח ולהתחיל להלחם על המדינה הזאת, גם חברתית זה בסדר ולא לעשות נזקים ברמת הבגידה. די עם השנאה גברת גלאון.
השמאל הישראלי כבר מזמן לא צד בדו שיח הישראלי - יהודי וזה גם בא לידיי ביטוי בדרישה שלהם לאזרח את המסתנני עבודה מדרום אפריקה בישראל כמו שמציפים את אירופה. כל עוד אמנים , אנשי רוח , חברים באקדמיה הגבוהה , יתנו רוח גבית לארגונים שמפיצים שקרים והכפשות ומסלפים את העובדות על מדינת ישראל וחיילי צה"ל , וזאת בידיעה שצה"ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם , ועדיין צבא העם , רק מראה וחושפת את הצביעות של השמאל הישראלי יהודי , שממשיך לבקש מימון לסרטים והצגות אנטי ישראליות , בטענה שהבקשות הם חלק מחופש הביטוי וחופש התרבות. אין גבול לצביעות שלהם , אולם ששרת התרבות או שר החינוך מבקשים לקדם נושא מסוים , מיד זה הופך לסתימת פיות וביטול חופש הביטוי ..שיש במדינה , לא לתת יד לספינים ולמניפולציות של התקשורת השמאלנית שקשורים יחד עם מפלגות השמאל ואירגוני השנאה לפגוע במדינת ישראל היהודית דמוקרטית !!
השבט אמר את דברו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה