מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 1 בפברואר 2016

מה קורה כששוב מתקשרים מהגן?









למה לדעתך הגננת מתקשרת הפעם, כי הילד שלך היכה או הוכה?






לייעוץ בתחום החזרי מס, מחזור משכנתא וכלכלת המשפחה - כנסו לקישור.
משהו שנחשפתי אליו לאחרונה - בעל משכנתא ממוצע לווה מהבנק סכום מסוים ובסוף התהליך מחזיר פי 3 מהסכום. באמצעות מיחזור, לוקחי משכנתאות יכולים לחסוך עשרות אלפי שקלים בתשלום המשכנתא. המשכנתאות מהווים הכנסה משמעותית לבנק וחורה לי שהבנקים מתנגדים לפעול בהתאם לחוק מאחר והדבר פוגע בהכנסות שלהם. לכן אני משתפת - כל מי שלוקח משכנתא או מכיר מישהו שלוקח משכנתא חייב ליידע אותו בכך.
***בלעדי – בדיקת המשכנתא למחזור ומשכנתא חדשה ללא עלות פתיחת תיק ***
האם מאז 2010 הרווחת לפחות 6,000 שקלים בחודש? האם מאז 2010 ילדת, יצאת למילואים, היית מובטלת ואו משכת כספים מקרן הפנסיה? מהנתונים עולה, כי 80% מהשכירים זכאים להחזר של 8,000 שקלים בממוצע ממס ההכנסה - זוהי משכורת ישראלית ממוצעת שתישאר במס הכנסה אם לא תעשו עם זה משהו. חלק אף מקבלים החזר של עשרות אלפי שקלים! בואו לקבל החזרי מס לפני ששנת המס נגמרת.
להשלים הכנסה בזכות העבודות האקדמיות, הממ"נים והסמינריונים
סטודנטים יקרים ואקדמאים שימו לב, החיים עולים הרבה כסף נכון? בואו לפצות על זה בעזרת העבודות האקדמיות, המטלות הסמסטריאליות, הממ"נים, סיכומי הקורסים והסמינריונים שכתבתם. באמצעות סמרטר, תוכלו להעלות אותם למאגר, למכור אותם ולקבל כסף בכל פעם שהעבודה נמכרת וזה אפילו בלי להתאמץ. בנוסף, ניתן להעזר בעבודות איכותיות רבות שהאתר מכיל לכתיבת העבודות שלך. אני כבר שם ואתם?




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה