מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 21 בדצמבר 2015

כשהעדויות של שוברים שתיקה כבר לא אנונימיות



ולַמַּלְשִׁינִים אַל תְּהִי תִקְוָה, וְכָל הַמִּינִים וְכָל הַזֵּדִים כְּרֶגַע יֹאבֵדוּ, וְכָל אוֹיְבֶיךָ מְהֵרָה יִכַּרֵתוּ, וּמַלְכוּת הָרִשְׁעָה מְהֵרָה תְעַקֵּר וּתְשַׁבֵּר וּתְמַגֵּר, וְתַכְנִיע בִּמְהֵרָה בְיָמֵינוּ. בָּרוּךְ אַתָּה ה', שׁוֹבֵר אוֹיְבִים וּמַכְנִיעַ זֵדִים.

שוברים שתיקה מפעילה קבוצת תמיכה לשקרנים אנונימיים. שאינם באמת מתעניינים בזכויות אדם, אלא בפגיעה במדינת ישראל, באזרחיה ובבטחונם. מדובר באנשים שלא בהכרח שרתו בצה"ל ואם כן, לא בתפקיד עליהם הם מצהירים במהלך עדותם. ולכן, עדויותיהם מבוססות על דמיונם הפרוע מאחר והם ראו סרט אחד יותר מדי על הנאציזם.
אבנר גבריהו למשל, הנו לוחם אוטואנטישמי ששרת בחברון בסך הכל חודש וחצי. חבריו לפלוגה מכחישים שמקרים הנאמרים בעדותו מבוססים על סיפור אמיתי מאחר והם לא היו עדים לפשעי המלחמה עליהם הא מדווח, כמו ירי חסר הבחנה ממכונת ירייה. הם טוענים שדבריו אינם קרובים אפילו למציאות.
עדויות של חיילים נוספים אינם נחשפים אבל כשהם נחשפים, פתאום מתברר האמת - החייל יהודה שאול, למשל, שמסתובב מסביב לעולם במימון אנטישמי ומייצג את שוברים שתיקה, היה בסך הכל עובד במטבח - תפקידו לגרבץ ולהגיד לתורני מטבח איפה לנקות. הוא לא היה לוחם בשטח, לא היה בתפקיד משמעותי ובטח שלא יכול היה להיות עד לפשעי המלחמה עליהם הוא מעיד.
חיילים אלו הנם מושתלים אוטואנטישמיים שאינם דוברי אמת ואם כן, הם עצמם פושעי מלחמה ויש למצות עימם את הדין. עם זאת, מאחר וחקירות הפרקליטות הצבאית שהיו בשתוף פעולה עם שוברים שתיקה לא מצאו לעדויות אלו כל בסיס, דבר שמנע מחיילים אלו להישפט בגין פשעי המלחמה עליהם הודו בביצועם, הדבר מעיד על חוסר אמיתותן של העדויות.
בתמונה למעלה - עדות של שקרן אנונימי המתבטא בכיתוב על שקופית בערוץ 10.




שיתוף מהרשת: השקר מאחורי "שוברים שתיקה""שלום לכולםאני חייב לשתף אתכם במשהו.אני: ישי ניימן מס' אישי 7231364. שירתתי...
Posted by ‎יורם גלבוע‎ on Monday, December 21, 2015

עדותם של חבריו ליחידה של אבנר גבריהו שמעידים, כי המקרים עליהם מעיד אבנרגבריהו כאילו התרחשו במהלך שרותו בצנחנים לא היו ולא נבראו:



היי אבנר, זה אנחנו החברים שלך מהצבא, מהעורב. החלטנו גם אנחנו לשבור שתיקה.רוצים להפסיק לקרוא כבר עכשיו? אז אל. אנחנו היי...
Posted by Michael Le on Wednesday, January 13, 2016




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה