מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 11 בדצמבר 2015

כשסבלנות היא מילת המפתח ביחסי אנוש









סרטון שרץ ברשת - הדוברת מספרת על חוויה אותו היא עברה בתור לקוחה בוולמארט. ביום שישי השחור, היא ביצעה קניות וחיכתה בתור לקופה מעל ל-20 דקות. הקופאי היה צעיר כבן 16 שלא היה מרוכז בעבודה, שכח קודים של מוצרים וכדומה. בעקבות העיכוב בקופה שהוחמרה כתוצאה מכך שהקופאי לא היה בדיוק יעיל, לקוחה דושבאגית שעמדה אצלו בתור תקפה אותו מילולית, ירדה עליו, עשתה הכל כדי לפגוע בו נפשית באמצעות מילים. בתגובה, הדוברת עזרה ללקוחה התוקפנית לארוז את המוצרים רק כדי שהיא תעוף משם כמה שיותר מהר.
בנוסף לכל, בסיום העברת החשבון, כרטיס האשראי של הלקוחה התוקפת לא אושר כשהוא העביר אותו בקופה וגם זה היווה מבחינתה עילה לאלימות - היא תקפה אותו מילולית בטענה שהכל בסדר בחשבון הבנק שלה וזה בעיה של הקופאי שהוא אינו יודע להפעיל מחשב ושהוא נותן שרות לקוחות גרוע.
הדוברת יצאה להגנתו של הקופאי הצעיר וביקשה מהלקוחה התוקפנית להרגע ולעבור הצידה כדי לפתור את בעיות האשראי שלה. היא לא צריכה להתנהג כך כלפי הקופאי והיא מעכבת את התור רק בגלל שיש לה בעיות בכרטיס האשראי. לכן, היא צריכה לשחרר את הילד. זהו אינו אשמתו שיש לו יום קשה ושלך יש בעיות כספיות.
בתגובה לדבריה, הקופאי החל לבכות וכשהדמעות זורמות מעיניו, הוא הגיע לאזור האריזה וחיבק בדמעות את הדוברת שגוננה עליו מפני הלקוחה התוקפנית. הדוברת חיבקה אותו ואמרה שהכל בסדר, אך הצעיר חש צורך להסביר.
מתברר, שאמו התאבדה מוקדם יותר בבוקר אך הוא נאלץ להגיע לעבודה כדי לפרנס את המשפחה ולדאוג לכסף כדי לשלם את השכירות ועכשיו גם אין לו אמא יותר - וכל זאת, כשהלקוחה תוקפת אותו מילולית וצועקת עליו הוא רק בן 16. כל הסובבים החלו לבכות איתו, כולל הלקוחה המגוננת והמנהל ששמע את הסיפור. הלקוחה התוקפנית התביישה בעצמה והייתה מבויישת. היא נתנה לו את כל הכסף שהיה לה בארנק.
מסקנה - גם אם מישהו נותן לך שרות לקוחות גרוע או שעובר עליך יום רע, אל תוציא את זה על אנשים אחרים. אתם לא יודעים מה עובר עליהם באותו היום או בכלל. תתייחסו לאחרים כמו שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם. קחו צעד אחורה. תנשמו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה