מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

כשרובי ריבלין תומך בארגון לא לגיטימי המתנגד למדינת ישראל ולצה"ל





רובי ריבלין, נשיאה הנוכחי של מדינת ישראל, זה שחי על חשבון אלה שהוא מכפיש, השתתף בכנס של השמאל הקיצוני שנערך בניו יורק במטרה לקבל פרס מטעם ארגון הממומן על ידי הקרן האנטישמית לישראל חדשה. בתמורה למימון, על הארגון להעניק את הפרס לנשיא שתרם כל כך הרבה לעידוד הדהלגיטימציה של מדינת ישראל בעולם. כי בעל המאה הוא הבעל הדעה. בין הנואמים תוכלו למצוא את כל שונאי ישראל ואלו המבקשים להעלים את המדינה היהודית מהמפה, כולל נציגים של יש דין, בצלם, שוברים שתיקה וארגוני ה-BDS אשר קוראים לחרם על ישראל הכנס הנו במימון הקרן האנטישמית לישראל חדשה ובחסות עיתון הארץ. מדובר בכנס אנטישמי, אנטיציוני ואשר מארגניו לא מכבדים את נוכחותו של הנשיא באמצעות הצבת סמלי המדינה, כגון דגל ישראל ושירת ההמנון ומנהלים מזה כעשור מסע הסברה שקרי כנגד ישראל..

תקציר מעללי רבילין:
19.10.14 - ריבלין: "החברה הישראלית חולה";
25.11.14 - ריבלין נגד חוק הלאום: "יש לשאול מה הטעם בחקיקת חוק "ישראל - מדינת הלאום של העם היהודי";
5.1.15 - ריבלין נגד הקפאת הכספים לפלסטינים;
10.6.15 - ריבלין מעניק את אות הנשיא לפעילה שהתבטאה בעד תנועת החרם על ישראל;
27.6.15 - ריבלין לאמו של דני גונן ז"ל: למה דני הסתובב בלי נשק?;
31.7.15 - ריבלין: "בני עמי בחרו בדרך הטרור ואיבדו צלם אנוש";
6.8.15 - אביו של נתנאל עראמי שנרצח בפיגוע הסנפלינג: ''הנשיא איים עלינו ולא נתן לנו לדבר'';
7.8.15 - ריבלין: כולנו אשמים במצעד הגאווה ותג מחיר;
26.8.15 - ריבלין: מסכים לדבר עם החמאס;
בנוסף, הנשיא ריבלין מסר לבני משפחתה של התינוקת אדל ביטון, כי הוא אינו מבקר ילדים יהודים שנרצחו על ידי מחבלים ערבים במטרה למנוע פגיעה ברגשותיהם של הערבים. הוא גם לא פרסם הודעת גינוי. במעשיו אלו, עוד בטרם כיבד ריבלין בנוכחותו את הכנס של שוברים שתיקה, הנשיא גורם נזק לישראל.

במהלך ביקורו בניו יורק בחג החנוכה, ריבלין אף הספיק לפרסם טור ב"וושינגטון פוסט" ולבטא התבטאויות לא ראויות במהלך פגישתו עם הנשיא ברק אובמה. ריבלין היה יכול להיות שגריר מצוין של ההסברה הישראלית. כשהיה על הבמה המרכזית היה יכול להשתמש בתקשורת האמריקאית כדי לספר לעולם כולו מה עובר עלינו בתקופה האחרונה. עם איזה גל טרור מתמודדים בני עמו שבחרו בחיים. הוא היה יכול לתאר איך בחודשים האחרונים לא עוברות שלוש שעות בלי שמחבל מוסלמי מנסה לשחוט יהודים בארץ ישראל רק משום שהם יהודים. איך רק בחודשיים ומשהו האחרונים איבדנו 23 מאנשינו. איך ילד ערבי בן 13 שטוף הסתה ניסה לרצוח ילד יהודי בן גילו שיצא מחנות ממתקים. הוא היה יכול לספר ששעות ספורות לפני הפגישה שלו עם אובמה, בעוד אזרחי ארה"ב קוראים את המאמר שלו ב"וושינגטון פוסט", ניסה ערבי לרצוח בדקירות סכין חייל ואזרח בחברון. איך גם שני אחיו של האזרח הזה נפגעו בעבר בפיגועי טרור. איך במקביל נאבק על חייו יהודי נוסף שנדקר שם יום קודם לכן ומצבו אנוש. אבל ריבלין לא הגיע לארה"ב במטרה לבצע את תפקידו כנשיא ולעודד תמיכה בינלאומית במדינת ישראל. ריבלין הגיע לארה"ב בכדי לעודד הסתה כנגד ישראל.
התייצבותו של נשיא המדינה לימין שוברים שתיקה הוא בעל השלכות מרחיקות לכת, מעבר לכנס עצמו - נוכחותו של ריבלין בכנס והסכמתו לקבל את הפרס מטעם הקרן האנטישמית לישראל חדשה הנה הצהרה שנשיא המדינה הפך באופן רשמי לשחקן פוליטי מרכזי של השמאל. הדבר מנוגד לחוק יסוד : נשיא המדינה. בלי רשות ובלי סמכות. בכך, ריבלין מספק הצהרת לגיטימיות בינלאומית לארגון הסובל מדה-לגיטימציה בחברה הישראלית, מבצע הכשרת השרץ והענקת לגיטימיות לשמאל הקיצוני. העובדה שנאסרה כניסתו של הארגון ונציגיו לכנסת, לצה"ל ולבתי הספר בישראל לא מנעה מריבלין להגיע לכנס ולקבל את הפרס מטעם עוכרי ישראל כנושא תפקיד רשמי ייצוגי של מדינת ישראל כאשר סמלי המדינה לא מוצגים לכבודו והורדו למען נציגי ארגוני הטרור שנכחו בכנס.
בעוד שנשיא טורח להשתיק קולות מהימין, התייצבותו בכנס מטשטשת את הגבולות שבין שמאל ציוני לשמאל קיצוני, תחת טיעון מופרך של חופש ביטוי. זוהי הצהרה שפעילותם ודבריהם של שוברים שתיקה עד כה היו אמת לאמיתה, שאין לערער עליה ולהרהר בה. זהו המסר לרשויות הצבא ולגורמי המשפט בישראל. צה"ל הופך, רשמית, לצבא הכיבוש הזקוק לאומנת בעלת כפפות ברזל ויכולת ניתוח כירורגית, הזקוקה נואשות לתעשיית הכספים מחו"ל על מנת לשרוד. זו קריאת תיגר על האופציה לחוק העמותות. זו קריאת תיגר בחסות בינלאומית על ראש הממשלה, וניסיון נוסף להטות את עקרון הפרדת הרשויות בישראל לכיוון הרצוי לשמאל הקיצוני. התייצבותו לצד נשיאת הקרן לישראל החדשה נועדה לאותת שהתמנון רב הזרועות, ששמו הקרן לישראל החדשה, בדרך לעליית מדרגה בפעילותו בישראל בשנה הקרובה. שוברים שתיקה הם רק הסמן לעתיד לבוא. הפעם, תחת כנפי בית הנשיא, לצד הגושפנקה והחסינות שפעילות בית הנשיא זוכה לה בתשקורת הישראלית. רובי ריבלין אינו הנשיא שלי ואינו מייצג אותי. חיתמו על העצומה.
על פי שיטת הממשל בישראל, מוסד הנשיאות הנו מוסד ייצוג בלבד ולכן, לנשיא אין סמכות להביע את דעותיו הפוליטיות. עם זאת, הנשיא משתתף בכנס אנטישראלי ואני ציוני שלא מכבד את מדינת ישראל ואת נוכחותו של הנשיא הישראלי בכנס באמצעות הצגת סמלי המדינה. הפרס ניתן לריבלין לאור מאמציו לבצע דהלגיטימציה ברמה הבינלאומית והמקומית כנגד ישראל, מדינה בה הוא משמש בתפקיד רשמי. הנשיא ריבלין נותן את ידו לעלילות דם כנגד יהודים ומשתף פעולה עם העלילות לפיהם היהודים מבצעים פעולות טרור כנגד ערבים. הוא מסרב לנחם נרצחים יהודים שנרצחו על ידי מחבלים מוסלמים בטענה שהוא אינו מוכן לפגוע ברגשות האזרחים המוסלמים באמצעות ניחום אבלים של נפגעי טרור יהודים - זוהי אינה טענה לגיטימית. למי שאינו יודע מהם דעותיו הפוליטיות, להלן תזכורת. היהפוך הנמר את חברבורותיו בגין בצע כסף?

נשיא המדינה רובי ריבלין הדליק נר חנוכה ולצידו נשיא ארה"ב ברק אובמה.ונזכרתי שלפני שש שנים בחנוכה השתתף רובי ריבלין יו"ר ...
Posted by ‎אסתר שלמון‎ on Thursday, December 10, 2015

מן הראוי לציין, שהתקשורת מציפה תמונות של ריבלין ואשתו המנסים להציג את הזוג כצנוע - הזוג ריבלין טס במטוס רגיל כאחד האדם במטרה לבקר בחו"ל, אשתו של ריבלין קונה בשוק ובוחרת פירותיה אחד אחד ואף הופצה התמונה כאילו הזוג ריבלין נוסעים בקרון רכבת  רגיל, באופן צנוע ביותר, אלא מה, הקרון נראה ריק. שימו לב לאמת הנחשפת - הקרון הושכר בשלמותו עבור שהייתו של הנשיא. המטרה של מסע ההסברה התקשורתי הנה במטרה לעורר לגיטימציה בקרב הישראלים לנשיא ולדעותיו. אך, מתברר, שנסיעותיו בזבזניות וריבלין אף ביקש תוספת תקציב לבית הנשיא, כאילו ש-60 מליון שקל בשנה זה לא מספיק.
כמוכם, גם אני מתנגדת לנאומו של הנשיא בועידת "הארץ" שבה השתתפו חברי ארגון "שוברים שתיקה", ומתנגדת לפעילותו של הארגון הזה. כמוכם, גם אני חושבת שהקיצוניות של חלק מהשמאל עשויה להיות מסוכנת למדינה. שוברים שתיקה שוברים את צה"ל ומדינת ישראל. רוצים לשבור שתיקה? למה לא? עם זאת, למה לשבור אותה רק בחו"ל? מדוע לא פניתם למוסדות המדינה עם עדויות ורק אחרי שווידאתם שאין בכוונתם לפעול ורק אכן שאימתתם את העובדות של המקרה אכן מאשרות שמדובר כאן בפשע מלחמה ואז לפנות לעולם כדי להביא שלום על ישראל? הדבר חושף את פניכם האמיתיות - מעשיכן אינם נובעים מאהבת ישראל, העם, המדינה, צה"ל וחייליו, אלא משנאה כלפיהם, הכפשתם, והסתה של דעת הקהל העולמית כלפיהם. אלו המניעים לפעולותיכם. ארגוני השמאל הקיצוני בצלם ושוברים שתיקה הנם ארגוני הסתה וטרור לכל דבר ועל כן, יש להוציא אותם מחוץ לחוק. במידה ושמץ של אמת קיים בדבריהם, מדובר בפושעי מלחמה לכל דבר.
מסכת סנהדרין מספרת על "נקיי הדעת שבירושלים" ש"לא היו נכנסין בסעודה אלא אם כן יודעין מי מיסב עמהן". עד כדי כך הקפידו היכן להיראות ועם מי לא לשבת תחת קורת גג אחת. ואנחנו, רק להתפלל נותר לנו, לשובם של נקיי הדעת ההם אל עיר בירתנו. רק טיפ קטן לשוברים שתיקה, כשזה מגיע לפעילות בבתי ספר עדיף שתעזבו את טיעון "גם אנחנו היינו חיילים", אנחנו יודעים, וזו בדיוק הבעיה, אנחנו לא רוצים שאנשים שרצחו בדם קר בשביל הכיף, ירו לתוך שכונות מגורים בלי הבחנה, פרצו לבתים רק כדי לראות כדורגל, התעללו באנשים בלי סוף ואכלו פעם ילד פלסטיני. יסתובבו ליד הילדים שלנו.



נשיא המדינה רובי ריבלין, החלטתי לשבור שתיקה.שירתתי כלוחם בחטיבת כפיר בין השנים 2008-2011, וחלק ניכר מהשירות הצבאי היה...
Posted by Alon Malik on Friday, December 11, 2015






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה