מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 5 באוקטובר 2015

חבר כנסת בישראל משבח שאהידים




היום לפני 77 שנים (05.10.1938) - נחקק חוק בגרמניה הנאצית המחייב את סימון האות J בדרכונים של היהודים במטרה להקל את זיהויים ולאפשר הטלת סנקציות על הקהילה היהודית מעצם היות חברי הקהילה יהודים. 
גם היום מגבילים יהודים, אי שם הרחק במדינת ישראל, המדינה היהודית והדמוקרטית... הם מוגבלים למשל מלהתהלך חופשיים ובטוחים בהר הבית ובעיר בירתנו ירושלים ובכלל. היום מפלגות ותנועות שמאל בישראל דואגות לסימון מוצרים של יהודים.... אסור להניח תפילין ברחוב וכן, דגל ישראל אסור במשחק של בית"ר כי הוא מפריע לשוטרים שלא רוצים להעליב מחבלים, מאחר ודגל ישראל, המדינה בה נערך המשחק, הנו פרובוקציה, כך מתברר. אבל את הדגל של המחבלים מותר להניף.  כמובן שזה לא מונע את ההתפרעויות של אוהדי סכנין הטרוריסטים במשחק.
בנוסף, היום, בשנה אחרת, לפני 27 שנים (05.10.1988) - ועדת הבחירות המרכזית פוסלת את רשימת "כך" של מאיר כהנא מהשתתפות בבחירות לכנסת.
כך הייתה תנועה ימנית רדיקלית ישראלית שהוקמה על ידי הרב מאיר כהנא. התנועה דגלה בטרנספר של הערבים משטחי ארץ ישראל, מלבד אלו שיצהירו אמונים למדינה היהודית.
אגב, כשהימין רדיקלי הוא ממליץ על טרנספר. כשהשמאל רדיקלי, מחבלים פורעים ביהודים, רוצחים אותם ומסגיר ערבים שסוחרים עם יהודים לרשות הערבית ביהודה ושומרון.
המפלגה נבחרה לכנסת ה-11 בשנת 1984, אך ב-1988 נפסלה על ידי בית המשפט העליון מלהתמודד בבחירות, לאחר שהוכנסו תיקונים לחוק יסוד: הכנסת וחוק הבחירות לכנסת המונעים מרשימות המסיתות לגזענות להתמודד.
ב-1994 הוכרזה התנועה על ידי ממשלת ישראל כארגון טרור, והיא כלולה גם ברשימת ארגוני הטרור של ארצות הברית, האיחוד האירופי, קנדה ומדינות נוספות.
תנועת כך הוקמה על ידי הרב מאיר כהנא בשנת 1971 זמן קצר לאחר עלייתו לישראל. סיסמתה, "רק כך", וסמלה של התנועה, ארץ ישראל משני עברי הירדן עם אגרוף מונף ורובה, נלקחו במדויק מתנועת האצ"ל. מאוחר יותר שונה הסמל לאגרוף על רקע מגן דוד בעקבות דרישה של ותיקי אצ"ל.
התנועה נהגה לקיים עצרות וכינוסים בכל רחבי ישראל ללא קשר למועד הבחירות וצברה באיטיות אוהדים תומכים. בבחירות לכנסת השמינית, תשיעית, ועשירית לא עברה את אחוז החסימה. לפני הבחירות לכנסת ה-11 החליטה ועדת הבחירות המרכזית של הכנסת לפסול את רשימת כך ולאסור עליה את ההתמודדות בבחירות. המפלגה עתרה לבג"ץ, וזה קבע כי אין עילה חוקית לפסול את הרשימה ולפיכך "כך" רשאית להתמודד בבחירות. בבחירות לכנסת האחת עשרה בשנת 1984 זכתה הרשימה במנדט אחד, וכהנא זכה במושב בכנסת.
בסקר שנעשה לאחר הבחירות לכנסת, התברר ש"כך" זוכה לפופולריות רבה בקרב בני נוער ובני עדות המזרח, ובסקרים בעיתונות היא קיבלה בין 8 - 11 מנדטים. ובליכוד הובע חשש מבריחת קולות מהם אל כך. בעקבות זכייתה במנדט בבחירות לכנסת ה-11, שונה חוק יסוד: הכנסת בשנת 1985, כך שמפלגות בעלות מצע גזעני לא יוכלו להתמודד בבחירות.
ב-5 באוקטובר 1988 נפסלה המפלגה על ידי ועדת הבחירות המרכזית מלהתמודד בבחירות לכנסת השתים עשרה לאור העובדה שמצעה קרא להגביל נישואים בין ערבים ליהודים. הפסילה שנעשתה בידי ועדת הבחירות המרכזית (פרשת ניימן השנייה) אושרה על ידי בית המשפט העליון לאור השינוי בחוק הבחירות.

בהמשך לתרבות קידוש המוות של הערבים, שאהיד הוא מי שרוצח יהודים בירושלים ושאר רחבי ישראל. לא פעם, טיבי אחמד נשמע מהלל את תרבות השאהדה ואת השאהידים המתאבדים על ישראלים ויהודים ומפעילים עליהם טרור.
אחמד טיבי הוא חבר כנסת בישראל... איך ייתכן? שאלה יפה, תשאלו את בג"צ. בג"צ = בית משפט עליון בישראל, בית הדין הגבוה לצדק.





חבר הכנסת אחמד טיבי הוצג על ידי המנחה במלים הבאות: "דְבַר אנשינו בפלסטין הכבושה משנת 1948."

טיבי:
"...אחיי בהנהגה הפלסטינית, באתי אליכם מהחצי השני של התפוז כדי להרכין ראשי בפני זכר השהידים ומשפחות השהידים ושלום לכם... בהיסטוריה של העמים ומאבקיהם תופס השהיד את פסגת התפארת. אין ערך נעלה יותר מהשהאדה. השהיד הוא אשר פורץ את הדרך ומשרטט בדמו את הדרך לחירות וההשתחררות. השהיד הוא סמל המולדת...
ברכות לאלפי השהידים במולדת ובניכר וברכות לשהידים שלנו ושלכם בתוך הקו הירוק - אלה, שהכובש רצה שיכנו אותם טרוריסטים ואנו אומרים כי אין דבר נעלה יותר מאלה שמתו למען המולדת."
[הטלוויזיה הפלסטינית, 09/01/2011]

ינואר 2009. בית המשפט העליון בישראל [בג"ץ - בית דין גבוה ל"צדק"] הכריע: המפלגות הערביות יוכלו להתמודד בבחירות בישראל. שופטי העליון ביטלו את החלטת ועדת הבחירות המרכזית וקבעו כי רע"מ-תע"ל ובל"ד יוכלו להשתתף בבחירות הקרובות לכנסת. טיבי בתגובה: "ניצחנו את הפשיזם".

אחמד טיבי, חבר כנסת בישראל, מגן על מחבל שדקר נער יהודי בן 15 בפיגוע, נהרג כהגנה עצמית ומפיץ עלילות דם ברשת - על פי עלילת הדם של אחמד טיבי, פאדי בן ה-19 נמלט ממתנחלים שרדפו אחריו למשטרה הישראלית כדי לקבל מהם סיוע, אך הם ירו בו. אך האמת היא, שהמחבל פרסם הודעה שבה הוא מודיע על כוונתו לרצוח ולמות כשהיד. תמשיכו לספר לי על חוש ההומור המיוחד שלו ועל כמה חשוב שהדמוקרטיה שלנו תכיל גם כאלה.
על פי ציפי לבני, מחבל שרוצח חייל אינו טרוריסט. בנוגע אליה ולמפלגתה, בג"ץ בכלל לא דן האם היא רשאית להיות בכנסת בגין הסתה.
ליברמן: "רישיון להרוג את ישראל כמדינה יהודית". מצדה לא תיפול שוב.
לעולם, השמאל יסלח לפלסטינים, כקולקטיב, על רצח יהודים בטענה שמדובר ברצח של יחידים פלסטינים המתנגדים לשלום בתוך קולקטיב פלסטיני החפץ בשלום בכל מאודו. אז בואו נשב כאן ונשיר שירי שלום ערביים. מי מכיר? נכון שאין? וכמה שירי שלום ישראלים, יהודיים ועבריים אתם מכירים? רבים מספור. תתחילו ב"הבאנו שלום עליכם".
רצח יהודים מגדיר בכל פעם מחדש את האויב איתו צריך לעשות שלום, בכל מחיר שידרוש, ובכך מעורר ומגדיר את מחנה השלום, תוך הבנת רציונאל הכיבוש ומחירו. או במילים אחרות : הזדמנות לרקוד על הדם. כך מונע השמאל מעצמו את הדיון האמיתי : מהם הקווים האדומים שלו עצמו מול המוסלמים (כן, כדאי שנתרגל לפן הדתי שבסכסוך) ? מה המחיר הכלכלי-חברתי-מדיני-אסטרטגי לביטול שטחי 67' וכינוס כל היהודים לתחומי 48', כאשר גם ערביי ישראל בכנסת אינם רואים בכך את קץ הסכסוך ? האם המציאות הג'יאדיסטית בגבולות ישראל היום דומה, ולו במעט, למזרח התיכון של ערב הסכם אוסלו ?
את הגשר השרוף שבין שמאל למוסלמים, השמאל מתחזק ומשפץ אסטרטגית, מאחר ומדובר בסלע קיומם ועצם הישרדותם הפוליטית. כי בלי האתרוג החילוני בחליפה ונראה כסבא חביב אבו מאזן - מי הוא ומה הוא מחנה השלום ? כן, ואם צריך, גם לאכול פרי באושים באי רצון של מפלגה ערבית לעשות הסכם עודפים עם הציונים שבשמאל. מחיר סביר לבת יענה פוליטית- שמאלנית -פוסט ציונית. את הנרצחים בעקבות הסכם אוסלו מכנים "קורבנות השלום", כי הפרטנר, גם לאחר שהוכרז ככזה, חייב את ליטרת הדם היהודי.
את הנרצחים בזמן האחרון מכנים "קורבנות הכיבוש", כי "הימין מבין רק כוח". כי לעולם אוטובוס מתפוצץ בלב תל אביב של 48' , היא " תוצאה סבירה" של תחילת תהליך ויתור על שטחי 67'. בכך מרבעים את המעגל בטענה לסכסוך טריטוריאלי פתיר. אך יהודי הנרצח בירושלים בדרך לתפילה, בידי מי שגויס בשם הג'יהאד המוסלמי ואללה, יכחישו בשמאל מכל וכל כי מדובר במהות של סכסוך דתי לא פתיר.
מותר בשמאל לזעוק ולצעוק בצביעות נגד אלה בימין הקופאים על השמרים בכל הנוגע "לתהליך השלום", תחת הסיסמא הנבובה : צריך לעשות משהו ! בד בבד, להעמיד את ציפי לבני בראש המחנה הציני ולרצות לשכוח, שזו שראתה את הלבן בעיני האויב סביב שולחן המשא ומתן במשך 9 שנים, תחת 3 ראשי ממשלה שונים, מודה שיש איתו יותר מבעיה. מבחינת הערבים, השמאל שומע מוזיקה קלאסית בזמן שהוא רוצח ילדים. עוד עלילת דם למצות של פסח.




לחזור שוב ושוב על אותן מנטרות ובאותה שיטה, לא קצת מיותר ומופרך ? בחשבון הסופי, דרישות הפתיחה של הפרטנר כנראה נראות מאוד סבירות למחנה השלום : אי הכרה במדינה יהודית, אי ויתור על זכות השיבה, אי ויתור על ירושלים המזרחית. לו אפשר היה, במסגרת הסכסוך הדתי, להציג דרישה לאי הכרה בדמוקרטיה הישראלית, נדמה שלשמאל היה "קצת" יותר קשה עם זה. לו אפשר היה, במסגרת זכות השיבה, לבקש ולדרוש את פינוי קיבוצי ישראל, בפועל, לצורך יישוב הפלסטינים השבים ל-48', נדמה שזה היה הקש שהיה שובר את שדרת מחנה השמאל. לו אפשר היה לדרוש את ירושלים רבתי כעיר בירה פלסטינית, נדמה שזה משהו שהשמאל היה מוכן לשקול בחיוב, ולהפוך את תל אביב לבירת ישראל.
לדידם, זו הדרך היחידה לפתור את האלימות ההיסטורית רבת השנים סביב העיר: להיות המבוגר האחראי שבין ימין "קיצוני" (כי מאז רצח רבין אין ימין רגיל) לפלסטיני רצחני, ופשוט לוותר. זו הייתה גם הדרך שלא צלחה בהתנתקות, אך המוטו נותר שהיה : נוותר עוד ויאהבו אותנו מהודו ועד כוש. זו גם ההבטחה לאשליה המתוקה, שאם רק נוותר עוד קצת : קצת בהר הבית, קצת בירושלים, קצת בשטחים, יהיה פה ממש, אבל ממש, "מזרח תיכון חדעא"ש".
קשה אך ראוי שנפנים ונאמר לעצמנו את האמת : בתנאים שמציב הפרטנר המוסלמי, אפשר לומר שלום שלום לשלום.
עמיר בניון לא תנצחו אותי. "לא תנצחו אותי" (לא מנצחים אותי כל כך מהר) - זה המסר של עמיר בניון למחבלי החמאס. אפשר ורצוי לשתף. השיר מוקדש באהבה עזה לחיילי צה"ל, לעם ישראל ולמנהיגיו, בתפילה להצלחה כבירה במבצע הנוכחי ובכלל. מילים ולחן: נעמי שמר.






חלוני אני רואה
רחוב כמו נהר גואה
ואנשים לעבודת -
יומם הולכים
ותינוקות של בית רבן
עם הילקוט שעל גבם
ובידיהם כמה
ענפי הדס פורחים
פתאום זה בא ומתבהר
ולעצמי אני אומר
לא תנצחו אותי
לא מנצחים אותי כל כך מהר
מחלוני אני רואה
מטוס ממריא, מטוס דואה
ומתחבא בעננים
הרחוקים
אני שומע מכונה
במנגינה הנכונה
שמתגלגלת בחוצות
ובשווקים
פתאום זה בא ומתבהר
ולעצמי אני אומר
לא תנצחו אותי
לא מנצחים אותי כל כך מהר
בחלוני אביב וסתיו
ויום גשום ויום שרב
ואור וחושך ויחיד
ומקהלה
זה מתערבב, זה מתערבל
שירי קינה, שירי הלל
ולפעמים זו המולה אחת גדולה
פתאום זה בא ומתבהר
ולעצמי אני אומר
לא תנצחו אותי
לא מנצחים אותי כל כך מה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה