מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 3 באוקטובר 2015

ברגעים כאלה פשוט נגמרות לי המילים





"זָכוֹר, אֵת אֲשֶׁר-עָשָׂה לְךָ עֲמָלֵק...-תִּמְחֶה אֶת-זֵכֶר עֲמָלֵק, מִתַּחַת הַשָּׁמָיִם; לֹא, תִּשְׁכָּח."


בימים האחרונים, נוצר הרושם שגוברים הניסיונות מצד הערבים לבצע פיגועים ביהודים. זה רושם מוטעה. בעקבות העלייה בפיגועים המוצלחים יש יותר נפגעים ברמת חומרה גבוהה - פצועים בינוני ואף נגרם לא פעם מוות בעקבות הפיגוע. לכן, התקשורת לא יכולה להימנע מלדווח באופן מסית, התקשורת השמאלנית לא יכולה להרשות לעצמה לצנזר את הדיווחים. 
זה לא אומר, עדיין, שכל הפיגועים מדווחים, כמו פגיעת הראש של ילד יהודי בן 5 בלוד כתוצאה מירי על ידי מחבל בזמן שהילד ישן בסוכה. הילד יצא מכך בנס, אם כי נאלץ לעבור ניתוח. זה אומר שאין חופש עיתונות בישראל ושהשמאל ההזוי מבצע צנזורה על הדיווחים של תואמים לאג'נדה השמאלנית. כך לא מונעים הסלמה במזרח התיכון.
בנוסף, המחבלים בהוראת רש"ע [רשות ערבית] ממשיכים לירות טילים מרצועת עזה. התקשורת השמאלנית עדיין ממשיכה לעשות האשמת קורבן ליהודים, להגביר עלילות דם ובכך, לעשות עוול לאחריות העיתונאית ולהפגין את יכולותיה האנטישמיות, האנטיציוניות והגזעניות כלפי יהודים מצד יהודים, אוטואנטישמיות.




אושרת קוטלר מאשימה את היהודים העולים להר הבית בפיגוע הרצח בירושלים
ברגעים כאלה פשוט נגמרות לי המילים.אנא שתפו.
Posted by Yanai Cohen on Saturday, October 3, 2015



קאפו (בלעז: Kapo) הוא כינוי שניתן בתקופת השואה לאסיר שהיה ממונה על אסירים אחרים במחנה הריכוז. אנחנו בשנת 1938. למה יהודים מורשים להסתובב ברחובות גרמניה? אחרי זה מתפלאים ומאשימים אותנו שיש לנו את ליל הבדולח. ומעניין לעניין באותו העניין,אושרת קוטלר, מגישת החדשות בערוץ 10, פיצחה את ה"חידה" לרצחנות הערבית הברברית וזועמת בעת שידורה את המהדורה לתושבי הגטו היהודים "למה עדיין מאפשרים ליהודים לעלות להר הבית?". 
אושרת קוטלר מאשימה את היהודים העולים להר הבית בפיגועי הרצח בירושלים. שימו לב לדבריה של אושרת קוטלר. על אותו המשקל: וכשהמצב כל כך רגיש ואונסים בנות באמצע מועדון, אני לא מבינה למה נותנים לנשים לצאת מהבית? זו פגיעה בסטטוס קוו!
למרות הנפיצות, אושרת קוטלר עדיין מורשת לשבת באולפן חדשות 10 ולשאול שאלות מטופשות כמו ”מדוע יהודים עדיין מורשים לעלות להר הבית”. מדהים איך כבר ב-1929 הכיבוש של 1967 גרם לערבים לנסות לרצוח יהודים בירושלים.
הבעיה הפוכה. הפיגועים הם בגלל שלא נותנים להרבה יהודים לעלות והתדירות נמוכה מידי! כך הם מרגישים שולטים וזה מעודד אותם להמשיך לפגע... המצב עד היום הנו לטובת הערבים, למרות שהר הבית בידנו. לערבים מותר להתפלל שם, להסתובב חופשי, לזרוק אבנים משם, לישון שם...לנו הגישה מוגבלת, התפילה אסורה. הערבים עשו שם "שיפוצים" והרסו כמה שיוכלו את המורשת שלנו, ממצאים ארכיאולוגים ממדרגה ראשונה עבורנו, ואנחנו שתקנו.
אין בהר הבית סטטוס קוו, יש שם אפליה ברורה ואוטואנטישמית לרעתנו, אפליה שמבוצעת על ידי הרשות המחוקקת ורשות האכיפה [המשטרה]. ערבים צועקים אללה וואכבר ברחובות, שורפים תחנות משטרה, זורקים אבנים על יהודים, על רכבים ואפילו על אוטובוסים והרכבת הקלה. המשטרה מאפשרת להם את כל זה. לא מדובר בפרובוקציה, אלא בטרור, בפעולות חבלה. עם זאת, ליהודים אסור להיכנס להר הבית וגם אם כן, אז ללא תהילים או כיפה או תפילין כדי לא לעורר פרובוקציה. גם אסור ליהודים להתפלל בהר הבית או לשתות מים או להגיד 'עם ישראל חי'.





העיתונאית הזאת צריכה להתבייש, היא משחקת את המשחק של האויב, היא מעודדת טרור. דיווחים "עיתונאיים" מעוותים אלו מעודדים טרור. אני מאמינה שהיא מודעת לכך שהיא גורמת להסתה. לכן, יש לבצע פירוק של רשות השידור ולהתחיל לשים שם עיתונאים מקצועיים, מוסריים ושיודעים את עבודתם. אם הם אוהבי ישראל זה יתרון. פה צדקה מירי רגב, מתקצבים את עוכרי ישראל! בתיאטרון ובכל המדיה התקשורתית!
שימו לב לדיווח נוסף על התפתחות החקירה בנוגע למבצעי הירי. סוף סוף הוסר החשד מתושבי זימבבואה. ישראלים רבים אינם יודעים זאת, אבל עיסאוויה, המוקד העיקרי של המהומות בירושלים, אינה שטח שנכבש ב-1967, אלא שכונה שהייתה חלק ממובלעת הר הצופים לפי הסכמי שביתת הנשק מ-1948 - כלומר בתוך הקו הירוק (ראו מפה). מעטים יודעים. חושבים שאם מדובר בשכונה ערבית במזרח ירושלים אז זה שטח שנכבש ב-1967. החלטתי להעיר על כך מכיוון שראיתי לא מעט חברים מגיבים להתפרעויות בעיסאוויה בנוסחים כגון ״אלה תוצאות הכיבוש״.
לאחרונה גוברת אצלי הנטייה לפסימיות. מהומות בתוך הקו הירוק מגבירות אצלי את החשש שפתרון על בסיס ששים ושבע עם חילופי שטחים מוסכמים אכן יהיה רק השלב הראשון. ובעוד שלא אכפת לי לתת את עיסאוויה ביחד עם קמפוס הר הצופים הכעור לכל דכפין, אני מודאג מתביעות עתידיות ביחס לשייח מוניס וסומייל. מי שמחזיק בחברון יושן בשקט בתל אביב. מי שיסוג מחברון זה הסוף של תל אביב. לא זו בלבד אלא שרוב אדמות עיסוויה היו בבעלות יהודית עוד לפני תש״ח.
אני מבינה את הדחף של כל מיני מנהיגי שמאל לחגוג על הדם של ביבי עכשיו כשיש הרוגים, גם ביבי עשה את זה לא מעט. אבל רבאק, יום לפני הרצח של הזוג הנקין פרסמה שלי יחימוביץ' פוסט שמסביר לנו כמה נתגעגע לאבו מאזן. יום אחר כך היא כבר כתבה שביבי חלש מול הטרור.
עכשיו תסבירי לי שלי, איך, לעזאזל, אבו מאזן הוא לא חלק עיקרי במה שקורה עכשיו, מאיפה מגיעה ההפרדה הזאת, איך מנהיג של צד אחד בטנגו אשם לגמרי ולמנהיג השני עוד נתגעגע.

אני באמת שמחה לראות את המיליטנטיות שלכם שם בעבודה, שלי. לא שאני קונה אותה, אבל שיהיה. אבל לדבר על יד חזקה מול הטרור מצד אחד, ועל כמה נתגעגע לאבו מאזן מצד שני, זו פשוט צביעות לשמה. הפת"ח, אותו ארגון שאבו מאזן יושב בראשו, כבר לקח אחריות על הפיגוע. בשב"כ ובצה"ל לא יודעים לקרוא ערבית? מה היינו עושים בלי טובי המוחות בשב"כ ובאמ"ן. בטח שההסתה השמאלנית הרגה אותם, לא מחבלים בשר ודם אלא ההסתה התקשורתית ושל שמאלנים בפוליטיקה ובארגונים הזויים. מילה גדולה... 
זה אפילו לא ההסתה היא שרוצחת אותנו אלא עצם זה שיש להם תקווה למדינה פלסטינאית, בארץ ישראל השלמה, או לפחות מהירדן עד לים. התקווה שלהם היא להעיף את כל היהודים מפה לים. ולנו רק נותר לנסות להלחם בזה. כי לא עוקרים את הבעיה מהשורש. אופס, גם את זה לא באמת נותנים לחיילים לעשות כמו שצריך.


אזכיר שברירת המחדל במקרה שהנרצחים יהודים ואין אישור מצולם של הפיגוע אז הולכים לרוב ל "שוד שהסתבך על ידי אלמונים" או "כל האפשרויות נבדקות", לעומת ערבים שמראש מכריזים על "פיגוע יהודי"(שעד היום אין שום הוכחה לשיוך כלשהו)- ממש התקדמות ענקית.
גם ערוץ 2 טובלים ידם בצלחת. ערוץ 2 לא ירדו מהפסים. הם פשוט החליפו צד. אז לידיעתך, אהוד יערי, זה לא שהמחבלים ריחמו על הילדים. הילדים התחבאו בהוראת האמא. המחבלים הגיעו לרכב כדי לעשות וידוא הריגה להורים שישבו בחלק הקדמי של הרכב. אבל הילדים התכופפו והיה חושך. המחבלים לא חשבו לחפש נוסעים נוספים אלא לברוח ובכך להימנע מכך שכוחות הבטחון יתפסו אותם ויהרגו אותם במקום להכניס אותם לכלא.
פוסט זה מוקדש לזכרם של כל אלפי הילדים שנרצחו , נטבחו, נשרפו, ונחנקו במיתות משונות על ידי הערבים.
אחדותנו היא כוחנו. האבסורד הוא שהם רוצחים את היהודים שהולכים להתפלל (ומונעים מישראל לאפשר חופש פולחן אפילו לא ליהודים - כפי שעשו לפני ששת הימים) במקביל הם צורחים שאנחנו מונעים מהם את חופש הפולחן (כשהם יורים עלינו וזורקים אבנים גם בהר הבית)... אם ממילא אנחנו לא מצליחים להסביר לפחות נעשה וניכנס בהם? לא הגיע הזמן לשלוט?
לא מבינה איך במצב כה רגיש מרשים לאושרת קוטלר להמשיך להסית. גם המגישה בערוץ 2 שאלה את ראש המועצה שומרון. אם הוא מציע לממשלה לצאת בהנחיה לחכ"ים להפסיק להעלות להר הבית כדי למנוע את ההתססה. הוא ענה לה בהתאם .
פוסט מחריד נוסף נכתב על ידי חבר המועצה הבינלאומית של הקרן החדשה לישראל ובעל מקום של כבוד (87) ברשימת מרצ לכנסת, עמירם גולדבלום:
"האם יקום מישהו אמיץ ויציע חוק שיאסור לגדל ילדים בהתנחלויות ?הבוקר - חבורת הדתיים של ערוץ 10 ביום ו רוקדת על הדם - יועז (היפה רפה השכל) הנדל והגברת המתנחלת אפרת שפירא (חיוך של גורגונה) יחד עם אחד מראשי הטרוריסטים של ההתנחלויות - עדי מינץ - מתנפלים על רון בן ישי שמעז, שומו שמים, להתנגד להקמת מאחז נוסף כדי שיהיה עוד מרכז לטרור. כל התנחלות זו פעולת טרור, המתנחלים הבוגרים הם חיילי הטרור הזה ורק כואב הלב על הילדים שמגדלים אותם לתוך עולם של טרור, באופן מודע ובתאוות דמים.ובנט מציע להקים עוד מרכזי טרור ("התנחלויות", בלשונו המנקה את הפשע) ולישב בהן עוד חיילי טרור ("מתנחלים" בלשונו) ומודיע שזה סוף המדינה הפלסטינית. כי עד עכשו הוא חשב שזו רק ההתחלה. יהודו פשיסט כבר אמרנו ? גם ההגדרה הזו מתחילה להחויר לעומת המציאות . 
חברים - הדת היהודית מחסלת את כולנו - כפי שגם עזרה להיטלר לחסל את היהודים באירופה".


לאורך כל ההיסטוריה היו יהודים שהקפידו להאשים את היהודים עצמם בכך שהם נטבחים, ממש כמו בנימין זאב הרצל. היום היהודים האלה מגישים פה מהדורות חדשות. זה מה שהיא מאותתת למחבלים: באלימות הם יכולים להשיג כל מה שירצו. לצערה, מה שהם רוצים זה לא רק שיהודים יפסיקו לעלות להר הבית.
מי שמסית נגד יהודים, עושה דמוניזציה ליהודים ביו"ש ומעליל עלילות אנטישמיות נגד המיעוט היהודי במזה"ת : הכיבוש משחית -> העם הערבי הכבוש נאבק למען שיחרורו -> המאבק של העם הכבוש נגד הכובש היודו-נאצי ליגיטימי -> חטיפת ילדים זה חלק מהמאבק נגד הכיבוש הציוני .... מתיר את דמם של היהודים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה