מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

קטע של חינוך מיני: המדריך ללא - אנס המתחיל









בעקבות פרשת אלנבי 40 ומקרי אונס נוספים, במקביל לביצוע של האשמת הקורבן, אני רואה ברשת במסגרת טוקבקים או רשתות המדיה החברתיות הרבה צחוקים, דוגמת ״אני אשא איתי מסמך משפטי שעליו אחתים כל בחורה שאני עומד לשכב איתה״ (לא מצחיק, תנוחו) ולצד זה גם הרבה בלבול אמיתי של גברים שמפחדים ליזום מגע כי הם לא יודעים איפה עובר הגבול. אז אחים שלי, אני פה לשירותכם. איגדתי בשבילכם כמה הערות שאם תקחו לתשומת ליבכם, לא יקרה מצב שאתם בטעות אונסים בחורה.
נתחיל בהערת פתיח שבלעדיה הכל יהיה מבלבל אבל אם גם אחריה אתם תרצו להתווכח, אתם טמבלים אמיתיים ואפשר להעביר אותכם להמשך טיפול, אצלי או מישהי אחרת שיש לה יותר סבלנות ממני:


****במשך דורות על גבי דורות, חוברתנו מגיל 0 כך שאישה רואה ביחסי מין משהו שהיא צריכה לתת או ״לפרגן״ לגבר. חובת פתיחת הרגליים היא עלינו, הנשים, וחובתנו לבצע אותה למען שלום בית. כמובן רק בגבולות הנישואין פן תחשבי שרמוטה, זונה, פותחת רגליים, לא מכבדת את עצמה, אישה חד פעמית וכו׳. לעומת זאת גבר חוברת לעשות כמה שיותר סקס כדי להמנע משמות כמו הומו, אפס, בתול מעפן וכו׳ ולזכות בשמות נכספים אחרים כמו מלך, גבר-גבר, זיין על, רב שגל וכו׳. עניין זה מוביל אותנו לכך שלגבר יש רק דרך אחת שמובילה אותו לפסגה החברתית- זיין ככל יכולתך. לעומת זאת אישה נמצאת באופן מתמיד בתסביך הזונה והקדושה ומופעלים עליה לחצים סותרים לקיים או לא לקיים יחסי מין (מעפנה או שרמוטה?), מה שהופך את הנושא לרגיש במיוחד.******

אחרי ההערה, להלך המדריך המלא איך לא להיות אנס.
1. סקס אמור להיות מרצון, לא מהסכמה. תהיו רגישים, בחורות רבות יסכימו לסקס כי הן לא מרגישות שיש ברירה אחרת. כמובן שאתם לא מצמידים לה סכין לצוואר, אבל אתם גורמים להן לחשוב שאם לא ישכבו איתכם הן יאבדו אותכם או ייחשבו לא זורמות ומעפנות. פחדים חברתיים אלה מובילים המון נשים למין בהסכמה, אבל לא ברצון. שימו לב, אם נאלצתם לשכנע את הבחורה לשכב איתכם, אם הפעלתם עליה לחץ, אם באמצע האקט אתם שמים לב שהיא לא שם, שהיא מתנתקת רגשית, שהיא מסתכלת למקום אחר, שהיא לא נהנית, תפסיקו. אם לא תפסיקו- אתם אנסים לכל דבר ועניין. אולי לא על פי חוק אבל בראש שלה אתם אנסים- הרגע חדרתם לגוף שלה בלי שהיא רצתה. בהמשך לדיון על "הסכמה" ו"רצון" , לנלן הציטוט המלא (מתוך הרציו, לשם הנוחות) מפסק הדין של בית המשפט העליון בעניין אזולאי שבו עומדים על ההבדל בין "רצון" ל"הסכמה". כל מילה נוספת מיותרת.
"במסגרת חוק העונשין (תיקון מס' 22), תשמ"ח-1998 (להלן – תיקון 22) תוקנה עבירת האינוס ברכיב הנוגע לאי-הסכמת האישה למגע המיני, והביטוי "נגד רצונה" הוחלף בביטוי "שלא בהסכמתה החופשית". בעוד שצמד המילים "נגד רצונה" השמיע, כמו מעצמו, דרישה לגילויה של התנגדות פיזית מצד האישה למעשה האישות, הרי הביטוי "שלא בהסכמתה החופשית" הדגיש את ההיבט הפנימי של רצון האישה. כתוצאה מכך נזנחה הדרישה הראייתית שלפיה יש להוכיח התנגדות פיזית מצד קורבן העבירה ודי בשלילה מילולית כדי ללמד על אי-הסכמת האישה למגע המיני. במקרים מסוימים יש גם בהתנהגותה הפסיבית של האישה כדי להצביע על היעדר הסכמה מצדה למגע המיני, והכול בהתחשב בנסיבות האירוע"
2. שכנוע למין בעזרת מגע פיזי, אלכוהול או כל סם אחר הופכים אותכם לאנסים ידידיי. בחורה צריכה לרצות לשכב איתכם. אם היא לא רוצה לשכב איתכם ואתם מפעילים עליה אחד משלושת הטריקים הללו- אתם מטשטשים את שיקול הדעת שלה ולפיכך הופכים את עצמכם לאנסים. אם בחורה סירבה להמשך מגע כבר במגע הראשון בחזה/ אזורים אינטימיים אחרים בגוף- פאקינג תניחו לה. זה לא מתפקידכם ״לגרום לה להנות״/״להראות לה שכשזורמים ולא חושבים יותר מדי, נהנים״. היחידים שנהנים מסקס שבא אחרי סירוב זה אתם. וזה מזעזע. נכון, זה קצת מבלבל, היא לא רוצה לשכב איתכם, אתם נוגעים בה קצת, היא קצת זורמת כי לא נעים לה, אתם נוגעים בה עוד קצת, סך הכל זה יחרמן גם סוסה אם תגעו בה קצת, זו תגובה פיזיולוגית נטו. אז היא נהיית חרמנית, שיקול הדעת שלה מטשטש והיא שוכבת איתכם- אתם אנסים רבותיי. ״אבל איך?!? הרי היא זרמה עם המגע שלי!״, נכון, היא זרמה. אבל זה לא משנה במאום את העובדה שהיא סירבה על ההתחלה וכנראה היו לו הסיבות שלה לסרב וזה ממש ממש לא מתפקידם להבין או ״לאשר״ את הסיבות האלה. אם היא לא רוצה ובעזרת מניפולציות זולות גרמתם לה לרצות- אתם אנסים בזויים.
3. ******זרימה שמתפתחת מתוך שינה היא לא הסכמה******. אם הבחורה אמרה לכם שהיא לא רוצה סקס והלכתם לישון ובאמצע הלילה התעוררתם והחלטתם לגעת בה קצת, מה שהוביל אותה לחרמנות-שינה בלתי מודעת שהובילה לסקס- אתם אנסים. חד וחלק. שינה הוא מצב של אי מודעות.
4. יש מקומות ותרחישים ספציפיים שבהם גם הסכמה ורצון לא מספיקים וזה במקרים שאתם יודעים, אבל ממש יודעים בבפנוכו שלכם שמה שמתרחש הוא לא בסדר. הבא נדסקס על התקרית באלנבי 40. לכאורה בחורה שפויה ושתויה במקצת מעלה את מיטב גברברי תל אביב על הבר ושוכבת איתם בתורות. מי אני שאגיד לה שהיא לא בסדר? היא סה״כ נהנת מסקס! אז בואו אני אספר לכם משהו- יש מלא מקומות בארץ שבהם נהנים מסקס עם הרבה כבוד והדדיות. יש אינסוף קבוצות שכאלה שמארגנות מסיבות סווינג ואורגנית המוניות בשמחה ובששון. מי שפשוט אוהבת להתנסות בסקס, תמצא את עצמה שם, לא בדוגי על הבר במקום בילוי ״מיינסטרים״ עם גברים שרואים להם בעיניים כמה הם נהנים מלהפוך אותה לגוש בשר נטול זהות כל הדרך אל הניקניים הנכסף ״יא גבררררר״. כשבחורה עושה אקט כזה במקום ציבורי עם גברים כאלו, שתויה או לא שתויה, מסוממת או לא מסוממת, מחייכת או לא מחייכת, זו ב99.9999999% מהמקרים מעיד על הרבה פגיעות, חולשה, חוסר ביטחון והערכה עצמית, רצון להתקרב ולהתקבל וכו׳ וכו׳ וכו׳. פאקינג אל תנצלו את זה, בחייאת, אתם יותר טובים מזה. אל תשתתפו במצעדי ההרס העצמי של הבנות הללו, אם אין ביכולתכם לעזור זה בסדר אבל אל תעמיקו את הצלקת.
לסיכום- אונס לא חייב להיום אלים וברוטאלי. הרוב המוחלט של הנשים שיצא לי לשוחח איתן חוו אונס לא ברוטאלי בכלל. אבל בואו אני אסביר לכם משהו נוסף- חדירה של גבר לתוך הגוף שלי, בלי שאני ארצה את זה באמת, זו חוויה טראומטית, מאד. הרבה פעמים הגוף מגיב לכך עוד לפני שהמודעות הבינה שמה שמתרחש הוא לא בסדר- בכי פתאומי, רעד, פאניקה, רצון עז להתכנס בתוך עצמך ולהעלם והמון מחשבות שרצות בראש. תסמינים אלו יכולים לחזור שוב ושוב בכל מצב מיני שהבחורה תגיע אליו ולהקשות עליה לקיים יחסי מין עם בני זוג עתידיים, לא משנה כמה היא אוהבת אותם. אלה לא תסמינים שמתרחשים אחרי אונס אכזרי בידי זר, אלה תסמינים שמתעוררים לעיתים אחרי סקס שלא נעשה מרצון.
אתם לא רוצים להיות אלה שמעוררים אותם. אתם לא רוצים להיות אלה שגורמים לאישה להרגיש כך. סקס מרצון הוא דבר מדהים. תשאפו לשם, תחשבו מהפאקינג ראש, לא משנה כמה דם זורם לכם בזין כרגע. תהיו רגישים לתגובות שלה, כשהסקס נעשה מרצון הדדי, אי אפשר לפספס את זה, נשבעת.
תודה על ההקשבה,
שתהיה שבת של סקס ברצון ושלום!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה