מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 19 בספטמבר 2015

במסגרת הסדר החברתי הקיים כולנו זונות ובני זונות



שרמוטה זאת אחת שנותנת לכולם. כלבה זאת אחת שנותנת לכולם חוץ ממך


בקבוצת הפייסבוק שיח פמיניסטי התפתח דיון קשה ומזעזע, במסגרתו מאות נערות ונשים שיתפו את הפעמים שבהם גברים הציעו להן כסף תמורת מין. כלומר - הציעו להן לזנות וניסו לסרסר אותן. השרשור קשה ממש. קיבלתי את הרשות של חלקן להביא את העדויות שלהן כאן וחלק מאוד מוכרים לי אף מניסיון אישי מהצעות שבעצמי קיבלתי.







הגברים שהולכים לזונות אונסים אותן שוב ושוב. ברוב הפעמים הן מקבלות כמה ג'ובות, איזה 20 או 50 שקל כדי לממן את המנה הבאה. אין זונה שלא משתמשת בסמים. אחרת איך תתמודד עם האונס הבא? אין נרקומנית שלא מממנת את ההרגל שלה באמצעות זנות - למקרה שלא ידעתם למי אתם משלמים ואת מי אתם אונסים.
אחת מתוך אחת מוטרדת מינית במקרה הטוב לפחות פעם אחת בחייה. לפחות שליש מהנשים נאנסות ומותקפות מינית. הכל מתחיל בחינוך המיני והמגדרי. לכל הזונות סימפטומים של פוסטראומה. רוב האסירות עם סימפטומים של פוסטראומה בעקבות תקיפה מינית. זה חלק מתרבות האונס - כש"גבר" הולך לזונה הוא אונס אותה ואחר כך מתלונן שהיא לא משתפת פעולה, לא זזה, לא נהנית ורק עם הראש הצידה כי היא מנותקת מהגוף. להגיד על מישהו בן זונה ועל מישהי זונה זה נפוץ כמו להתעטש.

הגיע הזמן לחנך גברים לשלוט בעצמם ושאנחנו הנשים נפסיק להרגיש מאויימות. זה מתחיל בכך שהם צריכים להפסיק לצרוך שרותי זנות ולהטריד מינית ואף לתקוף מינית נשים.
בכל פעם שאני קוראת דברים כאלה אני נזכרת בסיפור של כיפה אדומה, שמנסים לחנך את האישה להישמר מהזאב ולא לחנך את הזאב להתרחק מהאישה. ההבנה שרק לגברים יש דחפים היא שגויה ומה שקרה במהלך השנים זה שנשים למדו לשלוט בדחפים שלהן לעומת גברים, שלמדו רק איך להביא אותם לידי ביטוי(ואפילו קיבלו חיזוק חברתי על כך). כל כך כואב לי לכתוב את זה אבל אין אישה שלא עברה את זה.






*****************************אנא שתפו******************************
***
פעם אחת נהג מונית הציע לי נסיעה בחינם ו"כבר נסתדר על המחיר" מלווה בקריצה.


הודעה שקיבלה חן טל
***

ופעם אחת גבר שאל איפה יש "נשים שמקבלות".
ניסיתי להתחמק ממנו והוא לא עזב, חסם לי את הדרך והיה מאוד ברור שהוא מתכוון אליי.

כל זה קרה מתחת לבית שלי. במרכז תל אביב בשעה 19:00.


***


אני כשהייתי בת 17 וזה הרגיש זוועה


***


כשהייתי בת 18-19, היו די הרבה גברברים שעברו לידי ברחוב וזרקו משהו כמו:

"סבטלאנה? מרינה? רוצה מאה שקל?"
התלבשתי רגיל, שורטס או מיני לא קיימים במלתחה שלי מגיל 16
  

***
המון. גם כשהייתי דוסית עם שרוולים וחצאית עד הרצפה.
***
אני מכירה אותך?
עמדתי בחוף הנכים בהרצליה מחוץ לשער וחיכיתי למכוניות של חברים שבאו למסיבה, לתת להן הכוונה.
מיד עצרה לידי מכונית עם שלושה נערים/גברים צעירים והתחילו לצעוק "כמה" "בואי להזדיין איתנו".

***


מישהו פנה אלי ברחוב ושאל בת כמה אני.

אמרתי ש-13 וחשבתי שהוא יניח לי כשישמע בת כמה אני. אבל אז הוא התחיל לשכנע אותי לעשות אתו דברים "שובבים" בלי שאני אגלה לאף אחד והוא יקנה לי מה שארצה.

***


הייתי בת בקושי 13 והלכתי ברחוב רוטשילד בראשון לציון עם חברה.

מישהו ישב באחד מבתי הקפה וצעק לי משהו בסגנון של ״בכמה?״
אבל הרגע רצית לזיין אותי 
ואז הוא אמר לחבר שלו ״לא יודע היא נראית כמו זונה״.
חברה שלי שאלה אותי אם שמעתי מה הוא אמר.. אמרתי שכן..
לבשתי את הג׳ינס שהכי אהבתי ...עם חולצה שחורה וחגורת ניטים.

***


אני גרה בהתנחלות והאפשרות היחידה להתניידות תמיד הייתה טרמפים...

נהג מונית הציע לי בפעם אחת הסעה חינם וש'נסתדר בדרך'
בפעם אחרת בן מיעוטים צעיר שעצר משאית באמצע הכביש אמר לי '100 שקל' תמורת *סימון של אגרוף נע* עם היד.
בשני המקרים הייתי קטינה אך עירנית לרמזים הגסים שלהם, באותה מידה גם יכולתי לעלות מחוסר הבנה ולהיפגע.

***



אמא שלך יודעת שכך אתה מתנהג?
אני אחת לשבועיים כשאני מביאה את הבן שלי לתחנה מרכזית במוצש. כל פעם מחדש.

***


אני גרה ממש על צומת הר ציון/סלמה. אין פעם שאני יוצאת לרחוב לא משנה אם בשבע בבוקר, חמש אחה"צ או אחת בלילה ולא משנה מה אני לובשת או איך נראית. כ-ל פעם עוצר לידי לפחות רכב אחד ושואל 'כמה?'

בהתחלה הייתי שואלת את עצמי - מה, אני נראית כמו זונה?
ואז אחרי כמה זמן הבנתי שאני בכלל לא פקטור. כל אישה יכולה להיות זונה להשקפתם. זה לא מעניין אותם אם כן או לא השאלה היא בכמה.

***



ומה זה עניינך?

זקן אחד שהשכיר לי חדר הציע לי כסף כדי שאשכב איתו. לא הסכמתי. וכשמצאתי דירה אחרת ורציתי לעבור, הוא עשה סקנדל - סיפר לאלה שבאו לעזור לי עם החפצים ולכל השכנים שהבאתי גברים בכמויות לחדר המצ'וקמק שלו.
"היא נתנה לך?"
 - "לא." 
- "גם לי לא." 
- "איזו זונה!"

***


כשהייתי בצבא, חיכיתי על אזרחי לאוטובוס בתחנה, ביציאה מרמלה/ לוד. עצר איש עם כיפה והציע לי טרמפ להרצליה.

במהלך הנסיעה הוא שאל אותי שאלות סמול טוק ופתאום נתן לי כסף ואמר לי 'קחי שיהיה לך'.
לקחתי ושמתי בתיק. לא הייתי בטוחה במאה אחוז מה קורה. לקח עוד כמה דקות בודדות וכשלא היה לי ספק שהוא מצפה למין תמורת הכסף, חששתי לביטחוני.
השחלתי בסתר טבעת נישואין על האצבע (מצאתי ברחוב כמה ימים קודם) והתחלתי לדבר על הבעל שלא היה לי שבעצם מחכה לי לקראת השבת (זה היה יום שישי).
באיזשהו שלב אמרתי לו שאני מצטערת אבל נדמה לי שהיה בלבול, התעקשתי להחזיר לו את הכסף ולרדת מהאוטו באותו הרגע ולמזלי הוא איפשר.


כי יש דברים שקונים בכסף, כנראה
***

זה היה בחופש הגדול הייתי בדרך הביתה ושני נערים בוגרים ממני עקבו אחריי ואחד מהם תפס ברצועה של התיק שלי ואמר שהוא ייתן לי שטר של מאה שקל אם אני אשכב איתו (הוא לא אמר את זה במילים האלה) ונופף עם השטר בפרצוף שלי.


***


נסעתי במונית שירות ונשארתי אחרונה. הנהג שלף הרבה מאוד שטרות, נפנף בפני ואמר "תראי כמה כסף יש לי, מלא נשים מבקשות לשכב איתי בשביל הכסף הזה".

והמשיך לספר על מעלליו תוך כדי נפנוף הכסף עד שהגענו.
כשירדנו מהמונית הוא גם טרח להזהיר אותי מללכת לבד כי "יש מלא אנסים בסביבה הזאת".

***


פעם (הייתי בת 17) מישהו עצר לידי כשהלכתי ליד התחנה המרכזית הישנה בתל אביב, שאל אם אני עובדת והציע "לקחת אותי".


***

פעם אחרונה הייתה כשחזרתי הביתה בלילה וגבר על אופניים חשמליות אמר לי ״כמה לסיבוב?״.
הייתי בטוחה שהוא מדבר על סיבוב על האופניים אבל הוא היה עליהן אז לא הבנתי...
הוא הבהיר את עצמו תוך רגע ואני העמדתי פנים שבכלל לא אכפת לי והמשכתי ללכת:(
***
הם מנהלים שיח עם עצמן ללא עידוד
היו סיטואציות שבהן זה קרה קבוע אבל זה היה די מזמן.
לפני שנתיים זה קרה שוב והייתי בשוק פשוט כי עברו שנים מאז והנחתי שלנשים מבוגרות יותר פשוט זה לא קורה.
אני חושבת שיש מקומות מועדים יותר מאחרים וזה פחות תלוי בי.
זה קרה לי בסביבות מכללת לוינסקי בתל אביב, בצומת של קק"ל ונמיר (הרבה!), בצומת בית דגן ובערב ברחוב המסגר.
זה קרה עוד כמה פעמים אבל הרגשתי שהם יותר למטרת הצקה. בדרכים ראשיות הם היו רציניים לגמרי.
פעם מישהו שיצאתי איתו אמר לי "לכל אחת יש מחיר". אין מישהי שתסרב באופן גורף, כנראה שפשוט לא הציעו לה מספיק.

***


חוץ מהצעות לסקס מזדמן קבלתי בחיי אינספור הצעות ל״קשר של תמיכה״ץ


***




אחרי הנשיקה הראשונה שלי, בכיתה ט׳, האידיוט (שהוא במקרה היום סלב, אבל אני אשאיר את שמו חסוי) שלף מטבע של חמישה שקלים ונתן לי אותו. הייתי בהלם מוחלט. וואט דה.

***


כמעט כל יום מאז שעברתי לגור בדרום תל אביב.

נפוץ יותר מדי

***

אני חושבת שהפעם הראשונה שנתקלתי בזה הייתה בגיל 7...
הלכתי למכולת, וילד (בן 13 בערך) עבר לידי ושאל "היי, רוצה להזדיין?"
הייתי ילדה חרדית, נראיתי קטנה מגילי, לא הכרתי אפילו את המילה הזו. אבל חינכו אותי לא לדבר עם זרים אז אמרתי 'לא' בלי להבין מה הוא רוצה בכלל.
הוא הביט בי במבט מופתע ונסע משם.




****

מאז שהתגרשתי קיבלתי כבר כמה הצעות לסקס בתשלום "כדי לעזור לי להסתדר "


ולסיום, מי ייתן וביום הכיפורים הזה תוכלו לסלוח לעצמכן על חטא שלא חטאתן. אתן לא אשמות ואתן לא צריכות להתבייש. חתימה טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה