מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 11 ביולי 2015

חקלאות חברתית ישירה: לקנות מילונים ישר מהחקלאי






שימו לב חברות וחברים.
משפחת אלימלך הנה משפחת חקלאים מהישוב תלמי יחיאל. תאורטית, היא זקוקה לעזרתכם. מעשית, אנחנו, כצרכנים של פירות וירקות, זקוקים לעזרתה של משפחת אלימלך. לאור מצוקה אליה נקלעה המשפחה בעקבות מונופולים במערך השיווק החקלאי, המשפחה תאלץ להשמיד תוצרת חקלאית איכותית עליה עמלה בעבודה קשה ושעלותה הון תועפות אם לא נעזור לה ונרכוש ממנה ישירות את התוצרת - מלונים טריים וטעימים. אנחנו המרויחים היקרים והיחידים כאן - כך נשבור את המונופול, באמצעות חקלאות חברתית ישירה.
למי שלא מעורה ומעודכן, מחאת הפלפלים באה לידי ביטוי בשנה האחרונה לאחר שנודע כי בשנים האחרונות, רשתות השיווק הקימו מונופול, קנו מהחקלאים תוצרת חקלאית במחיר הפסד של פחות משקל לקילו ומכרו לנו, הלקוחות הסופיים, במחיר של 10-12 שקלים לקילו. החקלאים, בעקבות כך, החקלאים נאלצו להשמיד תוצרת חקלאית טובה כדי ליצור מחסור בשוק ולהעלות מחירים, זאת במסגרת כלכלת המחסור. כך, אנשים עניים נותרו רעבים מאחר ולא יכלו להרשות לעצמם לקנות מוצר מזון בסיסי ובריא בדמות פירות וירקות. באמצעות חקלאות חברתית ישירה, אנחנו הצרכנים מדלגים על המונופול וקונים את הסחורה ישירות מהחקלאי.
בואו לקנות מלונים טריים בהמוניכם. צרו קשר בהקדם עם מאור, בטלפון 0545778932. אלו הם המילונים ויש עוד הרבה בשדה, מוכנים לקטיף.





זה מה שכתב מאור בפייסבוק:


שלום לכולם, אני מאור, ואבא שלי הוא חקלאי מזה 33 שנים. אנחנו כרגע מתמודדים עם צרה ואני אשמח אם תוכלו לעזור לנו בכל צורה שהיא. גידלנו 15 דונם של מלונים, רק בשביל לגלות שהם בעלות הקרן. בנוסף לכך שאין ביקוש ואין מחיר, אחרי שפנה אלינו לקוח לקנות מאיתנו מלונים, הוא השאיר אותנו לבסוף ללא קניה ועם סחורה של 10 מיכלים מלאים של מלונים. אנחנו במצוקה. אני בכלל לא מזכיר את שאר השטח שבו שוכבים מלונים שלא יקטפו ולא יהיה בהם שימוש, כלומר, ילכו לפח. 
אשמח אם תוכלו לשתף, לעזור, ואפילו לתמוך קצת כדי שנוכל לצאת מהמצוקה הזאת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה