מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 18 ביולי 2015

מירוץ הלפיד: הדרך לראשות הממשלה עוברת בבני ברק?








מישהו לחש ללפיד שהדרך לראשות הממשלה עוברת בבני ברק.

"היועץ החדש אמר לי :
לשים כיפה - שמתי.
לחבק בכותל - חיבקתי.
ללכת בשבת לבית כנסת רפורמי - הלכתי.
להשמיץ את נתניהו -השמצתי.
לשחק אותה מבין בביטחון - שיחקתי.
לשחק אותה מבין בכלכלה - את זה עשיתי לבד... .
איחדתי את עם ישראל.
זהו, אני כשיר להיות ראש ממשלה !
חבקו אותי."




שימו לב לפוזות שיאיר לפיד, אתאיסט גמור, אשר תוקף את היהודים ואת היהדות וכן, אוכל חזיר ושרצים, דופק למצלמות בכותל המערבי, עם הטלית, זאת לאור הצהרותיו שהוא שואף להיות ראש ממשלת ישראל הבא. שימו לב לזיוף הנוטף מהפוזות שלפיד דופק לצלמים שיפיצו את התמונות בתקשורת ובמדיה החברתית.
הניסיון לשנות את תדמיתו הציבורית הכושלת של יאיר לפיד החלה לאור כשלונו של לפיד להשיג מספיק קולות למפלגתו בשתי מערכות הבחירות האחרונות. המרוץ לראשות הממשלה הייתה שאיפתו של לפיד מלכתחילה. יחד עם זאת, עם ישראל קרוב ליהדותו עכשיו יותר מתמיד וזה בעיה ליאירוש. יועציו של לפיד מודעים לכך ולכן, הציעו ללפיד לשנות את תדמיתו כאוייב היהודים והחרדים ולשחק אותה יהודי מאמין כשבפועל מדובר באתאיסט התוקף את היהודים ואת היהדות. התפוח אינו נופל רחוק מהעץ והוא הולך בדרכו של אביו, יוסף טומי לפיד, בעברו מראשי מרצ.
הלכה למעשה, יאיר לפיד לא יודע הרבה על היהדות, בטח שהוא לא מכיר בה כדתו או מקיים את הלכותיה. אבל הוא משתמש בה כדי להעביר לציבור מסר תדמיתי באמצעות התקשורת. בכך הוא מנסה לקרב אליו את הציבור היהודי ולהעביר אליו את תמיכתם.
דבר אחד בטוח, הוא רחוק מהתדמית שהוא מנסה ליצור וקרוב בדעותיו לאביו האנטיהודי, אנטישמי, אנטיציוני וכדומה.
לא מדובר ביותר מניסיון כושל ליצור אשליה תקשורתית וליצור מיתוס ציבורי בנוגע לשינוי התדמיתי שלכאורה לפיד מנסה להשיג לעצמו.
איזה בושות עושה לעצמו האיש הבור והעם הארץ לפיד שלא יודע להתעטף בטלית. הוא מניח אותו כמו צעיף על הצוואר. זוהי בושה וחרפה המעידה על בורותו בנוגע להלכות. אם רק הוא היה מסתכל על זה שיושב משמאלו לפחות ועושה כמותו.
מר לפיד היקר, כנראה שלפני שרצים לקבל במרמה תואר דוקטור, צריך שיהיו מושגים בסיסים ביהדות וכנראה שצריך להיות בעלת תעודת בגרות, תואר ראשון תואר שני ורק אחרי זה לעבוד על הדוקטורט .
עכשיו הטמבל הזה רוצה לקפוץ ישר לראשות הממשלה לאחר שנכשל בתפקידיו הציבוריים וביטלו לו את השגיו לכאורה. בכדי להגיע לשם, הוא מנשק חובשי כיפה בבני ברק ומתפלל לכאורה בכותל.
בואו נגיד שיושר זה לא בדיוק הצד החזק של יאיר לפיד. יאיר לפיד מצהיר בשידור שהוא הצביע למנחם בגין. מנחם בגין רץ בפעם האחרונה ביוני 1981. לפיד הוא יליד נובמבר 1963 וקיבל זכות להצביע אחרי הבחירות בהם רץ בגין לאחרונה. כי לשקר בשידור חי זה הכי ישראלי בעיניו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה