מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 1 ביולי 2015

הגיון שמאלני הזוי: יהודי נהרג בפיגוע ומוסלמי נרצח







אתמול פרסם חבר הכנסת שרון מגל פוסט בדף הפייסבוק שלו, לפיו "אומה ערבית שמביאה לעולם בעיקר דם ודמעות ולנו קוראים פושעי מלחמה. האנטישמיות חזרה בגדול מלאכי רוזנפלד נפל".
בתגובה לדבריו הקולעים של מגל, הגיבה השמאלנית ההזויה, מיכל רוזין, שאיכשהו הסתננה לכנסת ישראל, לאחר שהתחזתה עם יתר חבריה למפלגה כציונית, כתבה את הפוסט שבתמונה משמאל. תרגום לדבריה: "הזהרו מהאלימות שהעם הלא אלים בכלל הזה עלול לנקוט כתוצאה מהאלימות שנקטתם נגדו בעבר!" האם גם יהודים נוקמים את מות אהוביהם?? מה שמדהים בחברי כנסת כמו מיכל רוזין, שהם אפילו לא קולטים כמה הם גזענים.

וואלה מודה, הייתי בוחרת במילים אחרות לסטטוס שהעלה ח"כ ינון מגל. עם זאת, כדאי שגברת רוזין תשאל את עצמה מתי בדיוק היא טרחה להזהיר מפני יום שנה של קורבן יהודי? מתי היא הזהירה מפני יום שנה להירצחו של עדן אטיאס ז"ל שגרונו שוסף באוטובוס בעפולה? מתי היא הזהירה מפני יום השנה להירצחה של משפחת פוגל? מתי היא הזהירה מפני יום השנה להירצחם של אריה קופינסקי, אברהם שמואל גולדברג קלמן זאב לוין ורס"ן זיאד סייף שנשחטו בבית כנסת בהר נוף? מתי היא או אחד מחבריה הזהירו מפני יום השנה להירצחה של שלי דדון ז"ל שנדקרה עשרות פעמים? מתי היא הזהירה מפני יום השנה להירצחה של חיה זיסל בראון, תינוקת בת שלושה חודשים שנרצחה בפיגוע דריסה בירושלים? והרי רק אתמול בדיוק צויין יום השנה למציאת גופתם של היום בדיוק לפני שנה נמצאו הגופות של שלושת הצדיקים האלה - גיל-עד שר, נפתלי פרנקל ואיל יפרח הי"ד. יהיה זכרם ברוך. אני לא אמשיך, למרות הרשימה הארוכה, אבל הבנת את העיקרון מיכלי.
אכן מיכלי, את וחברים שלך גזענים הרבה יותר מינון מגל. אתם פשוט לא יכולים להפסיק לספק לאומה הערבית הגדולה הצדקות לכל מעשי הרצח שהערבים מבצעים. פעם זה קיפאון מדיני, פעם זה הר הבית, פעם זה אבו חדיר, פעם זה סטטוס של חבר כנסת בפייסבוק.
אז נכון, האומה הערבית הגדולה הביאה עוד כמה דברים לעולם חוץ מדם ורצח [לפעמים קשה לי לזכור מה, במיוחד כשצריך לספור את כמות פרסי הנובל למדע שניתנו ליהודים לעומת ערבים/מוסלמים למשל] ובחירת המילים בעייתית. אבל מה לעשות שמבחינה עובדתית, האומה הערבית המוסלמית מביאה הרבה מזה. למעשה, חלק גדול מכך נובע משיח הפוליטיקלי קורקט, שאת והזרם המערבי שאת מייצגת אחראים לו ומתייחס אל הערבי באשר הוא כאל "הילד המופרע של העולם" שצריך לעשות הכל בכדי למנוע ממנו לממש את "האינסטינקט" שלו לרצוח.
ועוד בתגובה לרצח הנה הבעיה גברת גלילי-צוקר [אין לי מושג מי זאת], הטוענת משהו בנוסח האשמת הקורבן: ״הנאנסת נראית בחורה מהממת אבל הכל קרה לה בגלל שטיילה ברחוב שומם בשעת לילה מאוחרת. אשמתה, שתתמודד.״  
את לא יכולה לטעון שאקיבוש נורא נורא מציק לך ובו זמנית לרקוד על דם טרי לפני ההלויה עם טקסט פומבי כזה. אנשים מוסריים פשוט לא עושים את זה. מה שגורם לי להשתכנע שגם אקיבוש מעניין לך את העכוז ושאת סתם בן אדם רע. רע מאד.. 
זה מדהים. הם אף פעם לא מתאפקים. אף פעם. עוד לפני הלוויה. עוד לא לפני שמישהו הצליח לעכל. חובה להבהיר: כואב על הנרצח, אבל. תמיד יש אבל. וחייבים חייבים לומר אותו. מיד. ואל תשאלו אותי מי זה "הם". לא יודעת לענות על זה, בטח לא עכשיו. הם יודעים. (וזה גם לא שם המשפחה הנכון, אבל למי אכפת). גם דב חנין טוען בשצף קצף שהנער נרצח על ידי יהודים למרות שאין הוכחות, לא היה משפט וכולנו יודעים את ההיפך מכך.

אז בואו נעשה קצת סדר בדברים: דם ערבי ומוסלמי אינו הפקר. לפני שנה בערך, הלכו שלושה בחורים מירושלים ולכאורה חטפו ילד ערבי, שרפו אותו או משהו כזה והרגו אותו. ככה מספרים... אני לא יודעת [הרי לא היה משפט והם מוכנים גם לטעון שהם הפילו את מגדלי התאומים ב-11 בספטמבר, 2001. הרי בהתחלה נעצרו 7 ומחצית מהעצורים שוחררו כי היה להם אליבי. היתר לוקחים כדורים פסיכיאטריים].
עכשיו תעשו בגוגל "אבו חדיר". יש עליו ערך בויקיפדיה. יש עליו מאות כתבות! מאות! 

- מראיינים את האבא שצועק על היאהוד שהם חיות.
- מראיינים את הסבתא שמספרת שהוא היה עלם חמודות.
- מראיינים את כל השכונה שמתארת שהוא היה שוחר שלום.

-מראיינים הרבה רבנים שמוקיעים ומגנים.
-מראיינים כל איש ציבור שרק מוכן לפלוט איזה גינוי והצהרה שאנחנו נטפל ברוצחים ביד הכי קשה שיש לנו.
- כמובן

- הנשיא מצהיר שנתבייש לנו.
-ראש הממשלה מביע זעזוע, עמוק אפילו, מדינה שלמה על הרגליים! במשטרה חוששים מפעולות נקם, במשטרה מבטיחים לשמור טוב טוב שהמתנחלים המשוגעים לא יתחילו לעשות שטויות, הם חוששים. במשטרה תמיד חוששים.
אין עיתונאי אחד זוטר שלא חייב להביא איזה כתבה מתנצלת ומוקיעה ומתחנחנת לערבים, שתסביר להם טוב טוב שאנחנו מגנים, מוקיעים, מקיאים, סולדים ומוכנים לשחוט במו ידינו את הרוצחים הנתעבים שעשו ככה לאבו. שבוע שלם טחנו לנו ת'שכל. שבוע שלם שמהדורות החדשות התחילו בפרצופה העקום של יונית לוי הממלמלת מה התפתח מאז הרצח המתועב, הנפשע, המגונה, בנערון המתוק האומלל החמוד, אבו, אבו שלה.
עכשיו, ככה בקצרה, מה עבר עלינו בשבועיים בקושי האחרונים: הנה לכם, זה עבר מהר ובטח שכחתם אבל:

19.6 רצח דני גונן, דולב.
21.6 שוטר מג"ב נדקר בשער שכם .
24.6 דוד בר קפרא נשחט בשדה ברחובות.
26.6 מחבל רץ עם סכין ביד לעבר חיילים (בנס נורה ומת)
27.6 ירי לאמבולנס, בית אל (בנס אין הרוגים)
29.6 בוקר - ערביה דוקרת חיילת בצוואר, פצועה קשה .
29.6 ערב - פיגוע ירי 4 פצועים 1 הרוג.
(בין לבין עשרות מקרים של אבנים ובק"תבים אבל למי אכפת)

זהו. רציתי שנקבל פרופורציות.

אז דם ערבי אינו הפקר.
ודם יהודי? הלאה. לא מעניין.
הנשיא לא טרח לגנות (וכשכן- דאג להאשים את הנרצחים כי לא הסתובבו חמושים בארצנו). הכתבים לא התרוצצו לראיין את הסבתות של הנרצחים, חברי הכנסת לא טרחו להוציא פוסטים עם המילים "מגנה, מוקיע, בלה בלה" ראש הממשלה שותק, המשטרה לא מספרת לנו שהיא חוששת, והתקשורת, אוי התקשורת. מעניין לה ת'ספתא מה שהולך פה. במקרה הטוב מסקרת דקה או דקותיים, במקרה הרע לא דואגת לספר בכלל. אין לי מה לומר. איבדנו את זה לגמרי. במדינה נורמלית היינו צריכים כולם לצאת כבר אתמול לרחובות. לחסום כל דבר שזז. להשבית הכל. לא לתפקד. לצרוח מול בתי ראש הממשלה ושר הבטחון ולדרוש: בטחון. אבל אנחנו קפואים. אדישים. מיואשים. עלובים. קצת קצת כצאן לטבח. אתמול זה שלום שרקי (מי זוכר מי זה בכלל??) מחר זה אנחנו. דם יהודי הינו הפקר. 
3 יהודים רצחו את המוסלמי? וואלה? היה משפט? הם הורשעו? מי זוכר בכלל שהעצורים האלו שוחררו כי היה להם אליבי מוצק? מי זוכר שאבו חדיר נרצח בגלל שפגע בכבוד החמולה על רקע זהותו המגדרית? כדאי לשים לב לפרט מאוד חשוב- העונש שמושת על הומוסקסואל בחברה המוסלמית הוא שריפה בעודו בחיים.יש באינטרנט דוגמאות מצולמות מזעזעות המוכיחות התנהלות זאת.
הסיפור על חטיפת האח הצעיר ודברי האב שלא בא לחקירת המשטרה, מעלים תמיהות, אם לא תיסכול על עבודה רשלנית של המשטרה. מוות אכזרי על רקע פגיעה בכבוד המשפחה לצערנו, הוא מחזה מוכר בחברה המוסלמית. האם מישהו חקר את הכיוון הזה? יש לשב"כ דרכים להגיע למידע אם הם רק רוצים. לתפוס נערים צעירים ולחקור אותם בניגוד לכל הכללים התקינים, מעלה את המחשבה שמישהו רצה לכבות את להבות המהומות במהירות. מי באמת רצח את הילד? חולי נפש שלוקחים כדורים פסיכיאטריים ויודו אםילו בפיגוע בתאומים או בן דוד שלו שטען שהילד פגע בכבוד המשפחה? ואולי הערבים הרגו שתי ציפורים במכה אחת? עדיין לא מאוחר להגיע אל הרוצחים האמיתיים.




מעבר לכך, רבע שעה נסיעה ממקום הרצח של מלאכי רוזנפלד הי"ד, בג"ץ בוחר להעלים עין ממאחז בדואי בלתי חוקי שנבנה על קרקע פרטית. אחרי שעשרות בתי יהודים הוחרבו בטענה ש"מה שנבנה על קרקע פרטית ייהרס", בג"ץ החליט בפעם הראשונה להפעיל "שיקול דעת" ולהתעלם מכפר בלתי חוקי על אדמה פרטית סמוך לכוכב השחר. האפליה של בג"ץ והעלמת העין מדריסת החוק מתחילה במבנים בלתי חוקיים ולצערנו מגיעה בסופו של דבר גם לרצח בכבישי יהודה ושומרון. מישהו חייב להפעיל שם "שיקול דעת" גם כשטובת היהודים מוטלת על הכף. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה