מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 13 ביוני 2015

כוחה של אישה, נס הבריאה





כשאלוקים ברא את האישה, הופיע מלאך ושאל: "מדוע אתה משקיע כל כך הרבה זמן ביצירה הזו?"
אלוקים ענה: "ראית את דף הפירוט שלה? היא צריכה להיות מתאימה לשטיפה אבל לא מפלסטיק ,צריכים להיות לה יותר מ-200 חלקים נעים, כל החלקים חייבים להיות ניתנים להחלפה והיא צריכה להיות מסוגלת לעמוד בלחצים, היא צריכה שתהיה לה יכולת לחבק ארבעה ילדים בו זמנית , יש לה נשיקות שמסוגלות לרפא החל משריטה בברך ועד שברון לב, ואת כל זה היא צריכה לעשות בשתי ידיים בלבד.."
המלאך היה המום מן הדרישות, "בשתי ידיים בלבד??… בלתי אפשרי!!!"
אמר אלוקים למלאך: אני כל כך קרוב לסיום וזו גם היצירה האהובה עלי ביותר, אני עושה אותה מכל הלב! היא מרפאה את עצמה כשהיא חולה והיא יכולה לעבוד 18 שעות ברציפות.
המלאך התקרב ונגע באישה: "אבל אדון עולם היא כל כך רכה "
"היא אכן רכה" אמר אלוקים, "אבל עשיתי דגם מיוחד, אין לך מושג איזה כוח סיבולת יש לה ואיזה הישגים היא יכולה להשיג. היא מסוגלת לחשוב והיא מסוגלת להפעיל היגיון בצורה יוצאת דופן והיא גם מסוגלת לנהל משא ומתן"
המלאך נגע בלחיה של האישה ואמר: "יש כאן סדק, אמרתי לך שאתה מנסה לשים יותר מדי דברים בדגם אחד"
"זה לא סדק…זו דמעה" תיקן אותו אלוקים,
"למה צריך דמעה?" שאל המלאך.
ואלוקים אמר: "הדמעות הן דרכה להביע את שמחתה , את עצבותה, את איבוד האמון , את אהבתה, את סיבלה ואת גאוותה.."
זה מאוד הרשים את המלאך… "אלוקים, חשבת על הכל! האישה היא יצירה ממש מדהימה …"
"אכן כן!"
לאישה יש כוחות שמפתיעים את הגבר. הן מסוגלות להתמודד עם קשיים, נושאות נטל כבד מאוד אבל יש בהן המון אהבה ואושר. הן בוכות כשהן שמחות, וצוחקות כשהן עצבניות. הן נלחמות למען אמונתן, מתנגדות לאי צדק. הן לא מקבלות את התשובה "לא" כשהן משוכנעות שישנו פתרון טוב יותר. הן מונעות מעצמן, על מנת להעניק למשפחתן. הן אוהבות אהבה שאינה תלויה בדבר. הן בוכות כשילדיהן מצליחים ושמחות כשחבריהן משיגים הישגים. הן שמחות שהן שומעות על נישואין או לידה. ליבן נשבר עם קבלת בשורה מרה וסובלות על אובדן אנשים קרובים. ולמרות כל זאת , הן חזקות גם שנדמה להן שאפסו כוחותיהן! הן יודעות שנשיקה או חיבוק יכולים לרפא לב שבור..
אבל לאישה יש פגם אחד, היא שוכחת את ערכה… כתוב בתלמוד: "אל תגרום לאישה לבכות! אלוקים סופר דמעותיה…"
אישה נוצרה מצלע הגבר, לא מרגליו – פן ידרוך עליה, לא מראשו – שמא תהיה מעליו, אלא מצידו כדי להיות שווה לו!!! תחת זרועו כדי שתהיה מוגנת. וקרוב לליבו, כדי שתהיה נאהבת!!!
וכאן המקום לפנות אל הגברים שבינינו – העריכו את האישה/בת זוג שלכם היא עמוד השידרה בבית והאור שמלכד סביבה את כולם …היא יצירה מדהימה של בורא עולם. גברים יקרים, כל דבר שתתנו לאישה היא תיקח ותעצים אותו. השתדלו לתת לה את המקום הראוי לה, לשים אותה מעל הכל ומעל כולם. השתדלו להעריך את הנשים שלכם שבדרך כלל שוכחות להעריך את עצמן, והן תחזרנה לכם כיפליים מכל דבר שתתנו. לא צריך שיהיה יום האישה, כדי שתפרגנו לה. כל יום צריך להיות מיוחד לשניכם.
נשים יקרות, אין לכן מושג כמה עוצמתיות ושוות אתן, לימדו להעריך את עצמיכן ולנצל רק לטוב את כוחותיכן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה