מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 21 באפריל 2015

הייתן מגיעות להתאמן בקבוצת הריצה של נייק והמאמן איילה סטאין?






מה צריך לקרות כדי שגם חברת נייק [NIKE] בישראל תבחר באיילה כפרזנטור שלה ואף כמאמן לקבוצת הריצה לנשים שנייק מקימה בנמל תל אביב בחודש מאי?
חברת נייק בישראל מבצעת פעילות בנמל תל אביב לנשים במהלך חודש מאי, הכוללת הקמת קבוצת ריצה. מדובר בפעילות ברוכה, שמטרתה לקדם את הספורט בישראל בכלל ואת הנשים בספורט בפרט. עם זאת, לא ידוע לנו שנציגי החברה התעניינו באיילה, אלוף הריצה הישראלי, כפרזנטור או כמאמן. עוד לא מאוחר, נציגי החברה עדיין יכולים ליצור איתו קשר ולהפוך אותו כפרזנטור של נייק בישראל גם במקרה הזה וגם למסעות פרסום נוספים. 





Don't let you stop you. #betterforit:בואי להתאמן איתנוhttp://nikewomen.co.il/
Posted by Nike Running Israel on Sunday, April 19, 2015

חברים וחברות שימו לב, דף הפייסבוק של איילה מתקרב בצעדי ענק ל-700 לייקים ובנוסף, נבחר להיות פרזנטור של מרתון התנ"ך שנערך לאחרונה. בואו יחד נביא אותו ל-1,000 לייקים. יותר חשוב, בואו נעזור לו להתפרנס - מי שמעוניין במאמן אישי או קבוצתי לריצה, איילה הוא הבנאדם הנכון לכך ואפילו לבחור בו כפרזנטור למסעות פרסום נוספים.
 יתרה מכך, איילה מעביר הרצאות בפני קהל וועדי עובדים בנוגע לסיפור שלו, כיצד הפך לאצן ושיאן ישראלי ועל מוטיבציה. כל מי שיכול לעזור בנושא, מוזמן לפנות בהודעה.
שתפו את הקישור לדף הפייסבוק של איילה סטאין האלוף, תלחצו לייק ושתפו את העמוד - תפעלו בכל דרך כדי לעזור לו למצוא עבודה המכבדת את מעמדו של אלוף 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה