מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 27 בפברואר 2015

שילמת מס הכנסה? המדינה חייבת לך כסף














ישראלים רבים אינם מודעים לכך שמס ההכנסה חייב להם כסף ומגיע להם החזר. מבחינת הנתונים עולה, כי 80% מהשכירים שמרויחים לפחות 6,000 שקלים בחודש זכאים להחזרי מס בממוצע של 8,500 שקלים. על סכום זה, יש להוסיף רבית והצמדה שהמדינה חייבת לך בעקבות עודף גבייה של מס הכנסה - ההחזר הכספי עשוי לא פעם להגיע אף לעשרות אלפי שקלים.
עם זאת, שכירים רבים אינם דורשים את כספם חזרה מאחר והם אינם מודעים לכך. במידה ושילמתם מס הכנסה, הנכם זכאים להחזרי מס. זכאות להחזר כספי מתרחשת כאשר מתקיימים תנאים כגון - מדובר בעולה חדש/ה ואו חייל/ת משוחרר/ת, לא עבדת רצוף במהלך השנה, קיבלת פיצויי פיטורין / יצאת לפנסיה / חופשת לידה / הנך חד הורית, מגורים באזור עדיפות לאומית, השכיר מגדל ילדים לקויי למידה, סיימת תואר ראשון או שני ועוד.
שילמת מס הכנסה? משרדו של רואה חשבון דרור רצון מחויב ולבחון האם הנך זכאי להחזר כספי. הייעוץ הראשוני הנו ללא עלות פתיחת תיק או התחייבות. במידה ולאחר ביצוע בדיקה מקצועית מתברר, כי מגיע  לך החזר מס, יש להגיש דוח שנתי מקוצר לשכירים. יש לצרף לדוח זה מסמכים שונים בדבר ההכנסות והתשלומים, כגון טפסי 106 ממקומות העבודה, אישורי הפקדות בביטוח חיים וקרן פנסיה, במקרה של מגורים בישובי ספר יש להגיש אישור מהרשות המקומית לגבי מקום מגוריכם, אישורים רפואיים וכו'.



לביצוע בדיקה בדבר זכאותכם להחזר מס אנא פנו למשרדו של רו"ח דרור רצון - פטור מדמי פתיחת תיק בעת השארת פרטי יצירת הקשר. הליווי של רואה חשבון דרור רצון יתבצע לכל אורך התהליך, עד לכניסת הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך.


לצורך בדיקת הזכאות להחזר כספי, יש להעביר למשרדנו מסמכים מעודכנים אלו החל משנת 2009 עד לשנת 2014 כולל. יש להעביר טפסים כגון טפסי 106 מכל מקומות העבודה של שני בני הזוג, אישורי הפקדות בקרן הפנסיה וביטוח החיים, אישורים רפואיים, אישור על מקום מגורים, אישור שנתי על הכנסות מקצבאות, מביטוח לאומי, דמי לידה, אבטלה, פגיעה בעבודה, תגמולי מילואים וכדומה, אישור שנתי על הכנסות אחרות אם יש כגון מהשכרת נכסים, מפיצויים, אישור תשלום מזונות על פי דין, אישור שנתי על תשלומים באופן עצמאי לביטוח חיים ועוד. לאחר המצאת המסמכים הללו נבדוק אם צפוי החזרים ואם נדרשות השלמות.


בכדי להתחיל את הליך הבדיקה, אבקשך לסרוק ולהעביר העתקים של המסמכים הבאים  למייל של המשרד - drorratz@zahav.net.il עבור מיכל. הסבירות להחזר תגדל במידה ובחינת החזר המס תבוצע לשני בני הזוג. לחלופין, ניתן להתחיל את ההליך גם בהשארת פרטים ליצירת קשר בטופס הנמצא בתחתית הרשומה.

ישנה, כמובן, אפשרות להעביר העתקים למשרדנו:
כתובתנו - משרד רו"ח דרור רצון (עבור מיכל)
בכתובת משק 22 במושב ירחיב,
מיקוד 45680 

או באמצעות פקס שמספרו 039389029.  (עבור מיכל)

יש לציין עבור מיכל וכן, להציג פרטי יצירת קשר.

ליצירת קשר עם הנציגה שלכם במשרד: מיכל 0547-790549






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה