מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 31 באוקטובר 2014

חשוב ללמוד הגנה עצמית למטרות התגוננות, בטחון עצמי והתמודדות עם מצבי לחץ




חברים וחברות, ערב טוב.
מדי יום, שעה, דקה ושנייה, כל אדם חשוף, לצערי, לסכנה. במקרה הכי גרוע, אנו חשופים אף לסכנת חיים בגין פשיעה מסוג כזה או אחר. נשים חשופות גם לסכנות ואפילו יותר, נערים אבות אמהות נערות מורים מורות ובעלי מקצוע.
לא פעם אנו עלולים להיתקל במצב בו עלינו להגן על עצמנו. יותר מזה, אנחנו מרגישים בטוחים יותר כשאנחנו יודעים מה לעשות  במידה ונותקף - אם זה אישה הנאלצת לחזור מאוחר בלילה ממשמרת ערב תוך כדי הליכה מתחנת האוטובוס הביתה או סטודנט המממן את שכר הלימוד באמצעות עבודת אבטחה במועדון לילה. לכן, עלינו ללמוד הגנה עצמית ולהכשיר את עצמנו להתמודד עם מצבי חירום.
האימון להגנה עצמית מדורג לפי יכולות של כל תלמיד או תלמידה ומבוסס גם על ספורט קלאסי של אומנויות לחימה, על סימולציות רחוב והכנה לכל תרחיש במועדונים, עבודה, בית ובחברה עצמה. כיום אנו חשופים לסכנה שלא תמיד ניתן לצפות אותה, אך היא נמצאת בכל מקום. לכן, השיטה שתלמדו הנה זריזה, יעילה ומועילה, באופן המאפשר למתאמנים לצאת בשלום ולחזור בשלום עם טכניקות מדהימות.
ההשתתפות באימונים להגנה עצמית לא מחייבים כושר גופני. ההכשרה להגנה עצמית ניתן באמצעות אימון אישי ולקבוצות האימון כולל מדיטציה וחווית צחוק תוך כדי סימולציות ותרחישים שעלולים לקרות. בנוסף, האימון להגנה עצמית מאפשרת את העלאת הביטחון העצמי והאישי, כוללת תרגילי ריכוז, דיוק וכדומה.
ללמוד הגנה עצמית בכדי להתגונן וללחום זו מטרה נעלה אבל אינה המטרה היחידה. אימון בהגנה עצמית זה לדעת לצאת ממצבים שהשכל וההיגיון פשוט לא עובדים בשעת לחץ. לכן, נלמד טכניקות יעילות בזמן אמת, סימולציות רחוב בכל תרחיש נלמד לא לקפוא בזמן לחץ, נלמד לקרוא את היריב שלנו להעלות את הבטחון האישי, נלמד למתן ולא לפעול מתוך לחץ. 
בשיעור נתרגל את כל מה שאנחנו לא היינו מעוניינים שיקרה,בין השאר תרגילי ריכוז דיוק ושחרור מתחים מדיטציה בדמיון מודרך. האימון אישי ליחידים וקבוצות קטנות -נלמד לזהות סכנות ולהימנע מקרבה ומגע ,השיעור בהדרגה ובהתאמה אישית מבוסס על פי יכולתו ומגבלתו של כל אדם.. 
 האימונים מיושמים ברחבי הארץ.

יש לציין שרוב האימון הוא חוויה מדהימה אנרגיות טובות צחוקים ושחרור ממתחים תרגילים ספורט קלאסי והכרות עם הכוח הפנימי שלנו!!!!! —



*** ועכשיו חדש *** בנות, שימו לב ***
אימון קבוצתי לנשים בהגנה עצמית בחוף נתניה - אנחנו בונים קבוצה לאימון נשים לאומנויות לחימה והגנה עצמית בנתניה. האימונים יבוצעו בחוף העיר על ידי מאמנים מיומנים ומוכשרים בתחום אומנויות הלחימה שיכשירו אתכן להגן על עצמכן.

צרו קשר בהודעה פרטית בדף הפייסבוק לפרטים נוספים!!!

יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

דרוש/ה ראש צוות פיתוח תוכנה ++C





לחברת הייטק מובילה בתחומה דרוש/ה ראש צוות פיתוח תוכנה ++C. 

ניסיון נדרש:
B.sc/ BA בהנדסת תוכנה/ הנדסת מחשבים/ מדעי המחשב ממוסד אקדמי מוכר. ניסיון מוכח בניהול ישיר של צוות פיתוח. 4-7 שנות ניסיון ב- ++OOD C בפיתוח של מערכת תוכנה מורכבת. ידע בפרוטוקולי תקשורת (Tcp/Ip, HTTP, UDP, Voip), סביבת Linux- יתרון משמעותי. יכולת הובלה ומנהיגות חיובית, עצמאות וחשיבה יצירתית, יכולת לימוד גבוהה. שלחו קורות חיים למייל 
desertstormil@gmail.com



לחברת אינטרנט באזור השרון דרוש/ה System Administrator







לחברת אינטרנט באזור השרון דרוש/ה System Administrator

ניסיון קודם תמיכה טכנית. ידע חזק בפתירת תקלות תשתיתיות ו- Help Desk. ניסיון בסביבת Windows.
.
שלחו קורות חיים למייל 
desertstormil@gmail.com








כשהמוקדן חירום של המשטרה מבצע את התפקיד שלו כראוי (או שלא)


משטרת ישראל חוטפת בשנים האחרונות ביקורת ציבורית רבה בגין תפקודה הלקוי. כיום, מבחינה תדמיתית, מקצועית - תפקודית ואיכותית, המשטרה הישראלית נמצאת בקרשים. התפקוד הלקוי של הארגון שאחראי על הבטחון והסדר בישראל בא לידי ביטוי החל מתפקודו הלוקה בחסר באופן חמור של מוקד המשטרה בהתמודדותו עם פניות ציבור, דרך חוסר מקצועיותם של שוטרים, קבוצת האיכות הנמוכה מלכתחילה של המגוייסים למשטרה והפעלת אלימות שלא לצורך כנגד אזרחים בהזמנה תאגידית, שחיתות אופיינית ופרוטקציה, וכלה בתפקודם הגרוע של השוטרים בשטח ומדיניותם הלא תקינה של השר לבטחון פנים אהרונוביץ והמפכ"ל דנינו כנגד פשעים כגון פשעים לאומניים של בני מיעוטים מהצד הערבי כנגד יהודים ובפרעות, עבירות מין, עבריינות, התמודדות עם תאונות דרכים, פשיעה וכדומה. תפקודה הלקוי של המשטרה נכשל בביקורות שוב ושוב.
כל אחד נפגש בשלב כזה או אחר עם הטמטום המאפיין את המשטרה והשוטרים. להלן רק דוגמא לאוולת ולחוסר מקצועיות בה נתקלתי היום בתשע בבוקר על כביש מספר 1 אחרי מחלף בן גוריון לכיוון מערב, 200 מ' מכביש 4, שם עמד שוטר מחוץ לניידת שחנתה בשול ימין, וחיפש נהגים שמדברים בסלולרי. 100 מ' ממנו, בנתיב הקרוב לנתיב השמאלי ביותר, עמדה יונדאי אפורה כמדומני עם שמשות שבורות ורכב נוסף עמד מימין לה במרחק של לפחות 2 נתיבים, גם הוא לא פחות שבור.
 אני בטוחה שאני לא הראשונה שמדווחת למוקד על התאונה. אני בטוחה שגם השוטר שעמד במקום ראה את התאונה. אבל הוא עמד עם הגב לתאונה, מסתכל על הרכבים הנוסעים לכיוונו ממחלף בן גוריון והמשיך לחפש נהגים שמדברים בסלולרי במקום להציב משולש "מחסום: תאונה", לכוון את התנועה וכל הפעולות הנוספות ששוטרים עושים כשיש תאונה בכביש סואן. כי זמן זה כסף.
לכן, אני מתקשרת למוקד 100 כדי לדווח על התאונה ועל הדרך שאלתי "יש כאן שוטר. למה הוא לא מטפל בזה?"
 בתגובה, המוקדן תקף אותי מילולית וצעק את המשפט היחיד ששילב במהלך שיחה "גברת, את לא תגידי לשוטר מה לעשות!" וניתק את השיחה - בלי לשאול אם יש פצועים, לוודא מיקום וכו'. בהזדמנות אעלה את ההקלטה של השיחה.
מקרה זה אינו חד פעמי. נוכחתי לדעת, לצערי, כי מוקד החרום של משטרת ישראל אינו ראוי להערכה. דוגמא נוספת ליציאה באין כניסה שהותירה אותי פעורת פה התרחשה כשדיווחתי למוקד על יריות מכיוון שכונת הרכבת בלוד על בתי היהודים בשכונה שלי. בתגובה, אמרה המוקדנית "אני לא מבינה למה זה מפריע לך שהם יורים". גם שיחה זו מוקלטת. אם כך נראה השרות אותו המשטרה מספקת, מן הראוי לפרק אותה ולהרכיב אותה מחדש.

להלן ציטוט משיחה אחרת שבוצעה למוקד החרום של המשטרה:

מוקדן: "משטרה שלום, היכן מקרה החירום?"
אזרחית: "רחוב XXX 123"
מוקדן: "אוקיי, מה קורה שם?"
אזרחית: "אני רוצה משלוח פיצה"
מוקדן: "גברתי, הגעת למוקד משטרה..."
אזרחית: "כן אני יודעת. אני יכולה להזמין פיצה גדולה, חצי פפרוני חצי פטריות?"
מוקדן: "אני מתנצל, את יודעת שצלצלת למוקד 911?"
אזרחית: "כן ודאי, האם אתה יודע כמה זמן זה ייקח?"
מוקדן: " אוקיי גברתי, האם הכל בסדר שם? האם יש לך מקרה חירום?"
אזרחית: "כן"
מוקדן: "את לא יכולה לדבר כי מישהו נמצא לידך בחדר?"
אזרחית: "כן זה נכון. האם אתה יודע כמה זמן זה ייקח"
מוקדן: "יש לי ניידת קרובה לביתך. האם יש במקום כלי נשק?"
אזרחית: "לא


מתברר שמדובר במקרה של אלימות במשפחה, כשבן זוגה של האזרחית עיצב לה מחדש את הפנים והגוף. המוקדן חשב קדימה בסיום השיחה ואף בדק את היסטוריית הדיווחים למוקד מהטלפון ממנו התקשרה אותה אזרחית. ואכן, הדבר חיזק את חשדו שמדובר באירוע אמת ולא במתיחה או בטעות במספר - מתברר שהיו דיווחים בעבר על אלימות במשפחה והמדווחת לא יכלה לדבר מאחר והייתה נתונה בסכנה. ההבדל בין מקרה זה למקרים שצויינו לעיל הנו שהמקרה לא התרחש בארץ, אלא בארצות הברית. בארץ, המוקדן היה מנתק את השיחה עוד בזמן שביקשה פיצה לראשונה כי החליט שזוהי מתיחה.



להלן דוגמא של שיח טלפון שביצועו 3 נערים למוקד המשטרה במהלך חטיפה על רקע לאומני. ניתן לשמוע את אחד מהנערים לוחש שהם נחטפו ונשמעה יריה ברקע, אבל במוקד הגדירו את השיחה כמתיחה:


יום חמישי, 16 באוקטובר 2014

בכל ראש השנה מייחלים לראש של דג ולא לזנב, האמנם?




כרגע אנחנו בתקפה חגיגית וסמלית ביותר, בשיאם של חגי תשרי הנפתחים בראש השנה ולאחר עשרת ימי תשובה מתקיים יום הכיפורים.סדר ליל ראש השנה הוא מנהג יהודי עתיק, הכולל אכילת מאכלים סימבוליים ואמירת תפילות. ראש זה דבר מטאפורי. "ראש השנה" נקרא כך כי הוא היום הראשון של השנה. ממש כמו ראש השנה, ראש מייצג את הפתיחה, ההובלה. לכן גם מברכים ברכת "שנהיה לראש ולא לזנב" על ראש של דג.
מנהג אכילת ראש כבש/אייל/דג מובא בתשובת מתקופת הגאונים‏ "כדי שישמענו הקדוש ברוך הוא לטובה בראש השנה וישימנו לראש ולא לזנב". התפילות הנאמרות על המאכלים הסמליים הנאכלים במהלך הסדר הן בזיקה דומה לתוכן הבקשה. אחד מהפרושים למונח 'ראש' קשורה ישירות לתפקודו של הראש כאיבר בגוף. המוח מצוי בראש. לכן, הראש נתפס כקופסה המכילה מחשבות. ואכן אחת המשמעויות של ראש היא מוח, שכל. יש הנוהגים לאכול דגים במהלך סדר ראש השנה כדי "לפרות ולרבות כדגים".
על פי התאוריה, החברה האנושית היא כמו הגוף המייצג באופן מטפורי את התרבות. יש בה אנשי מחשבה ואנשי כפים, "ראש" ו"זנב" שמשלימים אחד את השני. העולם צריך לכולם. שנלך לפי האידאולוגיה שלנו ולא נגרר כזנב אחרי אינטרסים של אחרים, שנוביל ולא נשרת. שנלך קדימה לכיוון הראש ולא לכיוון הזנב. שנעסוק בעליה, שנבנה, נפתח, נגדל ונגדיל, שלא נעסוק בירידה.




עם זאת, לא מומלץ לאכול דגים, אלא כל דבר אחר המייצג ראש מן הצומח ולא מן החי, ממאחר מדובר בצער בעלי חיים. היום, אנחנו לא רואים בדגים כבעלי חיים אלא כמוצר הנמצא במקפיא בסופר. אנחנו לא זקוקים ללכת לדוג אותם ואז להכות בהם בראש במטרה להמיתם ואז לנקות אותם ולהכין אותם למאכל. דג זה לא ירק. צריך לדוג אותם. צריך להכות אותם בראש עם פטיש בכדי להמית ולאכול.
בנוסף, מסוכן לאכול דגים מאחר יש בהם כספית - בהתאם לסקר שפורסם בארה"ב, נמצאה תכולה גבוהה של כספית בסוגי דגים מסוימים. צריכת כספית רעילה למח ולמערכת העצבים של האדם. היא מצטברת בגוף, עלולה לשנות DNA, לעודד תהליכים דלקתיים וסרטניים ומהווה גורם סיכון עצמאי למחלות לב. מחקרים אף מצאו קשר בין חשיפה למתיל כספית בשלב העוברי לירידה בתפקוד המוחי ובתפקודים המוטוריים. על פי משרד הבריאות הישראלי, דגים הינם מקור טוב לחלבון, דלים יחסית בשומן רווי ומכילים אומגה-3, אך ניתן להשיג רכיבים אלו ממקורות אחרים. למעשה, על פי מסקנותיו של דו"ח מטעם ארגון הסביבה האמריקני (EWG), בעל מסקנותיו והשלכות על המלצות התזונה המגיעות אלינו, ועל תכנון מדיניות בריאות הציבור, דגים אינם מקור בטוח לאומגה 3 בעקבות הכספית וחומרים נוספים המצויים בדגים ומסוכנים לאדם.
 מדוע ממליצים על צריכת דגים כמקור לאומגה 3, כאשר חלק גדול מהדגים מכילים כמויות קטנות וזניחות של אומגה 3 וחלקם אף מסוכנים לאכילה, במיוחד לנשים בהריון ולילדים, בעקבות תכולת כספית גבוהה ונוכחות של חיידקים מסוכנים לאדם. לפי הדו"ח של EWG, כדי להגיע לצריכה של 1.75 גרם אומגה 3, הכמות השבועית המומלצת לנשים בהריון ושנמצאה כקשורה בירידה בסיכון למחלות לב, יש לאכול יותר מחצי קילו טונה - 567 גרם, כחמש קופסאות טונה בשבוע. לפי לא מעט מומחים ומחקרים בתחום, כמות כזו מסוכנת לצריכה, במיוחד לילדים ונשים בהריון, גם במקרה של טונה בהירה. ה-FDA, מינהל המזון והתרופות האמריקני, וה-EPA (המשרד להגנת הסביבה) אינם נותנים לציבור מידע אמין לגבי רמות האומגה 3 בדגים מצד אחד, ולגבי רמות הכספית מצד שני. הדבר מקשה על הצרכנים לבצע בחירה מושכלת בנוגע לצריכת דגים, סוג הדגים ומינונם.
לכן, ההמלצה לצרוך דגים בתפריט התזונה אינה ההכרחית מאחר ודגים מזיקים לבריאות. ניתן להמליץ על מוצרי מזון מן הצומח. יש למנוע תזונת הדגים בקרב הציבור ולשמור על תזונה מגוונת ומאוזנת מן הצומח ולא מן החי, מאחר וצריכה מן החי אינה מוסרית ומזיקה לבריאות.
משרד הבריאות בעצמו מזהיר מפני צריכת דגים. כתוצאה מחשיפה לחיידק הויבריו המצוי בסנפירי דגים, דווחו בשנה שעברה על 12 מקרים של זיהום חמור. לכן, חשוב מאוד להקפיד על כללי זהירות, כולל המנעות מכל מגע עם דגים לחולים במחלות כרוניות, בעלי מערכת חיסון מוחלשת ולבעלי פצעים פתוחים בידיים.
 לנשים בהריון - משרד הבריאות אינו ממליץ על אכילת סוגים מסוימים של דגים וכן, המשרד ממליץ על צריכת דגים של מקסימום פעמיים בחודש בקרב יתר האוכלוסייה בעקבות הכספית. בהתחשב בכך שמשרדי בריאות בעולם, כולל ה-FDA, אוסרים על צריכת דבש למי שעדיין לא מלאו לו שנתיים, אך בישראל מתיר משרד הבריאות החל מגיל שנה, מעיד על כך שמשרד הבריאות בישראל אינו מקצועי בעליל. יש דוגמאות רבות נוספות, כפי שבא לידי ביטוי בהמלצות המשרד לארוחות הילדים בבית הספר ולכן, יש להימנע לחלוטין מצריכת מוצרים מן החי בכלל ומדגים בפרט. למעשה, מחקרים רפואיים אינם ממליצים על תזונה מן החי, כולל צריכת דגים, אלא על תזונה טבעונית.
תראו בעצמכם מה דוחפים לכם לדגים בתעשיה בהתאם לתחקיר של כלבוטק עם רפי גינת - רוב הדגים בישראל מיובאים מחו"ל ולא מייצור מקומי. בעיקר יבוא מסין. וכשאתם חושבים שאתם קונים 100% דג, אתם מקבלים אולי 80% ממנו.




נא להיות לראש ולא לזנב. תהיו אנושיים, תגדילו ראש ואל תגררו לפגיעה בבריאות ובבעלי חיים.




Làm thịt cá
Răng mà con cá này nó sống dai vậy ta?
Posted by Thông Tin Hàn Quốc on Saturday, March 15, 2014



שוטרים תוקפים מתרחצים בחוף אשקלון ללא סיבה







תדמיתה הציבורית של משטרת ישראל הנה שלילית ומתדרדרת מרגע לרגע. תדמית זו נפגעת במיוחד לאור העובדה שבעשור האחרון מעל ל-90% מאזרחי ישראל יש טלפון סלולרי ובו מצלמה המאפשרת להקליט ולתעד את האלימות המשטרתית כנגד חפים מפשע.
להלן סרטון שפורסם בדף הפייסבוק הרשמי של משטרת ישראל ועמו הסיפור הנלווה שנראה שהא תואם לסרטון ולתדמית האלימה של השוטרים המכים בישראל:








הפנים האמיתיות של משטרת ישראל שכיביכול אמורה להגן עליינו!! בצהריי יום שישי בחוף דלילה שבאשקלון יושבים חבורת צעירים כשלפתע מגיעים שני שוטרים ומחליטים להפוך את הציידנית שהכילה משקאות אלכוהליים למרות שהשתייה הייתה סגורה מבלי לתת אזהרה או התראה כי אין לשתות אלכוהול במקומות ציבוריים. עובדה שצעירים לא ידעו.למרות שלא שתו או החזיקו ביידם שתייה .שניים מהצעירים שדיברו עם השוטרים נעצרו .בראשון בעטו הפילו לחול מבלי סיבה או התנגדות מצידו ואזקו אותו בעודו באזיקים השוטר מרביץ לו.
השני שבא רק לדבר עם השוטר אני מצטטת ״אני יכול רק לדבר איתך״ קיבל מכות התרחק באו אליו חנקו אותו עד שצעק אני לא יכול לנשום ריססו אותו בגז פילפל וירו בו באקדח חשמל ואזקו אותו שאינו מתנגד ,וצעקו מי עוד מיתקרב יקבל גם אני ועוד חבר התקרבו וגם רוססנו פילפל, אזקו אותו וממשכים להרביץ לו ושוב אני חוזרת לא הייתה התנגדות מצד הצעירים .
הצעירים נעצרו ששניהם צורחים מכאבים ומבקשים מים המשטרה ביקשה מהמשפחה לקנות להם מים אפילו לא טרחו לתת . כשהגעתי לתחנת אשקלון והודעתי שיש ביידי סרטונים המוכיחים שהצעירים חפים מפשע ועוגמת הנפש שנגרמה להם הייתה לשווא הם ענו לי בזה שזה לא מענין אותם ואין להם מה לעשות עם זה.
הצעירים שוחררו בליל שישי אך נפתח להם תיק של תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו שזו עברה מאוד חמורה, ואני חוזרת מבלי סיבה ברורה הם שילמו 500 שקלים וחזרו הביתה מפוצצי מכות אחד מתקפל מכאבי המכות שחטף השני משריפת הפלפל מהמכות ומכך שנורה באקדח חשמלי.השני שבא רק לדבר עם השוטר אני מצטטת ״אני יכול רק לדבר איתך״ קיבל מכות התרחק באו אליו חנקו אותו עד שצעק אני לא יכול לנשום ריססו אותו בגז פילפל וירו בו באקדח חשמל ואזקו אותו שאינו מתנגד ,וצעקו מי עוד מיתקרב יקבל גם אני ועוד חבר התקרבו וגם רוססנו פילפל, אזקו אותו וממשכים להרביץ לו ושוב אני חוזרת לא הייתה התנגדות מצד הצעירים . הצעירים נעצרו ששניהם צורחים מכאבים ומבקשים מים המשטרה ביקשה מהמשפחה לקנות להם מים אפילו לא טרחו לתת . כשהגעתי לתחנת אשקלון והודעתי שיש ביידי סרטונים המוכיחים שהצעירים חפים מפשע ועוגמת הנפש שנגרמה להם הייתה לשווא הם ענו לי בזה שזה לא מענין אותם ואין להם מה לעשות עם זה. הצעירים שוחררו בליל שישי אך נפתח להם תיק של תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו שזו עברה מאוד חמורה, ואני חוזרת מבלי סיבה ברורה הם שילמו 500 שקלים וחזרו הביתה מפוצצי מכות אחד מתקפל מכאבי המכות שחטף השני משריפת הפלפל מהמכות ומכך שנורה באקדח חשמלי.אני מבקשת שכל המדינה תסתכל בסרטון המצורף ותראה את הפנים האמיתיות של המשטרה שניתפלה כך סתם לצעירים שמסביבים היו עוד המון ששותים ובטח שאת השתיה מוכרים בחוף!
נכון, יש סיבה מוצדקת שבגללה אסור להחזיק בקבוקי זכוכית ואלכוהול בכלל בחוף - הבקבוק יכול להישבר ומתרחצים יחפים דורכים על זה. בנוסף, אדם שיכור שנכנס למים טובע [מניסיון של חובשת בחוף]. מי שעובר על תקנת עזר עירונית זו מקבל דוח של 700 שקל. יחד עם זאת, את אותן הסכנות אפשר גם להגיד על נרגילה כשאת הגחל הבוער זבלים זורקים לחול ואז אנשים דורכים על זה ובנוסף, לא תמיד הראש הוא טבק רגיל של נרגילה ואם הם נכנסים מסטולים למים או על בקבוקי זכוכית שונים שקונים במסעדות שבחוף ואיתם יושבים על החול - זה יכול להיות קולה, ספרייט ואפילו מאותו מותג בירה שהבאתי מהבית, רק ששילמתי עליו פי 5 מהמחיר בסופר. את זה השוטרים והפקחים העירוניים מסיבה מסוימת מאפשרים למכור בחוף.
עם זאת, מאחר ומדובר בתקנת עזר עירונית בלבד ולא בחוק מדינה [ככל הידוע לי], יש להביא אותה לידיעת הציבור. לכן, ברוב החופים שאני מכירה יש שלט שמזהיר על כך והפקחים בראשון ובבת ים מזהירים בקול לפני שהם פועלים. מכך עולה שיש דרך להתנהג, יש דרך יעילה ומועילה לאכוף חוקי עזר עירוניים גם כשהם קצת הרבה מושחתים מבלי לגרום לנזק תדמיתי.

השוטרים בסרטון מתנהגים כך כי הם גברים מכים, זה ידוע. מדובר באנשים אלימים בחסות החוק. לכן, נשאלת השאלה מדוע אין אכיפה על נרגילה כמו שיש אכיפה על אלכוהול? אולי בגלל שבמסעדות בחוף מוכרים אלכוהול קר במחיר שחיתות של 25 שקלים לפחות? ומדוע אין אכיפה כנגד מכירת בקבוקי זכוכית בכלל במסעדות של ספרייט, קולה ואפילו את אותה הבירה שהביאו מהבית? בקבוקים אלו כן נכנסים לחוף...


להלן תגובת המשטרה בשרשור:
"אנו מגנים ומוקיעים התנהגות אלימה ומצפים מהשוטרים בשטח לפעול באיפוק וסובלנות על אף ההתמודדות המורכבת עם אזרחים הנמצאים תחת השפעת אלכוהול. האירוע המופיע בסרטון הועבר לבדיקת מח"ש (המחלקה לחקירת שוטרים במשרד המשפטים). 
עם זאת, ראוי לציין כי מדובר בסרטון ערוך שאינו משקף את התפתחות האירוע במלואו ומתמקד באופן מגמתי בהתנהגות השוטרים במקום. מדי יום פועלים מאות שוטרים בחופי הרחצה למניעת אירועי אלימות, דקירות וקטטות המוניות מתוך כוונה לאפשר לציבור שומר החוק את האפשרות להגיע בבטחה וללא חשש לחופי הרחצה"
ואכן, חדשות רעות גבירותיי ורבותיי - המשטרה הולכת לחקור את עצמה והעבירה את התלונה למח"ש [מחלקת חקירות שוטרים], לא פחות. במחלקה זו, מעל ל-90% מהתלונות המוגשות מושתקות תחת הסעיף "נמצאה כלא מוצדקת" למרות העדויות וההוכחות. נציג המשטרה שכתב את ההודעה כבר מכתיב מראש את הדו"ח שייכתב בעקבות ההפניה למח"ש - "מדובר בסרטון ערוך ", הסרטון "אינו משקף את התפתחות האירוע במלואו" ו"ומתמקד באופן מגמתי בהתנהגות השוטרים".
לפיכך, מיותר לציין שהמסקנה תהיה שהאזרחים היו שיכורים, תקפו את השוטרים [שכנראה חבולים ביותר, פצועים בעקבות תקיפתם של האזרחים וכו'] ולכן, מדובר באלימות מוצדקת - כל זאת עוד מבלי שהשוטרים המדוברים זוהו ומבלי שנלקחה מהם גרסה לארוע ואו נבדקה האם היא תואמת את המתרחש בסרטון ואת טענת האזרחים המותקפים.

יום שבת, 11 באוקטובר 2014

עיסוי טנטרי כחוויה ארוטית וטיפולית








עיסוי טנטרי הוא חוויה לכל החושים שנועדה לעורר את האנרגיה המינית של המטופל או המטופלת, ולאפשר להם להתחבר לגופם – חיבור אמיתי ורב עוצמה.
טנטרה היא חוויה מלהיבה ומרתקת. מדובר במסע מרגש של גילוי עצמי. זוהי הזדמנות להיכרות מחודשת עם מקורות העוצמה שלנו בכל המישורים: הגופני, הריגשי, המיני והרוחני – עם הדרכים למימושם ועידונם בתחום האישי וביחסים הבין-אישיים.
הטנטרה היא אסכולה ייחודית שהתפתחה בהודו ובטיבט, הרואה בחושניות ראי ליצירה הקוסמית המתמדת, ולפיכך דרך המלך להתעלותו הרוחנית, הריגשית והגופנית של האדם כמארג שלם ("טנטרה" בסנסקריט = מארג, מטווה). בניגוד למרבית המסורות הרוחניות והדתות אשר דגלו בדיכוי "היצר הרע", שילבו הטנטרים מודעות מדיטטיבית עם שכלול היכולת הארוטית וההתנסות האקסטטית, כאמצעים ל"שחרור הנפש" – חווית החיים במלואם בכל רגע ורגע.
שיאו של מעשה האהבה נחשב כדגם-אב לחוויות המיסטיות הנעלות ביותר. עדויות להשפעה הרבה של התפיסה הטנטרית (tantra) על התרבות ההודית ניתן למצוא בפיסול הארוטי המרהיב על קירות המקדשים בקג'ורהו (משנת 1000 לספירה), בספרות ה"קאמה סוטרה" (kama sutra) ועוד.
העיסוי הטנטרי, מותאם אישית ברגישות גבוהה ומגיע עד המקום שתוכל להכיל ותסכים לקבל. לכאורה עיסוי טנטרה לא מתאים לכל אחד, אלא רק לסקרנים ולאמיצים שבינינו – אך בפועל מדובר בחוויה שאין שום סיבה לא לעבור אותה, ודווקא עבור הביישנים והחששנים שבינינו היא עשויה לחולל מפנה ולהעניק איכות חיים חסרת תקדים. 
 חוויה זו מתבצעת בעירום מלא ובאווירה חושנית להפליא. אולם, חשוב להדגיש כי זהו אינו עיסוי אירוטי. מאחר ומדובר בטיפול בעל אופי אינטימי במיוחד, כמובן שניתן לבחור במסגרת עיסוי טנטרה ליחידות במגדר של המעסה: ניתן לבחור בין מעסה גבר למעסה אישה – כשבכל מקרה מדובר באנשי מקצוע רבי ניסיון, רגישים וקשובים להפליא.
הזמיני עיסוי טנטרי עוד היום בכדי לחוות יחד חוויה מהממת!!!!!!
זוהי מתנה מושלמת ליום הולדת, יום נישואין, או כדי לפרגן לבת הזוג שלכם... חוויה ייחודית הנאה מובטחת. 


לתאום העיסוי, יש ליצור קשר באמצעות הודעה בדף הפייסבוק


** מן ראוי לציין, כי אין מדובר בעיסוי ארוטי. יתר על כן, העיסוי מיועד לנשים ומבוצע על ידי מעסה ממין זכר. **


עמותת עוגן מעניקה ליווי ויעוץ צמוד לחושפי שחיתויות בישראל




בכל מקום בעולם יש שחיתות. השאלה היא מה אתם הייתם עושים אם הייתם נחשפים אליה. האם הייתם משתפים פעולה? שותקים? מדווחים? חושפים? הצעד הנכון שצריך לעשות זה לדווח/לחשוף לאחר חקירה ואיסוף ראיות. כל פעולה אחרת, דינה כשיתוף פעולה ומעשה שחיתות, גם אם רק שתקת ולא ביצעת מעשה שחיתות בפועל.
היטלר הצליח לעשות את שלו כי מליונים בגרמניה ובאירופה בכלל ראו ושתקו. נכון, היו כאלו שהצילו יהודים ומיעוטים נרדפים אחרים, היו כאלו שדיווחו לבנות הברית וכו'. כל אחד בדרך שלו ניסה למנוע את רוע הגזירה. אבל לא באה לידי ביטוי התנגדות המונית כי מליונים ראו ושתקו. הם לא שתקו כי הסכימו למעשים והאמינו שזה הדבר הנכון לעשות. הם שתקו כי המעשים לא מבוצעים נגדם. הם לא ראו את טובת הכלל.
לחשוף שחיתות אינה פעולה פשוטה וגובה מחיר אישי. תשאלו את רפי רותם, גם הוא מקושר לעמותת עוגן. אבל שמו יירשם בדפי ההיסטוריה ולא כמשתף פעולה.
החושף, שעבר את השלב הראשון, החשיפה, ניצב בודד מול השלב הבא ונתקל בשאלות קשות:
 * מה לעשות עם הנתונים שנחשפו?
* לאיזו עמותה, או עו"ד לפנות?
* אולי חסרים נתונים, מסמכים, ראיות...מה עושים?
ועוד.
 מורן גנוסר, האדם שחשף שחיתות בחברת-החשמל, עבר כברת-דרך נכבדה ורכש ניסיון ומיומנויות בליווי חושפים. עכשיו, תחת המטריה של עמותת-עוגן, התנדב להעניק מהידע שלו לחושפים נוספים.
 אתם מוזמנים ליצור עימו קשר דרך "ההודעות" הפרטיות בפרופיל פייסבוק שלו. כל פנייה תתקבל בחום ובנדיבות-לב ושכל.
 אנא מכם, שתפו את הפוסט הזה כדי שהמסר יגיע לכל החושפים אובדי-העצות.
 הפרופיל של מורן בפייסבוק.

דרוש/ה MBA Pre Sale




לחברת הייטק גלובלית הממוקמת באזור השרון, דרוש/ה MBA Pre Sale עם אוריינטציה חזקה לשוק העסקי.


ניסיון נדרש:
לפחות 4-5 שנות ניסיון בעולמות ה- Pre Sale. היכרות עם טכנולוגיות Microsoft/ מתחרים, בעיקר בעולמות ה- Cloud והוירטואליזציה. ניסיון רב בהעברת מצגות, POC, ROI. הבנה וחשיבה עסקית. עבודה עצמאית מול הלקוחות, קיום והובלה של פגישות עם גורמים שונים ובכירים בקרב הלקוחות (C Level). ניסיון בהצגת ה- Value ללקוחות, התמודדות עם התנגדויות ושוק רווי תחרות. עבודה מול לקוחות אנטרפרייז - יתרון משמעותי.

שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com

יום חמישי, 9 באוקטובר 2014

דרוש/ה איש/ אשת DBA (משרה 63677)




למשרד ממשלתי מוביל הממוקם באזור ירושלים, דרוש/ה DBA לתפקיד הכולל אחריות להשגת יעדיו של הפרויקט: יעדים מקצועיים, יעדים כלכליים, יעדים תפעוליים, הטמעת מערכת.

לפחות שנה ניסיון כ- DBA. ניסיון בעבודה עם מערכות ממ"ג של ESRI.
.
שלחו קורות חיים למייל 
desertstormil@gmail.com



דרוש/ה Affiliation Account Manager- רילוקיישן לקפריסין (משרה 63812)




לחברת הייטק גלובלית דרוש/ה בוגר/ת תואר ראשון למשרת Affiliation Account Manager- רילוקיישן לקפריסין.

הכרות וניסיון עם עולם ה- Online Marketing. אנגלית ברמה גבוהה. שפות נוספות- יתרון משמעותי. בוגר/ת תואר ראשון.
שלחו קורות חיים למייל desertstormil@gmail.com


יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

Alicia Keys - No One






I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain

You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

I know some people search the world
To find something like what we have
I know people will try
Try to divide
Something so real
So till the end of time
Im telling you that

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
oh oh oh....

יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

מייקי מסייעת ומנחה סטודנטים בכתיבת ממ"נים, סמינריונים ועבודות אקדמיות







לפעמים אנחנו הולכים קצת לאיבוד בים של מאמרים, כמות מוגזמת של חומר לסקירת הספרות שיש למיין בהתאם לרלוונטיות לנושא העבודה או המחקר או אפילו כשאנחנו פשוט מתקשים לאתר מאמרים וחומר אקדמי רלוונטי. יותר מזה, לא פעם אנחנו לא מספיקים להתמודד עם עבודה אקדמית כזאת או אחרת.
בדיוק בשביל מצבים כאלה אני כאן.
שמי מייקי, אני עוסקת בכתיבת עבודות אקדמיות מזה 14 שנים. במסגרת זו, אני מסייעת לסטודנטים בכתיבה של עבודות אקדמיות, הכנת תרגילים, ממ"נים, הצעות מחקר, תכנון מחקר, בניית ראשי פרקים ואיתור מקורות.
במסגרת שירות זה, הנחיות מצד המרצה ואו המנחה יטופלו במקצועיות הראויה, בעמידה בזמנים ובסופו של דבר ביצירה מקורית ואיכותית ברמה אקדמית גבוהה.
השרות ניתן באופן דיסקרטי, תוך עמידה בזמנים ומקוריות העבודה ובאיכות גבוהה.
אשמח לעזור לך להתמודד עם תרגיל, עבודה, סמינריון, ממ"ן, פרוסמינריון, הצעת מקר או כל מטלה אחרת שמעייפת אותך.
גם אם סיימת הרגע את התואר,
אני בטוח שיש במעגל החברים שלך מישהו שאולי זקוק לי-אעריך אם תעבירו את הרשומה קדימה.

אל תהססו, פשוט דברו איתי


מייקי :)
טלפון 0558847962

מייל shechmonis@gmail.com