מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

לקראת הבחירות: התקשורת הישראלית והשמאל מבצעים דהומניזציה לימין בישראל







בשבוע שעבר, נתניהו פיטר שני ראשי מפלגה מהממשלה - את יאיר לפיד ואת ציפי לבני, בטענה שעשו יד אחת נגדו וחתרו תחתיו. בכך, פורקה הקואליציה ונורתה יריית הפתיחה להקדמת הבחירות
בתגובה, ובכדי להתמודד עם גוש ימני גדול בכנסת, הרצוג ולבני החליטו לחזק זוגיות ולאחד כוחות לקראת הבחירות, ליצור גוש מפלגתי. על כך יש לברך את ציפי לבני על שבירת שיא ישראלי חדש! מדובר בפוליטיקאית הישראלית הראשונה והיחידה שעברה בין ארבע מפלגות שונות בפחות מ-10 שנים. מקרה קלאסי של כיסאולוגיה ולא אידאולוגיה. 
לבני אף הצהירה שהיא מוכנה להיות ראש ממשלה. גם יעקב פרי דיבר בשם ראש מפלגתו יאיר לפיד כשהצהיר שעכשיו יש לו מספיק ניסיון בפוליטיקה כדי לרוץ לראשות הממשלה.
הרצוג המשיך את רצף ההצהרות ההזויות של עמיציו ואמר בריש גלי, כי אף הוא רוצה להיות ראש ממשלה. לכך השיבה לבני "בכיף, רק לא נתניהו".
איחוד הכוחות בין מפלגות השמאל הנו טקטיקה, שמטרתה לספק מענה לתמיכה הציבורית הגדולה במפלגות הימין. המטרה היא להקים קואליציה שמאלנית עם ראש ממשלה שמאלני. לבני מכירה בכך שהיא לעולם לא תיבחר לראשות הממשלה בעקבות דעותיה הקיצוניות לכיוון הצד השמאלי בקשת הפוליטית.
טקטיקה נוספת לחיזוק כוחן של המפלגות מהשמאל הנה ביצוע דהומינזציה למפלגות הימין ולימין בכלל. מדובר בטקטיקה המקובלת ומיושמת על ידי מפלגות השמאל בפוליטיקה הישראלית.
הבית היהודי הנה מפלגה גדולה ומתחזקת, המייצגת את מפלגות הימין ומי אם לא איילת שקד כמטרה נוחה למתקפה שמאלנית? הדבר נעשה בסיוע תקשורת ההמונים בישראל באופן קבוע. הפעם, גוייס למטרה זו העיתונאי והשמאלן ההזוי נחום ברנע והעיתון ידיעות אחרונות בו אותו עיתונאי מוערך מועסק [מאחר ואף אחד אינו מוכן להעסיק עיתונאי מוערך ברמה מקבילה לברנע, כמו גיא בכור].
בטורו השבועי של ברנע, המתפרסם במוסף לשבת של ידיעות, התנוססה הכותרת "להרוס אתכם". כידוע, עיתוני הסופ"ש זוכים לרייטינג גבוה. העיתונאי השתמש בבמה שניתנה לו על ידי העיתון 'ידיעות אחרונות' וטען, כי הח"כית איילת שקד אמרה את המשפט הבא לפרקליטות: "אני אהיה שרת המשפטים. אני אבוא אליכם כדי להרוס אתכם". בטורו, כתב ברנע:
"ראש סיעת הבית היהודי, איילת שקד, ראתה השבוע את אחת מבכירות הפרקליטות. "בממשלה הבאה", אמרה שקד, "אני אהיה שרת המשפטים. אני אבוא אליכם כדי להרוס אתכם". לא הספקתי לבדוק את הדברים עם שקד. ייתכן שאמרה אותם כבדיחה: יש לה נטייה לסוג כזה של הומור. ייתכן שלא. הבית היהודי היא מפלגה רבת ניגודים ושקד מגלמת כמה מהם". 
שקד צילמה את קטע העיתון והעלתה לפייסבוק. בתגובה, היא הטיחה בעיתונאי: "נחום ברנע, אתה עיתונאי מכובד, אז אם לא הספקת לבדוק, למה אתה כותב? היית עושה את זה גם לזהבה גלאון?". בנוסף, היא הבהירה כי "לא אמרתי דבר כזה, אם זה בכלל משנה לך. אבל זה לא, העיקר לצייר את הימין מסוכן ואלים". 

בהמשך, פרסם ברנע הבהרה והתנצלות במקום שולי, שאינו בולט ושאינו נראה לעין בעיתון, בשקט ככה, מאחר ומדובר בידיעה שקרית וכן, כי הוטעה על ידי מקורותיו בפרקליטות ובמשרד המשפטים ושדברים אלו, למעשה, מיוחסים לחברת כנסת אחרת. הבנו?
בכך, למעשה, מבהיר העיתונאי:
"אני נחום ברנע מידיעות אחרונות ואני אעשה הכל בכדי להכפיש כל מי שקשור לאגף הימני של הפוליטיקה הישראלית לקראת הבחירות גם אם זה אומר שאני אכניס ציטוטים שלא היו ולא נבראו לטור שלי במוסף סוף השבוע מבלי לבדוק את נכונותם ואם מישהו יעלה על זה שחירטטתי אני אפרסם הבהרה מסכנה כזו כדי לפטור את עצמי מאחריות. עמכם הזדמותו." 
האם ציפי לבני ניסתה להכניס מלים לפיה של איילת שקד? למעשה, המשימה הושלמה. דהומניזציה בוצעה לימין ולמפלגה המאיימת ביותר על השמאל - הבית היהודי.
זה ברור, אני יודעת שכולם עסוקים בבחירות ואין באמת זמן כל כך להתעסק בזה אבל אני רוצה להרגיע ולהודיע שסימון בתי יהודים בעיר העתיקה בירושלים נמשך כרגיל גם בתקופת בחירות. אני רק רוצה לציין כי מדובר בבתים חד לשוניים ולא פורסמו תמונות של דיירי הבתים במדי אס אס באינטרנט ועל כן, כנראה שתמונות אלה לא יגיעו לתקשורת. עמכם הסליחה.
ומה עם ציפי לבני? מאושרת עד הגג, תודה ששאלתם. אראל סגל חושף בטוויטר מיהו המקור של נחום ברנע במשרד המשפטים שניסה לחסל פוליטית את איילת שקד - דינה זילבר, המשנה ליועמ"ש, לומדת מהבוסית במשרד המשפטים כיצד מתערבים פוליטית.









נ.ב.

״זה ממש לא משנה מה תצביע, ממילא נעשה מה שאנחנו רוצים״ - בג״ץ. עם ישראל חייב לבטל את ההפיכה השיפוטית ולהחזיר את הדמוקרטיה למדינת ישראל.חיתמו על העצומה לביטול ההפיכה השיפוטית והפיצו אותה לכל עבר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה