מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 31 בדצמבר 2014

יום השנה ה-40 לטבח במעלות - לעולם לא עוד








היום הוא היום האחרון של שנת 2014. ב-15 למאי השנה מלאו 40 שנים לטבח שבישוב מעלות, במסגרתו נרצחו על ידי מחבלים 26 אזרחים וחייל אחד - 22 בני ערובה, לוחם בסיירת מטכ"ל שהשתתף בחילוץ וארבעה אזרחים שנרצחו טרם ההשתלטות על בני הערובה. 68 ישראלים נפצעו. הפיגוע במעלות ידוע גם כטבח במעלות ואסון מעלות. זה לא כולל את נפגעי החרדה והטראומה.
שלושת המחבלים חדרו במהלך הלילה מלבנון והמשיכו למעלות. המחבלים ביצעו אירוע מיקוח והשתלטו על בית הספר ביישוב - ובו נמצאים 112 אזרחים ישראלים. הם דרשו בתמורה את שחרורם של 20 אסירים.
בדרך לבית הספר, המחבלים רצחו אישה שנסעה ברכב מסחרי כשירו ממארב על הכביש וכן, 3 מבני משפחת כהן, תושבי מעלות - הם דפקו על דלת ביתם של הזוג בישוב וטענו שהם שוטרים שמחפשים מחבלים. בני הזוג וילדם בן השלוש נרצחו. ביתם בת ה-4 נפצעה מהירי אך שרדה. 
אז, לאחר הרצח, המחבלים השתלטו על בית הספר בישוב, בו נמצאים 102 תלמידי בית ספר מצפת ועשרה מורים שהשתתפו בפעילות גדנ"ע ולנו ביישוב. כך, האירוע המתגלגל והפך לפיגוע מיקוח.
בסופו של דבר, לאחר שחלק מבני הערובה הצליחו לברוח מהחלונות במהלך ההמולה הראשונית, 89 בני ערובה רוכזו על ידי המחבלים בכיתה הממוקמת בקומה הראשונה והוטמנו בה מטעני חבלה. אז הם שחררו בת ערובה כדי שתעביר את דרישותיהם. לאחר שהמשא ומתן לא צלח, הוחלט על השתלטות על ידי כח של סיירת מטכ"ל.
המחבלים לא הופתעו והחלו להשליך רימונים על בני הערובה ברגע הפריצה של סיירת מטכ"ל לבית הספר. המחבלים עמדו, זרקו רימונים ולמעשה קצרו את חיי הילדים, טבחו בהם. זהו אירוע מזעזע, אותו ביצעו המחבלים בדם קר,  לשמוע את היריות והפיצוצים, כשברקע הצרחות, זעקות השבר, הכאב וחוסר האונים של הילדים. כתוצאה מכך, כאמור, 24 בני ערובה נרצחו וכן, נהרגו שלושת המחבלים. מדובר באחד מהפעולות הכושלות בתולדותיה של סיירת מטכ"ל.
כחלק מהלקחים של טראומה לאומית זו בישוב ומאחר והטבח שבוצע בתלמידים התרחש לאחר שרשרת פיגועי טרור, הדבר הביא לזרוז הקמתם של המשמר האזרחי והימ"מ.
האדם שהוציא אל הפועל את ארוע הטרור במעלות היה לא אחר מאשר אבו מאזן, שהיה אחראי על המימון הכספי. כידוע לכולנו, הטרור הערבי מתבצע בתמורה לתגמול כספי למחבלים ולמשפחותיהם, חיים או מתים, בכלא, חופשיים או 2 מטר מתחת לפני השטח. כמו אז גם היום. פעולות טרור ממומשות מאחר ומדינות נפט ערביות, כמו קטאר וסוריה, שולחות מימון לארגוני הטרור, כולל לרשות הערבית העוינת בשומרון.
אף טרוריסט מהחמאס, מהג'יהאד האיסלאמי או מאש"ף, לא יצטרף מלכתחילה לארגון אלמלא לא היה מקבל תשלום והיה סמוך ובטוח שמשפחתו תהיה חסרת דאגות לאחר מותו. אף מחבל ערבי לא יפעל בכדי לרצוח יהודי, ללא הבטחה לתגמול כספי לא ולמשפחתו, זאת למרות שהתקשורת בישראל מנסה להציג את המחבלים כמונעים על ידי אידיאולוגיה ולעיתים מציגה אותם כסתם מטורפים שפתאום נדפק להם השכל והחליטו כך סתם לרצוח יהודים.
מאחורי כול פיגוע טרור מסתתר המימון הכספי! ברגע שנפסיק להזרים כספים לארגוני הטרור, ביניהם רש"ע [רשות עויינת] הידועה גם כרש"פ [הרשות ה"פלסטינית"] ולקנות מתומכי ארגונים אלו, ייפסק הטרור. המימון הזה מגיע מעסקים של ערבים בישראל, כמו חתוכה מברוק בלוד, שמעבירים רווחים כמעשה תמיכה במטרות הארגון. עם זאת, הכסף הגדול מגיע מהון שחור המיועד למטרות טרור, מכספי עסקאות סמים, גם סמים שנמכרים בישראל ומגיעים מלבנון וממימון של מדינות הנפט הערביות במזרח התיכון.
לכן, כשאתם קונים אצל ערבים, תזכרו שאתם מממנים טרור. כשאתם קונים סמים, תזכרו שהם הגיעו מלבנון ושהכסף הזה מממן טרור. אל תממנו טרור. אל תפגעו בחיי אדם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה