מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 17 בנובמבר 2014

במדינת היהודים נאסר להיות יהודי באופן חופשי ולהניח תפילין ברחוב








נו מכריזים בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל, היא מדינת ישראל"

זוהי הכרזתו של דוד בן גוריון, אז, בתאריך העברי ה' באייר, שנת תש"ח. 
בניגוד לקביעה זו, להלן מה שהתרחש בעיר הישראלית והיהודית נתניה - רבי הניח תפילין לאנשים וקיבל 730 ₪ קנס. מדובר ברבי לוי יצחק שוקרון, חסיד חב"ד מנתניה שעלה לארץ מצרפת, מדינה אנטישמית ביותר. הוא קיבל ביום שישי האחרון דו"ח בסך של 730 ש"ח בגלל שעסק במבצע תפילין, מנהג יהודי עתיק, במקום ציבורי.
שימו לב שנתניה הנה עיר המאוכלסת על ידי יהודים וברחובותיה מתנוססים דגלי ישראל ובהם מגן דוד.
תושבי העיר והעירייה חוגגים חגים יהודיים, כולל עדלאידע בפורים והדלקת נרות בחנוכה. עסקיה מתפרנסים בזכות החגים היהודים - המאפיות מוכרות בחנוכה סופגניות ואוזני המן בפורים. חנויות הספרים מוכרות בין היתר ספרי תנ"ך וספרי מתכונים המאפיינים את המסורת היהודית. מסעדות מוכרות מזון כשר וכך גם הסופרים. רבים מתושביה חובשי כיפה  ושומרי מסורת ויש בה אף בתי כנסת ובתי חב"ד - לכאורה שיתוף פעולה הרמוני בין דת ודמוקרטיה. עם זאת, נאסר לבטא בתחומה סממנים דתיים ומנהגים יהודיים ברחובות העיר כמו הנחת תפילין. במידה ומוסלמי היה פורס מצע באמצע המדרכה ומתחיל להשתטח לכיוון מכה, אף גורם אכיפה לא היה מעז למנוע זאת ממנו.
מדינת ישראל הנה מדינה יהודית ודמוקרטית הדוגלת בחופש דת. יותר מכך, מדובר במדינה יהודית, כאשר במדינות רבות בעולם נאסר על היהודי להיות יהודי ועל כן, מדינת ישראל כמדינת היהודים מחויבת לאפשר ליהודי לחיות בה בבטחון. עם זאת, הטלת סנקציות על יהודים באשר הם יהודים מוכיח כי לא כך הדבר. מסוכן ליהודים להיות גם בישראל ולבטא סממנים יהודיים כמו הנחת תפילין. לא ניתן לוותר על אופיה היהודי של מדינת ישראל כפי שנקבע בהכרזת המדינה. לידיעה, טקס הכרזת המדינה הוקדם ליום שישי במטרה למנוע חילול שבת, עד כמה שבן גוריון, אותו אדם שנבחר להכריז על הקמתה ולהנהיג אותה, היה אדם חילוני.
מדינת ישראל הנה מדינה יהודית. עם זאת, דגלי חמאס, אש"ף ודאעש מונפים בכל פינה על ידי מחבלים ערבים - מותר, ערבים מתכופפים ברחוב להתפלל - מותר, אבל הנחת תפילין במקום ציבורי אסור!!! נאסר על חיילי צה"ל, המגנים על אזרחי ישראל, להגן על עצמם מפני מחבלים. שוטר המגן על עצמו ועל חבריו מפני מחבל עם סכין ביד חוטף לינץ' תקשורתי. יהודים בירושלים אינם מוגנים וכן, נאסר על השוטרים להגן על עצמם מפני מחבלים. אזרחי ישראל, יהודים, שוטרים וחיילים מותקפים על ידי מחבלים רק מאחר והם יהודים, אך נאסר עליהם להגן על עצמם. הביקורת כלפי יהודים המתיישבים ברחבי הארץ הנה עצומה. למרות הריבונות שיש מדינת ישראל על הר הבית, נאסר על יהודים לעשות למקום קדוש זה עליה.

חינוך - זה כל הסיפור. אלו הם המראות מעזה לאחר הטבח בבית הכנסת, בו נרצחו 5 ישראלים ונפצע שמונה. ברקע, מאחורי המחבלים, תמונות שני המחבלים "השהידים" שטבחו במתפללים. התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק הרישמי של הפת"ח. מראות הילדים על רקע הגרזנים המונפים הנה אחת הסיבות מדוע לא גדל בצד השני דור החותר לשלום ומדוע הסיכוי לסיום הסכסוך, הולך ומתפוגג, הולך ונעלם והוא כיום כמעט אפסי. כך גדל דור נוסף לשנאה, הרג, קטל וחורבן. אין כלל ספק שמהילדים העומדים היום בצל הגרזנים המונפים, יצאו המחבלים של מחר.
ראש השב"כ אומר שאבו מאזן לא מעודד אלימות וטרור, טוב נו, כנראה שבשב"כ אין יוטיוב, או אינטרנט בכלל. הנה, לאחר חיפוש קצר בן 0.62 שניות בגוגל, אבו מאזן נראה מוחא כפיים לשר הפנים של ממשלתו, הקורא לג'יהאד בירושלים. תכל'ס, מדאיג מאד שלשב"כ אין יוטיוב או גוגל. איך לעזאזל הם מתעדכנים בכל הסרטונים החדשים של חתולים מנגנים בפסנתר? 
להלן מובאה מהנאום שנשא השר לענייני דת ברש"פ, מחמוד אל-הבאש:
"יש מסר שאנו חייבים לשלוח לאלו שחטפו את מחנה הפליטים [הפלסטיני] אל-ירמוכ [בסוריה] תחת סיסמאות, אמתלות ותירוצים מופרכים שאין בהם ממש. אנו אומרים להם: מקומם של ההתנגדות והג'יהאד אינו במחנה הפליטים אל-ירמוכ. מי שרוצה התנגדות ומי שרוצה ג'יהאד- כיוון הג'יהאד מוכר וברור. כולם מכירים אותו. איני חושב שיש מישהו שאינו יודע איפה הג'יהאד צריך להיות. [מחיאות כפיים] איני חושב שיש מישהו שאינו יודע לאן צריך להפנות את המאמצים והיכן צריך לרכז את ההמונים. איני חושב שיש מישהו אשר אינו יודע את זה. אלו ששולחים צעירים לסוריה ולמקומות אחרים כדי למות למען מטרה שגויה, עליהם לעצור ולהבין כי ירושלים עדיין מחכה. ירושלים היא הכיוון, ירושלים היא הכתובת. [עבאס והקהל מוחאים כפיים]. מצפן אשר אינו מצביע לירושלים, מוחמד עליו השלום חף ממנו. מצפן אשר אינו מצביע לירושלים, שליח האל עליו השלום חף ממנו. חדלו מבורותכם, ודעו כי אתם כלי משחק קטנים בלבד בידיים זדוניות אשר מנהלות משחק מלוכלך כדי לפורר את האומה, להחלישה ולהסיט את המצפן מכיוונו הנכון." [הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ, 13/01/2014]





ההתנהגות הזו מייצגת את השמאל בישראל, הסובל מחרדופוביה ורודף אחרי כל חובש כיפה ושומר שבת וכשרות. מדובר באנטישמיות ושנאה עצמית, לא פחות, שמטרדתו להכחיד את היהודים והיהדות.





להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון ירושלים. זהו משפט מההמנון הישראלי, התקווה. זוהי ארצנו, מדינתנו. איך זה שהיהודים אינ חופשיים ובטוחים בה? היהודים אינם מוגנים בגולה והם נרדפים בשל יהדותם, פליטים. אם אנחנו לא נהיה מוגנים במדינת ישראל, מדינת היהודים, איפה נהיה מוגנים? מן הראוי לבטל מיידית את הדו"ח, לחקור מי נתן את ההוראה לפקח ולהעמידו לדין. למי ששכח, אלו הם דבריו של דוד בן גוריון, ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל וציוני נלהב, ביום הקמת המדינה.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה