מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 6 בספטמבר 2014

חברת הוט/HOT מטרידה אנשים בטלפון בניגוד לחוק








אז מתברר שאני לא היחידה שמוטרדת בגלל הוט - רבים נתקלו במקרים דומים בהם נציגי החברה הטרידו אותם בטלפון שוב ושוב בכדי לשווק את החברה ולסגור מכירה. מדובר בעיקר בלקוחות לשעבר ובאנשים שפנו פעם אחת ולא השאירו אפילו מספר טלפון, אלא התקשרו ממספר מזוהה.
באופן אישי, כשניסיתי להשיג נציג טלפוני, נאלצתי לחכות מעל לשעה על הקו. לקח לי לא מעט חודשים להתנתק מהטלוויזיה הוטרדתי כדי שאשדרג את החבילה לטריפל כשהתעקשתי שיהיה לי רק תשתית אינטרנט ולא יותר.
כשהתנתקתי בסופו של דבר מהו לחלוטין, בהוט פתאום נזכרו שאני קיימת ויש לי כרטיס אשראי בר חיוב - הם התחילו להתקשר בתדירות של מספר פעמים בחודש ולעתים קרובות זה הגיע למספר פעמים בשבוע ומספר פעמים ביום. כשביקשתי להפסיק את ההטרדות, הם טענו שמדובר בחברת מיקור חוץ וכנראה שמתקשרים אליי כל הזמן מאחד מהמוקדים האחרים. כשביקשתי לדבר עם אחמ"ש, השיחה נותקה.
אז מסתבר שישנם המון תלונות על הטרדות מטעם חברת הוט. לקוחות שעזבו, לקוחות שרק התעניינו ואפילו לקוחות שלא זוכרים שהם אי פעם יצרו קשר עם החברה מקבלים אינספור טלפונים מטרידים המנסים לשכנע אותם להצטרף לחברה. מדובר בתופעה מציקה, חמורה ומאד בעייתית.
זהו אינו התחום היחיד עליו הציבור מתלונן כנגד חברת הוט. ניסיתם להזמין פעם טכנאי? נגיד והתגברתם על בעיית ההמתנה לנציג טלפוני - כמה זמן לקח לטכנאי להגיע? כמה ימים במקרה הטוב ולפעמים מעל לשבוע.
אמון הציבור פנו לאחרונה עם הנתונים החמורים למועצה לכבלים ולווין והדבר כרגע נמצא בתהליך בדיקה. בינתיים, אם חברת הוט מטרידה אתכם, יש לפנות אליהם לסיוע! ניתן להגיש תלונה באתר www.emun.org



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה