מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

מחבלים ערבים שעבדו כפועלי בנין ביצעו פיגוע על קבלן ישראלי ממוצא יהודי והתקשורת שותקת



פשוט ביזיון שמסתירים מהציבור פיגוע כנגד יהודי על ידי מחבלים ערבים - מחובתנו לכבד את זכרו ולשתף את האמת.
שמו של הצעיר בתמונה לעיל הנו נתנאל רואי ערמי הי"ד. נתנאל בן 26 תושב אחיעזר, השאיר אחריו משפחה, אישה ושני ילדים, הורים, אחיינים וגיסים - משפחה שלמה.
אתמול, במהלך פעילות עבודתו בבניין רב קומות בפתח תקווה, הדבר היחיד שהחזיק אותו בקומה ה-11 מטעמי בטיחות זה חבל של סנפלינג. מספר עובדים ערבים החליטו לבצע פיגוע ולחתוך לו את החוט שהחזיק אותו והוא צנח אל מותו. אחד העובדים סיפר לחוקרי המשטרה, שהוא היה בצד השני של האתר כששמע צווחת אימים. הוא ירד למטה ורץ לצד השני כדי  לגלות את הבוס שלו נחת על הקרקע והכבל כרוך מסביב לבטנו - לכן, לא יכול להיות שהוא השתחרר מהכבל. הכבל של הסנפלינג, למעשה, נחתך במכוון לדבריהם של עדי ראייה.
אתם בטח שואלים איך יכול להיות שלא פרסמו את זה בתקשורת?
כי התקשורת שמאלנית ואם זה היה ערבי או תג מחיר בו ערבים היו משחיטים רכוש ערבי, התקשורת הייתה מפרסמת את זה כאילו יהודים השחיטו רכוש על רקע לאומני. אבל אנחנו אחרי מלחמה ואת התקשורת השמאלנית ההזויה זה לא מעניין. היא לא רוצה להפוך את הארוע לאייטם הנמצא בכותרות כי זה מציג את הערבים כאנשים לא מוסריים לכן, התקשורת לא מלאה את חובתה ולא התנגדה לצו איסור פרסום שהוציאה על זה המשטרה שלא רצתה לעשות רעש מהעניין לאחר מלחמה, בעיקר לאור אוזלת ידה בהתמודדותה עם מיעוט ערבי-חבלני עוין מצד לרוב היהודי. שיתוף הפעולה הזה בין המשטרה והתקשורת אינו חדש וישנה הבנה בין הגופים למרות האינטרסים השונים שלהם. הצנזורה על הפיגוע משרתת מטרות שונות, אך חיונית לשני הגופים כדי להשיג את מטרותיהם.
מבחינת התקשורת, זוהי אשמתו של הנרצח כי סנפלינג הנה עבודה מסוכנת, במיוחד כשערבי יכול להגיע לכבל ולחתוך אותו. יותר מזה, התקשורת אינה ממלאת את תפקידה העיתונאי החיוני כאחראית על חופש המידע. בפועל, אין בישראל חופש עיתונות והתקשורת משרתת את האג'נדה השמאלנית. מה שכן, התקשורת תספר לכם שאתו היה עובד יהודי בשם לירון עובדיה שכמובן לא היה לו שום קשר לפרשה. אבל עדיף לזהות את האירוע עם שם יהודי כאילו מעורב ולא עם מוחמד. בתכלס, מי יבוא בטענות? שלא יגידו שיש עובדים ערבים, דבר שיגרום להפסקת הבניה או שהקבלן יפסיד הון, הפרויקט יתעכב או מעשה נקמה במקרה שלנו כרגע מאחר ולא רוצים שיהיה בלגן תקשורתי.
מדובר בפיגוע לכל דבר! מחבלים ערבים רצחו יהודי באמצעות הפלתו מגובה. תשתפו את הרשומה הזה בכדי שהמידה יגיע לכל חור אפשרי ויעורר הד תקשורתי. לא דיברו על האירוע החבלני בתקשורת, לא הודיעו כלום. המשטרה חוששת ממהומות והתקשורת עוינת לאירועים שמציגים את הערבים באור אמיתי ושלילי. המשטרה בשנים האחרונות איבדה שליטה על המיעוט הערבי בישראל. זוהי בושה וחרפה ואינה מכבדת את זכרו של הצעיר.
 אנחנו כעם יהודי ואתה דם מדמנו לא ננוח עד שנצעק וננקום את מותך! צריך למצות עם המחבלים הללו את הדין, להרוס את בתיהם ולהעניש את הישוב ממנו יצאו באופן כוללני.
אז לכל המעסיקים שלנו , ככל הידוע לי, יש לנו מספיק מובטלים במדינת ישראל שהיו רוצים את העבודה שאתם נותנים למחבלים ומפרנסים אותם! יש לשים סוף להעסקת עובדים ממוצא ערבי, בעיקר עם ובלי אישור עבודה מהשטחים!
 יהי זכרך ברוך .  משתתפת בצער המשפחה תהיו חזקים תנחומיי משמיים .

תשתפו את הרשומה!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה