מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

מוש בן ארי - סתכל לי בעיניים - Look in my eyes - Mosh Ben Ari









'סתכל לי בעיניים - סינגל שני מתוך האלבום החמישי של מוש בן ארי.
 מילים ולחן - מוש בן ארי
עיבוד - מוש בן ארי ופילוני
הפקה מוסיקאלית - דני "פילוני" קרק
תודה מיוחדת - מיכה שטרית


'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני
אני פה הפושע?

אתמול הלכתי עם עצמי לחוף
טיפה להשתחרר
לשטוף בים את הצרות
קפץ עלי שוטר
למה להתעסק בשטויות?
הכל מהמיסים שלי
יש שקרים, קונספירציות, מזימות
ושוב על חשבוני

'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני. . .

מעבר לכביש קבלן עם משאית
מזהם לנו ת'נחל /יש לו אישורים בכיס ימין
ופקיד אחד משוחד
הרי מזמן נשבענו להציל חיים
בשם אהבת ארצנו
עכשיו נמכרת היא לכל מרבה מחיר
ואני טיפה בים

'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני. . .

משלם מיסים- תמיד
שומר על החוקים- תמיד
לא מאבד תקווה- תמיד
רץ לעבודה- תמיד
אני תמיד דבק באמונה- תמיד
רואה ת'אור בקצה המנהרה
אז תגידו מה נהיה?
אוי ארצי מולדתי הפכת זרה

'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני. . .

נוף ארצנו הפך לבטון
עקרונות ילדינו הפכו ממון
חזון היותנו הפך לנדל"ן
כבוד לאבותינו רק אם יש זמן
אם בוכה על בנה זרוקה לצד כביש
עוני קיים בינינו אבל רק שלא נרגיש
כאב לזולת ברייטינג קיים
תגיד, את כל הדרך עשינו לחינם?

דור שלם רוצה לחיות
דור שלם רוצה להיות

'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני
'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני
'סתכל לי בעיניים ותגיד שזה אני
מי פה הפושע?



תופים - אסי איילון
בס - מוש בן ארי
גיטרה חשמלית, טאר,
בוזוקי - מוש בן ארי
קלידים ותכנותים - פילוני
כלי הקשה - גדי סרי
קולות - שירה חן, פילוני
טרומבון - מתן ממן
אקורדיון -

מקהלה - ארי רום, רוני חוס, רמי אלדר, לירון שפר, איז'ו, הוגו
הוקלט באולפני זזה יפו ע"י פילוני
בושל באולפני זזה יפו ע"י לירון שפר
מאסטרינג - מורנו מיוזיק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה