מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

סכיזופרניה פוליוודית פרופלסטינית בחסות עיתון הארץ - מקרה פיגוע הטרקטור בירושלים






שני פיגועים בירושלים בהפרש של שעות בודדות ביום שני האחרון - כתוצאה מכך, יהודי הרוג ושבעה פצועים במסגרת פיגוע דריסה של טרקטור וכן, חייל נפצע קשה מירי של מחבל על אופנוע. שיטת פעולה זו לביצוע פיגוע אינה חדשה. המחבלים בישראל משתמשים בשיטה זו לפיגוע מזה 30 שנים.




מחבל שנסע בטרקטור נורה למוות על ידי לוחם מיחידת נחשון בשב"ס ושני שוטרים נוספים, כשניסה לפגוע באוטובוס וגרם להפיכתו. בהר הצופים נורה חייל בטרמפיאדה על ידי רוכב אופנוע שנמלט. מתיעוד של עוברי אורח את פיגוע הטרקטור שאירע בירושלים עולה, כי לא מדובר בתאונת דרכים אלא בפיגוע מכוון.
נהג הטרקטור פעל בכל כוחו במטרה לפגוע באוטובוס ולהביא להפיכתו. לא מדובר בנהג טרקטור שאיבד שליטה על הכלי לאחר שיצא מאתר הבניה. כפי שניתן לראות, הטרקטור עומד במקום והנהג מכוון את הכף שוב ושוב אל האוטובוס במטרה לפגוע בו ולהביא להפיכתו. כאשר הנהג ראה את אנשי כוחות הבטחון ועוברי אורח נוספים מנסים להשתלט עליו ולמנוע ממנו לפגוע בחיי אדם נוספים, הוא רדף אחריהם עם הכף והזיז את הטרקטור למדה טובה יותר. הוא אף הדף פיזית את בלוחם שניסה לטפס על הטרקטור במטרה להוריד אותו מההגה ולהפסיק את הפיגוע.





לוחם יחידת "נחשון", אריאל טויטו היה הראשון שהגיע לזירת הפיגוע בירושלים ופתח באש לעבר המחבל שנהג בטרקטור; הלוחם קפץ על הטרקטור ונזרק ממנו – אך המשיך לירות עד שהמחבל חוסל."הכוונה שלו הייתה להמשיך להרוג" אמר טויטו.
זהו צילום מזוית אחרת, בו נראה הלוחם מיחידת נחשון של שרות בתי הסוהר יורה במחבל במטרה לנטרל אותו ולמנוע נפגעים נוספים. מאחר והמחבל ניסה לפגוע בלוחם ובשני השוטרים שניסו להשתלט עליו, הלוחם נאלץ להביא למותו של המחבל.




מי שלא מנע את ההתפרעויות והפגיעה ביהודים וברכושם, מאורעות שהגיעו לשיאם בחודש האחרון מצדם של תושביה הערבים בעיר ירושלים, קיבל אירוע רב נפגעים של דריסת יהוים על ידי מחבל ערבי תמים למראה המתגורר בירושלים. זהו שיאו של עליה במספר הפיגועים המתרחשים בישראל בשנים האחרונות. בעיר העתיקה שבירושלים בלבד, בחודש יולי 2014, התרחשו מעל ל-300 פיגועים. זה לא כולל את הפח"ע ביתר השכונות שבירושלים.
ולמי שהדבר אינו ברור לו, יידוי אבנים ובקבוקי מולוטוב הנם פיגועים לכל דבר שמסכנים חיי אדם. יהודים נפגעו בגופם ובנפשם כתוצאה מפיגועים אלו, אך המשטרה והתקשורת לא הגיבו כראוי. יותר מזה, כששוטרים חשו סכנה לחייהם, פיקוד  המשטרה הורה להם לפנות את התחנה בהר הבית במקום לאשר להם להגן על עצמם. הדבר איפשר למחבלים להשחית את התחנה ולגנוב ממנו ציוד חיוני ומידע.
במקביל, בתקשורת מצנזרים דיווחים על פרעות של ערבים כנגד היהודים והממשלה, על פגיעה של ערבים בחיי צהל ובאזרחים, על פיגועים שהם מבצעים ועל השחתת רכוש, גרימת נזק ותג מחיר שהם מבצעים כנגד רכוש יהודי. בנוסף, הם מעוותים דיווחים קיימים ומדווחת אותם כאילו ישראל הנה מדינת אפרטהייד. דיווחים אלו מועברים על ידי "עיתונאים " אנטי ציונים/פרו ערבים. דוגמא לכך הנו הדיווח של עיתון הארץ על הפיגוע שביצע המחבל בירושלים באמצעות הטרקטור.
על פי הדיווח בעיתון הארץ כלל לא מדובר בפיגוע אלא בתאונת דרכים בין טרקטור לאוטובוס, לאחר שנהג הטרקטור איבד שליטה על הכלי בו נהג. בעקבות כך, הולך רגל אחד נהרג ושבעה נפצעו.


אז זהו שאותו הולך רגל שנרצח הנו, במקרה, הרב שעבד באותו אתר הבניה בו עבדו הטרקטור ונהגו. תפקידו לוודא שלא יתבצע במקום חילול קברים יהודים. כך נוצר מצב שהטרקטור דרס את הרב בדרך החוצה מאתר הבניה בדרכו לרחוב. מהסרטונים שניתן לראות לעיל, הטרקטור נראה עומד ליד האוטובוס שעמד לצאת מהתחנה ולהתחיל במסלול הנסיעה שלו. נהג הטרקטור נראה בבירור פוגע באוטובוס בכוונה תחילה שוב ושוב ושוב, עד שהאוטובוס התהפך. מדי פעם, נהג הטרקטור מוביל אותו קדימה ואחורה בשליטה מלאה בהתאם לכמות האנשים המנסים למנוע מהמחבל לפגוע בחפים מפשע. במקביל, הנהג מוביל את הכף כשהטרקטור עומד במטרה לפגוע בעוברי אורח גיבורים שמנסים לסייע לו להשתלט על הטרקטור המשתולל, או לפחות להרחיק אותם כי לא למנוע ממנו את המשימה העומדת לנגד עיניו - לרצוח כמה שיותר יהודים חפים מפשע היושבים באוטובוס.
למעשה, לטענת העיתון ההזוי, זה בסדר לעוות את הטרמינולוגיה שוב באופן יתאים לאג'נדה של העיתון ולהציג את היהודים בישראל כרוצחים שירו והרגו בדם קר פועל מסכן שבסך הכל איבד שליטה על הטרקטור בו נהג בסתם עוד יום עבודה רגיל באתר הבניה. שמדינת ישראל הנה מדינה בה מיושמים חוקי אפרטהייד כנגד ערבים ושהרב נהרג, למעה, באוטובוס מעוצמת הפגיעה של הטרקטור. ובכלל, לטענת עיתון הארץ דרסת שנת 1932, היטלר עושה רטשם טוב. 92 שנים מאוחר יותר ודבר לא השתנה, מלבד הצער של אנשי העיתון שהוא לא סיים את העבודה.
אני לא מתיימרת לדעת ולהבין מהי הבעיה של ההזויים הללו - האם מדובר בבעיה בעיוות המציאות, בסכיזופרניה פרנואידית, בהזיות שמיעה ואו ראיה, בחוסר איזון של כימיקלים במח וכן הלאה. עם זאת, אנשים אלו מהווים סכנה לציבור. כבר הוכח שהם מהווים איום על בכירים בממשל הישראלי, על כוחות הבטחון והם בעבר פצעו ואף רצחו שוטרים וחיילים. לא משנה מה הבעיה שלהם, צריך למצוא להם פתרון מיידי במוסד סגור כזה או אחר, גם אם מדובר באישפוז בכפיה.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה