מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

בישראל אסור להניף את דגל ישראל ויש חופש ביטוי לאנטיציונים התומכים ברצח


הפייסן מאכיל את התנין כדי שיאכל אותו אחרון [צ'רצ'יל]

אשה מבוגרת, "פושעת מסוכנת" שהניפה בעוונותיה את דגל ישראל בתל אביב, נעצרת על ידי המשטרה בגין עילה חריגה - היא סרבה להוריד דגל ישראל שהניפה בהפגנה של ארגוני השמאל ההזוי ואנשיו - אנשי הקרן החדשה לישראל, בצלם ומפלגת מרצ. מדובר בפטריוטית שהעזה להניף הערב את דגל ישראל בכיכר רבין במהלך הפגנה שבה השתתפו זהבה גלאון, דוד גרוסמן, מוחמד בארכה ועוד אנשי רוח רעה ממיטב הז'אנר והופעה לקינוח של אחינועם ניני.
משתתפים אלו מייצגים דעות וארגונים המאופיינים בסמי טרוריזם, אנטי ציונים, פרו פלסטינים הפועלים בניגוד לערכי השלום והמוסר והתומכים ברצח של חיילי צה"ל, יהודים ואזרחי ישראל ובתקיפתם. למעשה, הם מסייעים למעשים אלו, מעודדים אותם ואף מבצעים פעולות טרור בעצמם.
בבקרים, עורך דין שעואן ג'בארין מנהל ארגון זכויות אדם 'אל חק', חבר במועצת המנהלים של ארגון זכויות האדם 'משמר זכויות האדם' (HUMAN RIGHTS WATCH) וסגן נשיא של ארגון של הפדרציה הבינלאומית לזכויות אדם שבסיסה בצרפת. ומשמש כשותף הפלסטיני של ארגון 'בצלם'. בערבים הוא משלים הכנסה כבכיר בארגון החזית העממית לשחרור פלסטין, שהורשע בעבירות של גיוס פעילים לטרור - זהו יושב ראש ארגון הזכויות הפלסטיני 'אל-חק' ומחבל מורשע, המשמש מקור מרכזי לידיעות שמפרסם ארגון 'בצלם'. ולראייה:
העותר דנא פועל ככל הנראה בחינת ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד, בחלק משעות פעילותו הוא מנכ"ל של ארגון זכויות, ובחלק אחר הוא פעיל בארגון טרור שלא בחל במעשי רצח ובניסיונות לרצח, אשר דבר אין להם עם זכויות, ואדרבה, שוללים הם את הזכות הבסיסית מכולן, זכות היסוד שביסוד, שבלעדיה אין זכויות אחרות – הזכות לחיים.
 זהו ציטוט מתוך פסק דין שניתן בשנת 2007 בבית המשפט העליון על ידי הרכב שופטים בראשות השופט אדמונד לוי. העותר בו עוסק פסק הדין הנו אותו שעואן ג'בארין דלעיל, אותו אדם שאחראי על דיווחים רבים של הנפגעים ה"לא-מעורבים" נוסח פוליוודי בלחימה בעזה וביהודה ושומרון, אותו "פעיל למען זכויות אדם" והשותף של ארגון 'בצלם'.
בשנת 2008, בית המשפט העליון השמאלני בכבודו ובעצמו הגדיר את פעיל "זכויות האדם הנאור" הזה כ"אחד מפעיליו הבכירים של ארגון החזית העממית (לשחרור פלסטין)". ארגון זה אחראי, בין היתר, להתנקשות בשר רחבעם זאבי [גנדי] הי"ד. בשנת 1985 הורשע ג'בארין בכך שגייס צעירים לעבור אימוני טרור מחוץ לישראל והושת עליו מאסר של שנתיים. ברוכים הבאים לעולם זכויות האדם הישראלי, בו אפילו פעיליו היהודים מבצעים פיגועים כנגד חיילי צה"ל.
 אותה מפגינה שנעצרה אינה היחידה. כל מי שהעז להניף את דגל ישראל, הוקף מיד בשוטרי יס"מ שביררו אם הוא מה"טובים" השייכים לכיכר או ל"רעים" שנעצרו מיד והורחקו מאות מטרים לרחוב צדדי למתחם מבודד ומגודר. לפיכך, הזכות לחופש הביטוי והזכות הדמוקרטית להפגין נשללה מכל הפטריוטים שהניפו את דגל ישראל במהלך ההפגנה והפגנות דומות אחרות.
הנואמת הפותחת, גב' זהבה גלאון תמסור בראיון לרשת ב' ביום ראשון בבוקר תוך צקצוק בשפתיה שההפגנה הזו היא הוכחה שהעם בישראל הוכיח שחשוב לשמור על ערכי הדמוקרטיה!
ואסור, כמובן, להפריע לנואמים בקריאות בוז או רחמנא ליצלן להניף מול עיניהם הרגישות את דגל ישראל - רק מי שמוחא כפיים לרעיון "השלום" ולמלחמת תמיכה בטרור רשאי להפגין בכיכר רבין בלב תל אביב! לא בטוח, אך נדמה לי שהיא אמרה את המילה פאשיסטים לפחות פעמיים בנאומה. מעניין לאיזה צד היא התייחסה לדעתכם?
 אותה מפגינה פטריוטית ניצבה הרחק מההפגנה של אותם ארגוני סמי טרוריזם שהפגינו אתמול בערב בכיכר רבין. כן, היא צייתה להוראת המשטרה עקב היותה אזרחית פטריוטית, מוסרית ואף שומרת חוק. עם זאת, איך הדבר מוסרי שארגונים אלו התומכים בהרצחם של אזרחי ישראל, חיילי צהל ומנהיגי המדינה יפגינו בישראל, שהתקשורת תסקר אותם ושהמשטרה תאפשר להם להפגין ברשיון וללא הפרעה מצד אנשים מוסרים, פטריוטים ואוהבי שלום.
עם זאת, בניגוד להגנה תחת מטריית הדמוקרטיה על אנשי השמאל הטרוריסטים, המשטרה תפריע לעבודתם המוסרית של המפגינים המייצגים את המוסר, השלום, הציונות, אהבת ישראל, בטחון המדינה וחוקיה, כמו שניתן לראות בסרטון. אם יש חוק האוסר על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, אז יש לחוקק חוק האוסר על הפרעה לצדיק מלמלא את מלאכתו.
אז אם נאסר להכניס את דגל ישראל להפגנות השמאל, אז איזה דגל כן מותר להכניס לשם ומאושר להניף בו? ישנן דוגמאות רבות למקרים בהם הונפו דגלי רש"ע [רשות ערבית] ודגלי חמאס. בהפגנה אתמול אף הגדילו להניף את הדגל הבא - צולם אתמול בהפגנת השמאל:
לפי חוק העונשין תשל"ז - 1977 סעיף 167. האדם שמניף את הדגל צפוי למאסר עד שלוש שנים בגין ביזוי דגל הלאום. אה.. נזכרתי. מותר לו כי הוא שמאלני.
המפגינים המזוהים עם השמאל מבצעים עבירות רבות כנגד בטחון המדינה, החל מהסתה וכלה בקריאות לרצח ראשי ממשלה, לרצח יהודים ורצח חיילי צה"ל.




שימו לב לקריאות של אותם "אנשי שלום" הזויים בחסות משטרת ישראל:
- מעזה לבילעין [כפר ערבי ביהודה ושומרון] תשוחרר כל פלסטין.
- מתל אביב לג'נין תשוחרר כל פלסטין.
- לא כיפה ולא ברזל, צה"ל לך לעזאזל.
- האפרטהייד הוא טרור, הסברה לא תעזור
- הכיבוש הוא טרור, הסברה לא תעזור
- צה"ל הוא ארגון טרור, הסברה לא תעזור

- לא יורות, לא בוכות, מסרבות להיות רוצחות [לפיכך, חיילי צה"ל הנם רוצחים]
- לא נמית ולא נמות בשרות הציונות.
זוהי הפגנת אחת מני רבות שנערכו על ידי אותם אנשי שמאל עוכרי שלום במהלך מבצע צוק איתן. הפגנות אלו נמשכות גם היום, לאחר המבצע, לכאורה, הסתיים [למרות שגוייסו אנשי מילואים נוספים במקום אלו ששוחררו].
גם ערביי ישראל אינם צדיקים - זהו סרטון שצולם בהפגנה של ערביי ישראל שנערכה בלוד. במקום להפגין נגד החמאס שמשתמש במשפחותיהם המתגוררים בעזה כמגן אנושי נגד הטילים, הם מתלוננים על כך שאחיהם ואחיותיהם עלולים להפוך לשאהידים.
אותם מפגינים הנם עזתים לשעבר שעברו ללוד, לעכו, ליפו ולערים ישראליות נוספות בחסות מדינת ישראל מחשש שירצחו אותם במידה ויישארו בעזה - מדובר במשתפי פעולה של מערכת הבטחון בישראל, באנשים שהמדינה שלי מספקת להם הגנה, כולל באמצעות אזרחות ישראלית, מפני אותם ארגוני טרור הנמצאים בעזה ומספקת להם חיים טובים יותר תחת משטר דמוקרטי, בטחון לאומי, בטחון כלכלי והגנה פיזית לאורך כל חייהם ללא תמורה. בתגובה, הם יורקים לנו בפנים, מפגינים נגד המדינה ומניפים את דגלי רש"ע. ממול אפשר לראות פטריוטים שפויים מניפים את דגל ישראל.






על פי חוק העונשין, התשל"ז-1977 חלק ב': עבירות פרק ז': בטחון המדינה סעיף 3 -
תעמולה תבוסנית מי שהפיץ בשעת לחימה, ובכוונה לגרום בהלה בציבור, ידיעות שיש בהן כדי לערער את רוח חיילי ישראל ותושביה בעמידתם בפני האויב, דינו - מאסר חמש שנים; התכוון לפגוע בבטחון המדינה, דינו - מאסר עשר שנים.
*כל הנאמר בסרטון לעיל על ידי פעילי שמאל עוכרי ישראל ושונאי השלום נועד לערער את הרוח הישראלית. חייבים להפעיל לחץ בכל מקום אפשרי למיגור הבוגדים. הגיע הזמן לעצור גם את הרפיסות הפוליטית של המדינה שלנו! במאמר המצורף, מחבלים מודים שאותם פעילי שמאל עוכרי שלום עודדו, תמכו וסייעו בביצוע פיגועים כנגד חפים מפשע.
כל מי שאכפת לו מהמדינה, ימין, שמאל, צריך לפעול בדרכים חוקיות בלבד כדי להביאם לדין! זיהיתם את אחד מהמפגינים? תפנו עם הסרטון למשטרה ותגישו נגדו תלונה.
לסיוםף אני אעשה את המעשה האמיץ שלי להיום ואניף את דגל ישראל, המדינה שלי, אותו דגל שנאסר להניף בהפגנות של אותם עוכרי שלום ברחבי הארץ, ובפרט בכיכר רבין, אך כן מאשרים להניף בהם דגלים של אויבי ישראל - רש"ע וחמאס.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה