מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 1 במאי 2014

עם ישראל ודוד הנחלוואי נ' צה"ל, האנרכיסטים מהשמאל והכנעותו של המאסטר לעבד






זהו סיפורו של דוד, לוחם מפלוגת הנח"ל המשרת ביהודה ושומרון. הלוחם עמד במחסום בחברון, שמטרתו לאתר אמל"חים על מחבלים. לוחם הנח"ל שמצולם בסרטון הנקלע לעימות קשה, במסגרתו פרובוקרטורים חמושים במצלמות ובנשק קר מארגון "בצלם" ארבו לחייל והתגרו בו. בזמן שמחבל התגרה בו כדי להסיח את דעתו של הלוחם ממה שמתרחש מאחוריו, מחבל ערבי אחר, הפרובוקטור בתמונה מאחורה הגיע אליו עם האגרופן, נצמד פיזית ללוחם והתגרה בו יחד עם חברו עד שדוד, שהיה לבד בזירה עם אויביו  נאלץ לדרוך את הנשק ולהזהיר אותם לבל יתקרבו אליו.
דוד פעל לפי תורת הלחימה של צה"ל כשהגן על עצמו במחסום מול 2 מחבלים בני 15. כאמור, אחד מהם ניסה להסיח את דעתו, התגרה בו וניסה לגנוב מהלוחם ציוד. האחר הגיח מאחור וניסה לתקוף את הלוחם עם אגרופן, ללא הצלחה תודה לאל ולערנותו של הלוחם. החייל בתגובה דרך את נשקו וכיוון אותו אל עבר המחבלים ובכך, הלוחם פעל נכון. עם זאת, ערבים בסיוע סייעניי הטרור השמאלנים אנרכיסטיים מיהרו להפוך את העניין להכפשת ישראל בעולם כאילו דויד הנו התוקף ולא המותקף ודרשו את הענשתו. שתפו את התמונה להביע את הזדהותכם עם דויד החייל שלנו ופעלו בכל האמצעים לזיכויו!





הארוע כמובן תועד על ידי אנרכיסט שמאלני והזוי, פרובוקטור פרו פלסטיני שכמובן ביים את הסיטואציה והדריך את המחבלים הצעירים מה לעשות כדי לקבל את התוצאה הרצויה. תודה לאל על פרסום התיעוד החלקי, כולל החלק בו מחבל אחד מטריד את החייל ומחטט לו בכיסים ומחבל אחר מגיח מאחור עם אגרופן.
למרות זאת, החייל בכל זאת נשלח לכלא והודח מתפקידו. צה"ל כהרגלו, נכנע לאנרכיסטים שתוקפים את חיילנו מדי יום באבנים, בבקבוקי מולוטוב, ביריקות, במכות, באגרופים, בבעיטות ועוד. ממציאים עלילות דם פוליוודיות.
גם המקרה של דוד אדמוב, לוחם בחטיבת הנח"ל, הנו תקרית פוליוודית. השמאל הקיצוני חי על הכפשת הלוחמים ועיוות תקריות. במסגרת זו, הם יוצרים מצבים בהם החיילים מותקפים, מפרסמים רק את החלק בו החיילים מגנים על עצמם ומפרסמים זאת כעלילת דם. יותר מזה, על פי דוח מטעם ארגון עיתונאים ללא גבולות [Reporters Without Borders] לא קיימים חופש עיתונאות ומידע בישראל מאחר וצנזורה מוטלת על "עיתונאים" מטעם בצלם ומחסום ווטש. מקרה זה ומקרים רבים אחרים מעידים על כך שמדובר באבסורד, בשקר, בפוליווד ובעלילה. אם כבר, התקשורת הישראלית הנה פרו ערבית שמצנזרת את האמת ומסננת את המידע בנוגע למתרחש ביהודה ושומרון בכדי להתאים לאג'נדה של השמאל.
דוגמא לכך הנו הדיווח באתר מאקו של ערוץ 2 על המקרה והתנגדותו למחאת החיילים: "הם מכחישי שואה"! זועקת הכותרת וכך מגדירה את תומכיו של הלוחם. "רק בגלל שהוא ערבי" מוסיף העורך חטא על פשע. מי שפוגע בחיילי צהל תומך במחבלים הערבים, לכן מי שגולש במאקו - תומך בערוץ עויין למדינת ישראל ועם ישראל - הגיע הזמן להחרים אותם לגמרי. לא לגלוש שם בכלל.
דוגמא נוספת לכך הנו ערוץ 2 המשדר במסגרת תוכנית הבוקר שלו  גם מהאולפן הרגיל וגם מאולפן מיוחד שהוקם בפורדיס כאות הזדהות עם התושבים שסובלים מ"טרור יהודי" בלתי פוסק שקרה פעם אחת וכלל ריסוס כתובת בספריי שחור על קיר וגלגלים מפונצ'רים. "תג מחיר" הם קוראים לזה. המציאות אומרת "מלחמת חמולות".
אולפן דומה לא הוקם באיתמר לאחר שמשפחת פוגל נשחטה על ידי מחבלים מהישוב הסמוך, כולל שיסוף גרונה של תינוקת בת שנה. גם לא כשהתינוקת שלהבת נורתה בין עיניה מירי צלף. אז לגרפיטי שחור קוראים טרור?
מעל 115,000 אזרחים תומכים בחיילי צהל ובהתנגדותם לחולשה ולרפיסות צהל, אך במאקו מתנגדים לתמיכה בחיילי צהל ולכן בעצם תומכים באוייב הערבי ומעודדים את הטרור שהוא מייצר נגד צהל ונגד מדינת ישראל.
בהתאם לכך, את דוד הנחלוואי, הלוחם המתועד בסרטון, צה"ל הדיח מתפקידו בעקבות התקרית וכרגע הלוחם יושב בכלא. בכך, צה"ל פועל בניגוד לתורת הלחימה הערכית והעילאית שלו. חיילינו מופקרים בשטח כנגד האויב שפועל במטרה לבצע טיהור אתני של היהודים, היעד היחיד שגורם להם להתאחד, לא להתדרדר למלחמת אחים ולא להלחם חמולה אחת נגד השנייה. לפיכך, על החיילים נאסר להגיב בהתאם. נאסר עליהם גם להגן על עצמם.
חיילנו  מתקשים לבצע את תפקידם, משתחררים מהצבא שבורים, מרוסקים פיזית ונפשית. אחיהם היהודים מהשמאל תוקפים אותם במטרה להרוג. הם מופקרים לכך על ידי הצבא שמונע מהם להגיב. עם המחבלים האויבים אפשר להתמודד. לא כשאחיך תוקע לך סכין בגב.
משלם המיסים משקיע על ההכשרה של כל לוחם קרבי כ 500,000 שקל. במהלך חודשי הטירונות הקרבית, משרד הבטחון משקיע בהכשרת הלוחמים כמויות של מידע, מודיעין שדה, הכשרות לחימה בתוואי שטח שונים, בכדי שהלוחם ילמד להשתמש במגוון כלי נשק ולומד להבין את האויב ולהביס אותו.
ואני שואלת אתכם, חברים יקרים, אזרחי מדינת ישראל, חיילים וקצינים בצבא ההגנה(!) לישראל, למה על חבריו הלוחמים מאותה החטיבה לחזור על הטעות של החייל הזה? למה עליהם לבצע את תפקידם כראוי ולשרת בצבא ההגנה לישראל בכדי להגן על מדינת ישראל ועל בטחון אזרחיה כשכל אחד ואחד מהם יודע בוודאות, כי בשביל כותרת לא מחמיאה אחת במהדורת הבוקר אתם תפקירו אותו, לא תעמדו לצידו ולא תגבו אותו?
חיילי צה"ל מותקפים ומושפלים על ידי מחבלים "פרו פלסטינים" [אנטישמים והאנרכיסטים מהשמאל פעם אחר פעם בגזרות איו"ש - הם סופגים אבנים, בקבוקי תבערה וכל מה שבא בהישג ידם של המתפרעים, כולל תקיפה פיזית באמצעות אגרופים, חניקות ובעיטות. ידיהם של החיילים נקשרות בידי פקדיהם בניגוד לתורת הלחימה הדוגלת בהגנה על בטחון המדינה ואזרחיה בהתאם לערכיו של היהודי.אותם חיילים מוצאים עצמם
זהו סיפור קטן על מפקד ענק, תא״ל ארז גרשטיין זצ״ל, שממחיש את ההבדל בין ההתרפסות המתנצלת בנוסח ה"סליחה שניצחנו" לבין מנהיגות.השנה היא 1995 וגדוד גולני מתכונן לקו בחברון. בתור חלק מההכנה נפגשו החיילים עם קצין מהפרקליטות הצבאית. במשך חצי שעה הפרקליט הסביר לחיילים עד כמה המצב בשטח ״רגיש״ ושחייבים לשמור על ״איפוק״. השיא היה כשהוא סיפר שלכוחות התיאום והקישור הפלסטינים יש מנהג מגונה לדרוך את נשקם בכל פעם שהם עוברים ליד כוחות צה״ל. ״חשוב שלא תיגררו אחרי הפרובוקציה שלהם ולא תגיבו, זה רק משחק כח״.בתום השיחה קם מפקד החטיבה, ארז גרשטיין, ואמר בשקט: ״אני רוצה שיהיה ברור, חייל שמרגיש שחייו בסכנה צריך לירות בשביל להרוג. בלי ספקות ובלי חשש מפני ההשלכות. אני מבטיח לכם שכל חייל שיירה במצב שיכול להתפרש כאיום יקבל התמיכה המלאה של החטיבה. אני אדאג להגן על החיילים שלי, גם בבית המשפט אם צריך.״
הנושא אמנם רגיש, הגזרה רגישה, האוכלוסייה רגישה, השמאל רגיש וזה בסדר. אבל גם החייל הרגיש פעל בקור רוח ולא ברגישות כי הוא הבין בהגיון שהוא צריך להתגבר על רגשותיו למען המטרה, נגד האיום הביטחוני. אני בטוחה שאילו הייתם שואלים אותו הוא היה מעדיף לשכשך רגליו במימי הקאריביים או ללמוד באוניברסיטה כמו כל אנרכיסט מהשמאל ולא לבלות את זמנו באבטוח צירים חמים וקריטיים בלב הקאסבה. אבל הוא מתגבר על הרגש ופועל בהגיון ובהקרבה למען אזרחי המדינה הזו. אולי גם הציבור והתקשורת ששופטים את הלוחם ישתמשו בהגיון הזה למענו?
אולי התקשורת תפסיק לערוך סרטונים על פי גחמתם כמו שעשו בערוץ 2 כשפרסמו תמונה בה האגרופן מוצנע אבל הנשק שלוף? אולי צלמי בצלם וארגוני השמאל יפרסמו את סרטוני הווידאו שלהם בלי לחתוך רק את הקטעים שמתאימים לאג׳נדה שלהם?
גדי וילצ'רסקי ניסח זאת טוב ממני:
לקראת יום העצמאות - גדי ודובר צה"ל מציגים:
עשרת הדיברות ללוחם בשטחים:
1. חייל, גופך ונפשך - רכוש צה"ל הם.
2. ציית בצורה עיוורת להוראות שקיבלת ואל תפעיל שיקול דעת! (שיקול דעת זה פריבילגיה השמורה לבני אדם בלבד)
3. במקרה שאתה חש איום ממשי על חייך זכור: מצלמים אותך - הרבה יותר חשוב להיראות טוב במצלמה מאשר להישאר חי!
4. פלסטיני שמתגנב מאחוריך - קרוב לוודאי שהוא בסך הכל רוצה לשחק "דג מלוח", אל תבאס אותו.
5. אגרופן הוא אביזר סאדו-מאזו, אם אזרח ניגש אליך עם אחד כזה הוא פשוט נמשך אליך בטירוף - זרום איתו.
6. עזור לצדיקים שמצלמים אותך: האנשים האלה הגיעו מרחוק ועושים ימים כלילות כדי לתעד אותך, זרוק להם עצם ותן להם את האקשן שהם מחפשים.
7. עזור בעריכה: סייע לצדיקים הנ"ל להשמיט מהסרטון את הקטעים שעלולים חס וחלילה להראות שהיו סיבות להתנהגותך התקיפה.
8. עזור בהפצה: ככל שהסרטון יגיע ליותר מקומות בעולם, ככה תהיה יותר מפורסם ותהפוך להיות אישיות מבוקשת במקומות מגניבים כמו האג.
9. במקרה שאתה יוצא לא טוב בסרטון, צה"ל יפעיל את נוהל "משימה-בלתי-אפשרית" ויכחיש כל קשר אליך, תהיה גבר ותספוג את העלבון בשקט, אל תהיה סמרטוט!
10. הכי חשוב: זכור שצה"ל לעולם לא יפקיר אותך - במקרה שתיהרג תועלה בדרגה ותקבל צל"ש!
ולתפארת מדינת ישראל!
גדי וילצ'רסקי

לוחמים, תומכי לחימה, ג'ובניקים, מאבטחים, משפחות, מילואימניקים, כבאים, שוטרים, מג"ב, מלש"בים, אזרחים, שב"ס, תלמידים, הורים, עובדי הביטחון, פנימיות צבאיות, וכל מדינת ישראל.העם היהודים ואזרחי ישראל איתך דוד הנחלוואי. גם אני איתך אח שלי, כנגד כל אויב באשר הוא. אתה היית כאן בשבילנו. אנחנו כאן בשבילך.



צדק צדק תרדוף






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה