מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 12 באפריל 2014

סטודנטים עובדים על המרצה שלהם באחד באפריל students do an april's fool's day prank on their professor



מתיחה מעולה של סטודנטים על המרצה שלהם - התגובה של המרצה מגניבה...
מהר מאוד, הסרטון נצפה מעל ל-24 מליון צפיות תוך פחות משבוע. שימו לב - בהתחלה יש הרבה מאוד רעש, רצוי להנמיך. ספויילר בהמשך



סטודנטים לכלכלה במכללה בארצות הברית יש מרצה שמחנך אותם לכבות פלאפונים בשיעור. מדובר במרצה למיקרוכלכלה ויש לו נוהל בכיתה - אם סטודנט שכח לכבות את הסמארטפון שלו או להשתיק אותו לפני תחילת השיעור, עליו לשים את השיחה ברמקול בזמן שהוא מרגיש לא נעים כדי להסביר שכרגע הוא בשיעור. כמובן שהמרצה והסטודנטים האחרים שומעים את מהלך השיחה והסטודנט הסורר מרגיש מובך.
הפעם, באחד באפריל, הסטודנטים החליטו למתוח את המרצה. סטודנט אחר התקשר לסטודנטית במהלך השיעור. הסטודנטית, כמובן, לא השתיקה את הסמארטפון בתחילת השיעור, כך שהצלצול נשמע. מהלך השיחה היה אינטימי והביכה את המרצה כל כך ברמה כזו שהמרצה האדים והתנצל בפני הכיתה - במהלך השיחה, דיווח "נציג" של מרפאה לבדיקות להריון לסטודנטית שהוא שמח בשמחתה על ההריון, שהוא מבין שהאבא כבר לא בתמונה ושהם ישמחו לעזור לה במידת האפשר.
כמובן שהסטודנטית מיהרה לספר למרצה שהיא עומדת לקרוא לתינוק אפריל, האחד באפריל. הם בנוסף יידעו אותו שהוא מצולם - סטודנטית אחרת צילמה את הסיטואציה מהצד השני של הכיתה.


Aquinas College students play a prank on their hilarious Macroeconomics professor
the professor featured in the video has a strict policy that if a student’s cell phone rings during class, they have to answer it — on speaker phone. One clever student used the rule to bring a hilarious amount of shame and embarrassment to the professor in what might be 2014′s best April Fools’ prank
Everyone shown in this video gave permission for the video to be posted.
If you're wearing headphones, turn down the volume a bit, it starts loudly. Turn on annotations for closed captions.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה