מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 3 באפריל 2014

דירה קונים רק בליווי עורך דין / משכנתא לוקחים רק בליווי יועץ משכנתאות עצמאי






בנקים ישראליים מלווים למשקי הבית 52 מליארד שקלים עבור קניית נכסים באמצעות המשכנתא. מדובר במליארד שקלים מדי שבוע בממוצע. בתמורה, הנכס מעוגן בערבות עד לסיום החזרת ההלוואה. הבנקים מאשרים מדי שנה כ-86,000 הלוואות משכנתא. קרי כ-7,000 משכנתאות מדי חודש. בממוצע, סכום הקרן של המשכנתא עומד על כ-600,000 שקלים והוא מהווה כ-50% מערך הנכס. על כל 100,000 שקלים שהבנק יספק למשק הבית במסגרת הלוואת המשכנתא, משק הבית יחזיר לבנק, בסופו של דבר, 300,000 שקלים.
משקי בית בישראל נוטים לפרוס את המשכנתא לתקופות ארוכות שמגיעות אף לעשרות שנים. אי עמידה בתנאי המשכנתא, המתבטאת בפיגור של 3 חודשים בתשלום, עלולה להוביל ברוב המקרים לפתיחת הליך הוצאה לפועל, כינוס נכסים ועיקול הנכס, גם אם שילמתם את רוב המשכנתא. לפיכך, לקיחת משכנתא הנה אחריות רבה, מאחר ואי עמידה בתשלום עלולה להותיר את משק הבית ללא הנכס ובחובות גדולים. תחום המשכנתא
ות הנו מורכב ביותר. מדובר, למעשה, בכר פורה עבור הבנקים, באופן המאפשר להם למקסם את הרווח מלקוחות שמעוניינים לרכוש דירה. הבנקים אינם מסתפקים  ברווח סביר והם עושקים את הלקוח במאות אלפי שקלים שלוקח משכנתא עם מודעות יכול היה לחסוך.
כמעט לכל משק בית היום יש משכנתא, במסגרתה ניתן לחסוך עשרות ולפעמים גם מאות אלפי שקלים מהתשלום לבנק. לכן, כמו שאדם לוקח עורך דין בעת רכישת דירה, כך גם עליו לדעת לתכנן הלוואת משכנתא בסך מאות אלפי שקלים אליה הוא משועבד למשך עשרות שנים, אחרת זה יעלה לו ביוקר. לפיכך, מאחר ורוב משקי הבית אינם מבינים בתנאי המשכנתא ואינם מתחום הבנקאות, יש לערב בתהליך לקיחת המשכנתא יועץ משכנתאות עצמאי שאינו תלוי בבנק. חשוב להדגיש בהקשר זה, כי מטרתו של יועץ המשכנתאות אינו לייעץ ללקוח של הבנק בעניין המשכנתא אלא לייצג את הבנק ואת האינטרסים של הבנק כמוסד שמעסיק אותו. לבנק יש שני אינטרסים עיקריים - למקסם את הרווח שלו מכל משכנתא שהוא מאשר וכן, לוודא שהלקוח אכן יכול לעמוד בתשלום המשכנתא.
לפיכך, כמו שלא תפנו לבית המשפט כשתובעים אותך בלי ייצוג של העורך דין הכי קליבר שכספכם יכול להשיג, כך לא תפנו לבנק בלי יועץ המשכנתאות. רק 6% מבעלי המשכנתאות ממחזרים הלכה למעשה את המשכנתא. היתר משלמים פי 2.7-2.8 מהסכום שהבנק נתן להם בפועל.
יש לך משכנתא? אתם עומדים לקחת משכנתא? משכנתא לוקחים רק בליווי מומחים. אם אתם עומדים לקנות דירה או שאתם משלמים משכנתא שאורכה 10 שנים לפחות, אתם בטח יכולים לחסוך עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים.
מהם תנאי המשכנתא? מהם המסלולים הקיימים? לכמה שנים עדיף לפרוס את המשכנתא? באיזה ריבית? באיזה בנק אקבל מסלול משכנתא טוב יותר? לכל השאלות האלו יש תשובות ברורות אבל נציגי הבנקים לא יספקו אותם ללוקחי המשכנתאות.
המרכז לייעוץ משכנתאות בניהולו של עודד אהרוני הנו גוף בלתי תלוי המשיג עבור הלקוח את תנאי המשכנתא הטובים ביותר והזולים ביותר. אנחנו לא מחוייבים לשום בנק. השיקול היחיד שמנחה אותנו בבחירת הבנק ומסלול המשכנתא הנו בהתאם לטובת הלקוח בלבד.
השרות אותו אנחנו מספקים כולל ליווי הלקוח מול הבנק מתחילת התהליך ועד סופו. אנחנו בונים את תמהיל המשכנתא [בחירת המסלולים] האופטימלי ביותר לטובת הלקוח. יתרה מכך, כחברה לייעוץ משכנתאות, ברשותנו כח מיקוח מול הבנקים באופן המאפשר לנו להשיג ללקוחותינו ריביות אטרקטיביות ובתנאים הטובים ביותר עבורכם. כתוצאה מכך, משתפרים תנאיו של מסלול המשכנתא שנלקח הן ללוקחי משכנתאות פוטנציאליים והן ללוקחי משכנתאות קיימים באמצעות הפחתה בסכום של ההחזר החודשי, צמצום מספר השנים בהם הנכם צפויים לשלם משכנתא וחסכון של עשרות ומאות אלפי שקלים.
בכל יום שעובר, אתם משלמים סכומי כסף עצומים לבנק דרך המשכנתא שאתם לא אמורים לשלם. אל תתנו לבנקים להרויח על חשבונכם. תפעלו עכשיו כדי לצמצם את החזר המשכנתא.
בדיקת המשכנתא ופגישת הייעוץ נעשים ללא תשלום וללא התחייבות - אין לכם מה להפסיד. מקסימום, תרוויחו.
להתייעצות בנוגע למסלול המשכנתא שלכם עם עודד אהרוני - יועץ משכנתאות עצמאי ומקצוען, צרו קשר. נא להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה