מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שני, 28 באפריל 2014

ציורי קיר לחדרי ילדים על ידי האמנית הצעירה והכשרונית אסתי סגל





שמי אסתי סגל, אמנים המציירת ציורי קיר במיוחד לילדים.
אני בת 20, במקור ממשפחה חרדית אבל בחרתי בדרך חדשה. לפני שנתיים הבראתי מסרטן העצמות ומאז אני עם קביים. אני גרה בדירה שכורה בירושלים וחיה מ2500 שקל מביטוח לאומי. הסכום הזה אמור להספיק לשכר דירה, נסיעות, אוכל וכל השאר. המשפחה בבני ברק לא תומכת בשקל כי יש בבית עוד 9 ילדים... אני לא יכולה לצאת לעבוד, מאחר ואני רוב הזמן על משככי כאבים בגלל תסמונת כאב כרוני. אבל מה שאני יכולה ואוהבת לעשות זה לצייר. אז למרות הקביים אני מציירת על קירות.
עד היום ציירתי לילדים חולי סרטן כחלק מפרויקט בעמותת חיינו שאני מתנדבת שם. עד היום ציירתי לילדים חולי סרטן כחלק מפרויקט בעמותת חיינו שאני מתנדבת שם. 1אבל פתחתי דף פייסבוק ואשמח להתחיל לעבוד אצל אנשים בכסף ולנשום קצת יותר מבחינה כלכלית... אז אם אתם מעוניינים בציור אתם מוזמנים להיכנס לדף ולהסתכל או סתם לעשות לייק כדי שאוכל להתפרסם יותר... תודה
אסתי.
פנייה זו פורסמה בדף 'סטטוסים מצייצים'. עזבו רגע את הסיפור האישי - מדובר בכישרון יוצא דופן וייחודי לציור. הורים וגננות שמחפשים אמנית מוכשרת שתעצב לילדם בחדרו את הקירות ותצייר ציור ילדות צבעוני בחדר הילדים או בגן הילדים, אנא, פנו אליה, סגרו על סכום לתשלום ותהנו מהתוצאות. אפשר לראות כמה ציורי קיר שהיא ציירה בהתנדבות למחלקות ילדים בבתי החולים. ציורים אלו מעולים לגני ילדים, בתי ספר לילדים, פינות משחק לילדים וחדרי ילדים.
העבודה שלה מועילה גם לעסקים פרטיים ולצרכי עיצוב המשרד ופרסום העסק, כמו הקיר הזה במשרד התיווך בצלאל נכסים והשקעות. כמו שאפשר לראות, היצירות שלה מקוריות.
הטלפון של אסתי הוא 052-8493486











יש לכם פינה בבית שחשבתם לשדרג? אולי מראה שזקוקה לחידוש?
שרות נוסף אותו מספקת אסתי הנו חידוש רהיטים כמו המראה והמדף שנראים כאן התמונה.





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה