מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 22 במרץ 2014

נהג ערבי משתולל על הכביש ותוקף מתנדב שנאלץ להגן על עצמו















אזרח ישראלי שהתקין מצלמה המתעדת את הנסיעה ברכבו, תיעד צעיר מכפר ערבי בצפון הארץ מבצע עבירות תנועה - העבירה מתועדת בסרטון אחר וזה לא הנושא כאן. מדובר בעבריין תנועה שעקף בפס לבן בכביש 70. העבירה צולמה בסרטון אחר על ידי מתנדב משטרה במצלמת הטלפון המותקן בחלון הקידמי ברכב. 
העבריין הבחין שהוא מצולם החליט להתנקם וחסם לו את הכביש ויצא עם מוט ברזל. בהמשך, הוא נתקל בבחור זועם שחסם את הכביש עם רכבו ושלף מוט ברזל כדי לתקוף את האזרח. מה שהצעיר לא ידע, שיש לאזרח אקדח ברשיון וכל העלילה השתנתה שהצעיר נעצר והוגש נגדו כתב אישום. בעזרת הצילומים, העבריין נתפס ונשפט לשנה מאסר - עונש קל מדי לאור הנסיבות. 
בעקבות כך נשאלת השאלה ממתי זה הפך לבסדר כשערבי תוקף יהודי? אם זה היה תלוי בשמאל ההזוי - הם היו עורכים את הסרטון ברוורס, כך שקודם היהודי מוציא את האקדח ואחר כך הערבי מוציא את מוט הברזל. כך הם רואים את המציאות.




חברים יקרים! נא לשתף! שתפו כדי שהמקרה יגיע לשלטונות צה"ל
חייל ערבי בחיל האוויר מאחל מוות ליהודים על ידי היטלר, ובנוסף לכל הוא גם מארגן קרבות כלבים בירכא
מי מזהה את החייל בתמונה ויכול להגיד לנו היכן הוא משרת במדויק?
הבחור שבתמונה הוא צעיר מירכא, שמעבר לסחר והרבעה לא חוקית של פיטבולים, הינו חייל צה"ל שבחר לקלל ולגדף בתגובות בעמוד של פרויקט יהב להצלת כלבים מהתעללות ולאחל ליהודים שהיטלר יגיע לירכא ויהרוג את היהודים. האם אתם ישנים טוב בלילה בידיעה שזהו חייל צהל שאמור להגן עליכם? כי אנחנו ממש לא. 
כמו כן, שוב אנו מקבלים הוכחה לכך שמי שאלים כלבי כלבים אלים גם כלפי אנשים. 
אנא תשתפו כמה שיותר. בושה לצה"ל ובושה לנו כחברה לתת לבחור שכזה להתפאר במדי צה"ל, לשרת את המדינה ולשמור עלינו כביכול. 
עצוב




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה