מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 8 בפברואר 2014

הכיבוש המוסלמי על מפת ארץ ישראל


ממתי ערביי יהודה ושומרון הם פלשתינאים? פלשתינה הנה שמה הלועזי של ארץ ישראל. כשנפסיק להגדיר את ערביי יהודה ושומרון כ'פלשתינאים', הם יפסיקו לבקש מדינה או הגדרה עצמית. הסכסוך הערבי-יהודי יבוא לידי סיום, כשהערבים והשמאלנים יכירו בישראל כמדינת הלאום היהודי ויודו כי פלשתינה הוא שמה הלועזי של ארץ ישראל (ולא מדינה ערבית מומצאת). מעבר לכך, התנגדות השמאל למחסומים נובעת מכך שבקרב אנשי השמאל, ערך זכויות האדם הערבי גובר על ערך חיי הדם היהודי. הפרוטוקולים של זקני ציון שנכתבו על ידי גויים אנטישמים, הכשירו את רצח העם היהודי. כך גם מסע הדמוניזציה והשנאה של השמאל כלפי חלוצי יהודה ושומרון מכשיר את הפגיעה בחיילי צה”ל והמיעוט היהודי במזרח התיכון.
כפי שידוע לכולנו, אומות העולם קבעו במנדט עבור פלשתינה (1922) "הואיל ונתנה בזאת הכרה לקשר ההיסטורי של העם היהודי עם פלשתינה" ... יבטיחו את הקמת הבית הלאומי היהודי בפלשתינה - ארץ ישראל. (מעולם לא נכתב זכויות לאומיות לערבים או בית לאומי ערבי בפלשתינה)
המנדט עבור פלשתינה (1922)
ארץ ישראל השלמה - 120,466 קמ"ר ליהודים
פשרת הימין (1923)
ארץ ישראל המערבית- 28,166 קמ"ר ליהודים, 92,300 קמ"ר - 77% לערבים
הצעת השמאל הקיצוני מדינה יהודית 22,486 קמ"ר 19% ליהודים 97,980 קמ"ר 81% לערבים
הכיבוש המוסלמי על המזה"ת מזרח תיכון נקי מיהודים 120,466 קמ"ר 0% ליהודים

מיתוס: במסגרת התכתבות מקמהון - חוסיין (1915 - 1916) הבטיחו הבריטים עצמאות לערבים בארץ ישראל. להלן מספר עובדות:
1) מקמהון הסביר: "אני מרגיש, שמחובתי להצהיר, וזה מה שאני עושה בהחלט ובתוקף, שבמתן ההבטחה הזאת למלך חוסיין לא הייתה לי כל כוונה לכלול את פלשתין באזור בו הובטחה עצמאות לערבים. לא הייתה לי גם שום סיבה שלא להאמין בזמנו, שהעובדה, שפלשתין לא נכללה בהבטחה, הובנה נכון על ידי המלך חוסיין."
2) ב-20 לנובמבר 1915 נפגש השריף אל פארוקי (ששיחק תפקיד מרכזי במשא ומתן) עם מארק סייקס בנוגע לגבולות. הוא הציג בפני סייקס בע"פ מפה של האזורים כפי שהוא מבין מה תחת השפעה בריטית ומה תחת אינטרסים צרפתיים. הוא בהחלט הזכיר את א"י במסגרת האזורים שיהיו תחת השפעה צרפתית ומכאן ברור שהם הבינו שא"י לא נכלה בהבטחה.
3)אם אכן וילייאט בערבית משמעותו סביבת ערבים אז בפסקה השנייה של המכתב מ-24 באוקטובר 1915 בו נאמר "בוילייטים הללו בהם בריטניה חופשית לפעול מבלי לפגוע בתחום האינטרסים של צרפת" יוצא שלערבים (השריפים) מובטחת רק מובלעות קטנות ואז הם מפסידים הרבה יותר. הם הבינו את המונח וילייאט כאזור מנהלתי כמו מדינה בארה"ב. כוונת מקמהון הייתה הוילייטים שקשורים בערים דמשק, חמה חומס וחלב. לא לשכוח שבתרגום המקורי דיברו גם על כיוונים מערביים ולא סתם ממערבה.
4)במכתב הבא הם דיברו על וילייט בירות שכלל חלק נכבד מארץ ישראל. הבריטים הסבירו כי זה שייך לתחום האינטרסים הצרפתי. היה דיון על אזור זה אבל לא הוזכר שום דבר על הסנג'ק של ירושלים.
5)באוקטובר 1919 אמר השריף של מכה לאל"מ ויקרי שאין הוא מעונין בארץ ישראל, לא בשבילו ולא בשביל יורשיו. הוא אף פרסם מאמר בעתון חשוב בו הוא מבקש מהערבים להכיר בארץ ישראל כארצם ההיסטורית של היהודים וכך הקוראן מחייב אותם להכיר.


אלה העובדות בקיצור אודות המאבק על ישראל כיום :

  1. ישראל הייתה למדינה ב - 1312 לפנה"ס, אלפיים שנים לפני קום האסלאם.
  2. לאחר כיבוש הארץ ב- 1272 לפנה"ס היהודים שלטו בארץ אלף שנים והייתה להם נוכחות רצופה בה במשך 3,300 שנים.
  3. השליטה הערבית היחידה לאחר הכיבוש ב- 635 לפנה"ס נמשכה רק 22 שנה.
  4. במשך יותר מ- 3,300 שנים ירושלים הייתה הבירה היהודית. ירושלים מעולם לא הייתה בירתה של ישות ערבית או מוסלמית. אפילו הירדנים, כשהם כבשו את חלקה המזרחי של העיר עם קום המדינה, לא עשו אותה לבירתם ומנהיגים ערביים לא ביקרו בה.                    
  5. פלשתינה הוא שמה של ארץ ישראל. שטח שנועד לשמש בית לאומי לעם היהודי. מעולם לא היה עם ערבי פלשתינאי בארץ ישראל.
  6. פרעות תר"פ - 1920, תרפ"א - 1921, תרפ"ט - 1929, תרצ"ד - 1933, תרצ"ו-תרצ"ט - 1936-9, ,מבצע אטלס תש"ה - 1944, הצעת החלוקה, מלחמת השחרור תש"ח - 1948 ... מפריכות את טענות ‘הנכבה‘ או ‘הכיבוש‘.
  7.  ארגון לשחרור פלשתין (ארץ ישראל) - אשף הוקם ב 1964, שלוש שנים לפני טענת ‘הכיבוש‘ של 1967. (הפת"ח הוקם ב 1959 , שמונה שנים לפני טענת ‘הכיבוש‘’)
  8. מטרת אש"ף (כמו החמאס), עד היום, היא השמדת היהודים בפלשתינה (ארץ ישראל).
  9. ב 1964 הכיבוש הירדני שלט בירושלים, ביהודה ובשומרון.
  10. ב 1964 הטרור של מחבלי אשף נגד היהודים בארץ ישראל, היה בשטחי תל אביב, חיפה, עכו, רמת השרון, באר שבע ... לא ביהודה ושומרון
  11. פליטים ערבים בישראל החלו להזדהות כפלשתינאים ב- 1967, שני עשורים אחרי הקמת מדינת ישראל המודרנית.
  12. ירושלים נזכרת יותר מ- 700 פעמים בתנ"ך ואף לא פעם אחת בקוראן.
  13. דוד המלך ייסד את העיר ירושלים, רגלו של מוחמד מעולם לא דרכה בה לפי הקוראן.
  14. יהודים מתפללים עם פניהם מופנות אל ירושלים, מוסלמים מתפללים כשפניהם למכה. אם הם נמצאים בין ירושלים למכה אז פניהם למכה ואחוריהם לירושלים.
  15. ב- 1948 מנהיגי ערב עודדו את הפליטים הערבים לצאת מישראל תוך הבטחה שבהמשך יתבצע טיהור אתני כנגד היהודים בישראל. שישים ושמונה אחוזים מהם ברחו בלי לראות חייל ישראלי בכלל.
  16. פליטים יהודים נאלצו לברוח מארצות ערביות בגלל אלימות, רדיפות ופוגרומים מצדם של הערבים.
  17. מספר הערבים אשר יצאו ב- 1948 מישראל מוערך כ- 630,000. מספר הפליטים היהודים מארצות ערב מוערך באותו המספר.
  18. הפליטים הערבים בכוונה לא נקלטו בארצות הערביות, למרות שטחן הענק. מתוך 100,000,000 פליטים בעולם מאז מלחמת העולם השנייה, הם מהווים הקבוצה היחידה שלא נקלטה או השתלבה בארצות עמם. הפליטים היהודים נקלטו כולם בישראל, מדינה לא יותר גדולה מניו ג'רסי.
  19. לערבים יש שמונה מדינות. יש רק מדינה יהודית אחת. הערבים יזמו את כל חמש המלחמות והפסידו. ישראל התגוננה כל פעם וניצחה.
  20. אמנת הפת"ח עדיין דורשת השמדת ישראל. ישראל מסרה לערבים את רוב שטחה של יהודה ושומרון, אוטונומיה תחת הרשות הפלסטינית, וסיפקה להם נשק.
  21. בזמן השלטון הירדני, אתרים יהודים קדושים נבזזו וליהודים נשללה זכות הגישה אליהם. בשלטון היהודי כל האתרים המוסלמים והנוצרים נשמרו ונפתחה הגישה אליהם למאמיני כל הדתות.
  22.  מתוך 175 החלטות מועצת הביטחון עד 1990, 97 היו נגד ישראל.
  23. מתוך 690 החלטות העצרת הכללית עד 1990, 429 היו נגד ישראל.
  24. האו"ם שתק כאשר נהרסו 58 בתי כנסת בירושלים על ידי הכובש הירדני.
  25. האו"ם שתק כאשר הירדנים בשיטתיות חללו את בית הקברות היהודי העתיק בהר הזיתים.
  26. האו"ם שתק כאשר הירדנים אכפו מדיניות כמו אפרטהייד שמנעה מיהודים להגיע להר הבית ולכותל המערבי.
  27.  בפועל, אומות העולם לא מספקים חירות לפלשתינאים בכדי להקים את פלשתינה כפי שמתחייב מהחלטת הקהילה הבינלאומית. בהתאם לידוע לכולנו, אומות העולם קבעו במנדט עבור פלשתינה (1922) "הואיל ונתנה בזאת הכרה לקשר ההיסטורי של העם היהודי עם פלשתינה" ... יבטיחו את הקמת הבית הלאומי היהודי בפלשתינה - ארץ ישראל. כתב 'המנדט על פלשתינה' לא העניק זכות להקים בית יהודי לאומי, אלא מתוך הכרה בזכות הקיימת של העם היהודי על ארצו, הוא מבטיח לממש את הזכות להקמת הבית הלאומי היהודי בפלשתינה - ארץ ישראל. כתב המנדט על פלשתינה העניק את החירות לעם היהודי לממש את ריבונותו על מה ששלו. מי שמתנגד למימוש החירות היהודית על פלשתינה - ארץ ישראל, פוגע בחירות המיעוט היהודי במזרח התיכון. בפועל, מעולם לא נכתב זכויות לאומיות לערבים או בית לאומי ערבי בפלשתינה.
כתב המנדט בעברית
מסמך המנדט עבור פלשתינה באום

הילד: אבא, למי שייכת ארץ ישראל? 
האב: ארץ ישראל שייכת לעם היהודי. הסטורית משפטית ומוסרית.
הילד: למה?
האב: כי רק לעם היהודי קשר היסטורי מוכח של יותר מ-3000 שנים לארץ ישראל. ולכן אומות העולם החליטו מתוך הכרה בקשר ההסטורי של העם היהודי לארץ ישראל, לבסס זאת במסמך משפטי ''כתב המנדט על פלשתינה''.
הילד: אז למה מוסרית האב: ערבים הורגים יהודים הרבה שנים בארץ ישראל. היהודים לעומת זאת מציעים שוב ושוב לערבים הסכם שלום, הערבים מסרבים ופותחים כל פעם במלחמה ומפסידים.
הילד: זה נשמע שהיהודים קצת משוגעים,
אבא. למה הם בכלל מדברים עם הערבים במקום לגרש אותם מכאן?
האב: זו שאלה מצויינת בני. אין לי תשובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה