מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 27 בפברואר 2014

הקול פוליטי? אוניברסיטת תל אביב נותנת חסות על כנסים וארועים מטעם השמאל

אוניברסיטת תל אביב מספקת חסות על כנסים וארועים מטעם השמאל ההזוי ומאפשרת להם להתכנס ולדון בשטחה. הכנסים עוסקים בסוגיות כגון -
"תוכנית פראוור והבדואים בנגב - תערוכה ודיון באוניברסיטת ת"א" " שוויון בנטל المساواة في العبئ - מפגש דיון - רביעי "פגישת תא סולידריות - אוניברסיטת ת"א
- יום רביעי 30/11"
"ערב עם זאב שטרנהל על אלימות הימין"
"לא מאוחדת ולא נעליים - מבט אחר על ירושלים"
"תג מחיר - בלוגרים פוליטיים חושפים את מה שהתקשורת מסתירה".
לרשימת האירועים חלקית
יותר מזה, מרכז משה דיין המנוהל על ידי האוניברסיטה למטרות חקר המזרח התיכון לכאורה נותן מקום של כבוד לארועים פוליוודים ולעוכרי ישראל, כגון חנין זועבי. המרכז מנוהל על ידי פרופ' עוזי רבי, ראש החוג להיסטוריה של אפריקה ומזרח תיכון באוניברסיטה. המרכז מכיר ביום הפוליוודי, הנכבה, כיום היסטורי ראוי לציון. באוניברסיטה, מציינים אותו בהפגנות ואף מוציאים פרסומים אקדמיים בנושא הנכבה. בפועל, הלכה למעשה, מדובר בנכבה חרטא, בפוליווד לכל דבר ועניין. המצג שווא של הנכבה כאותנטי מבחינה אקדמית יוצר את הרושם כאילו הנכבה אכן התרחשה. למעשה, האותנטיות של הנכבה מהימנה ממש כמו הפרוטוקולים של זקני ציון. מדובר בביסוס אנטישמי ואנטי ציוני לכל דבר ועניין. בפועל, הנכבה האמיתית מתייחסת ליהודי ארצות ערב, לטבח העם ולשואה שהערבים ביצעו ביהודי המדינות במזרח התיכון.




ברוך מרזל, פעיל הימין, נכנס לתוך הכנס בדיון על הכיבוש - השפעות הכיבוש על החברה הישראלית. הכנס נערך לרגל הוצאת ספר העוסק בנושא וכמובן נערך באוניברסיטת תל אביב.
המרצה פרופסור בר טל מתפרנס מתעשיית הכיבוש כבר ארבעים שנה ומתקשה להתמודד עם השאלות של מרזל שישב בקהל ושאל בנימוס אופייני: בגלל איזה כיבוש הוקם הפתח (אש״ף) בשנת 1964, לפני שהיו ׳מתנחלים ושטחים׳?. האם גרוש ערביי הכפר שיח מוניס, זה בתוך ההגדרה ׳המדעית׳ של כיבוש? מרזל סיכם שהוא מאוד נהנה לשבת סוף סוף על שטח כבוש, כי בחברון יהודים יושבים רק על רכוש יהודי.תאזינו, תהנו מההתפתלות של שונאי ישראל.
הכי חשוב - שתפו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה