מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום רביעי, 26 בפברואר 2014

איך לתקוף את חיילי צה"ל, להתחמק מכתב האישום ולקבל תעודת הוקרה בכנסת?


מאז ומתמיד השמאל קורא לרצח ראש ממשלה, לפגיעה ולרצח חיילי צה"ל ומשווה אותם להיטלר ולנאצים. רוצים לקרוא לשבור לחיילים את הראש ולהתנהג נכון במהלך חקירות השב"כ והמשטרה? רוצים בכל זאת לקבל תעודת הוקרה בכנסת במקום לשבת על זה בכלא ובלי שזה יגיע למצב של הגשת כתב אישום נגדכם? תבקשו מחברי הכנסת איתן כבל ודב ליפמן שיסדרו לכם משהו גם אם צילמתם סרטון הדרכה שמסביר איך להרביץ לחיילי צה"ל באופן שעלול לגרום להם לנכות ולמוות....
עו"ד יוסי וולפסון הנו עורך דין בהכשרתו, הומוסקסואל מוצהר [לא רלוונטי לענייננו אבל כך הוא מגדיר את עצמו בפרופיל הציבורי שלו  בקפה דה מארקר - למעשה המונח שהוא משתמש בו זה הומו, קיצור הרחוב של המונח המלא ויש שמשתמשים בו כקללה]. יוסי הוא פעיל לשחרור בעלי-חיים, טבעוני, רכז תחום בעלי-חיים במשקים בעמותת "תנו לחיות לחיות", סוציאליסט-אנרכיסט, פמיניסט, אנטי-ציוני. לוקאל-פטריוט ירושלמי כביכול [לא בטוחה שהוא עצמו יודע מה זה אומר בדיוק]  וממש-ממש נמוך. לטענתו, הוא מנסה לפחות להתפרנס מכתיבת מאמרים, העברת הרצאות וסדנאות וכדומה... הוא גם אנרכיסט שמדריך את השמאל הקיצוני כיצד להתחמק מכתבי אישום גם אם "ניפצו גולגולת של לוחם שייטת" ומעודד השתמטות מצה"ל.
מדובר, למעשה, בפעיל למען זב"ח [זכויות בעלי חיים] ממייסדי אנונימוס - העמותה הטבעונית שמתנגדת לניסויים על בעלי חיים ועושה הכל כדי לפגוע במחקר הרפואי. עמותת אנונימוס מתנגדת לניסויים ומחזיקה בתיאוריות קונספירציה, לפיה הניסויים בבעלי חיים נועדו  לעשיית כסף בלבד באופן שמשרת את חברות התרופות למשל והקוסמטיקה בניגוד לעריכת ניסויים לצורך פיתוח תרופות מצילות חיים. בין היתר, אנונימוס מגייסת תרומות מגורמים שונים, כגון שרי אריסון והמשרד לאיכות הסביבה, במטרה להחדיר תכנים "תמימים" לכאורה התומכים בזכויות בעלי חיים לבתי ספר הכוללים, בין היתר, הסתה נגד מדענים. מעניין שדווקא את זה אנונימוס לא הדליפה לרפי גינת ודווקא זה לא הוצג בכלבוטק. בנוסף, אנונימוסתומכת ומעודדת פעילות ארגון SHAC שהוכרז על ידי משרד הבטחון פנים האמריקאי והבריטי כארגון טרור אקולוגי ואשר ממנו יצא אחד מעשרת הטרוריסטים המבוקשים על ידי האף בי אי , דניאל אנדראס סן דייגו. הוא זכה להיכנס לרשימה לאחר שפוצץ בניני משרדים של ספקים שעשו עסקים עם האנטיגטון, מעבדת המחקר הרפואי הגדולה באירופה.
חברי הכנסת  איתן כבל ודב ליפמן, העניקו אתמול תעודת הוקרה במסגרת "יום זכויות בע"ח" ונתנו תעודת הוקרה לעו"ד יוסי וולפסון.
צפו כיצד וולפסון, אנרכיסט אנטי ציוני מוצהר, מדריך את שונאי ישראל שפוגעים בחיילים להתחמק מכתבי אישום בחקירות שב"כ, גם אם צילמו אתכם מנפצים גולגולת של איש שייטת - כדי לחסוך מעצמכם את מלוא גועל הנפש, פשוט צפו החל מדקה 7:30)

מאחר והוא עבר על כמה כללים וחוקים מטעם לשכת עורכי הדין, כמו העובדה שהוא מדריך נחקרים פוטנציאלים לשקר בחקירה, יש להביא לשלילת רשיונו לעסוק בעריכת דין. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה