מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 5 בינואר 2014

ארגוני "זכויות אדם" בשירות הטרור


שתפו והפיצו את המידע החשוב!

=====
המחבל חמדי תעמרי, שהיה אחראי על הכנת מטען החבלה שהתפוצץ באוטובוס בבת ים, נעצר בעבר מספר פעמים במעצר מנהלי בעקבות מעורבותו בטרור. כעת מסתבר שארגוני שמאל קיצוני כמו "בצלם" ו"המוקד להגנת הפרט" פעלו למען שחרורו של תעמרי, ודרשו מהרשויות בישראל לשחררו. 
זה לא דבר חדש - ארגוני השמאל הקיצוני פועלים כבר שנים נגד מעצרים מנהליים על ידי קיום הפגנות, הפעלת לחץ משפטי ולחץ בינלאומי. הפעם זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.
=====
מעצר מנהלי הוא כלי הכרחי לביטחונם של אזרחי ישראל.
מי שפועל לשחרור מחבלים מסוכנים - מסכן את החיים של כולנו

: מיליון ידיים מוביל לפתרון הסופי של בעיית היהודים ותודה לשמאל הקיצוני שעזר לנו לראות שמסירת ארץ ישראל לרוצחים ערבים מובילה לדם יהודי..
אבל רגע, אתם שואלים, מה עם השלום? הרי הרוב רוצה שלום! הרוב החליט שלום! אז צריך לעצור!!! כי צומת שלום לפניך. רגע בואו נבדוק את הסקרים ונראה מי משקר - הסקרים או מי שמציג את הנתונים: מארגני יוזמת ז'נבה מציגים סקרים מהם ניתן ללמוד ש63% מהישראלים אומרים כן למתווה קרי/יוזמת ז'נבה.
כשמפשפשים בנתוני הסקרים עולה שהסקרים נעשו על ידי מכון טרומן ,מכון שיקאקי ואוניברסיטת מרילנד.
קודם כל קצת על מי שמספק לכם את הנתונים: נעמי חזן, מנכלית הקרן לישראל חדשה לשעבר היתה גם יו"ר מכון טרומן לקידום השלום שבאוניברסיטה העברית. כיום יו"ר המכון הוא פרופסור מנחם בלונדהיים שאיים להתבצר בביתו של פלסטיני שבנה בניגוד לחוק .
אין טעם לפרט בנוגע למכון שיקאקי מלבד העובדה שבראש המכון עומד ד"ר חליל שקאקי, שמנהל את המרכז הפלסטיני לחקר סקרים ומדיניות ברמאללה ואחיו של רב המחבלים פאתחי שקאקי. הסקר שנערך על ידי אוניברסיטת מרילנד נערך על ידי פרופסור שיבלי טלהאמי המקושר למכון סבן - שימעון פרס שטוען שאין צורך שהערבים יכירו במדינת ישראל אבל דורש שמדינת ישראל תכיר במדינת פלסטין.
באמת כבוד הנשיא פרס, זה כבר מביך....





ולענייננו - מהם נתוני הסקרים?
 שימו לב לטענה - רוב הציבור שאינו גר ביו"ש נגד פינוי יישובים.
רוב הנשאלים (74%) אינם סומכים או סומכים במידה חלקית על ממשלת ישראל שתצליח לקבל החלטות נכונות לגבי עתיד ההתיישבות ביו"ש.
רוב המשיבים מסכימים לכך שההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון היא מעשה ציוני אמיתי (56%) וחגורת הביטחון של המדינה (53%).
רוב המשיבים מסכימים לכך שהתושבים היהודים - המתנחלים ביהודה ושומרון, הם כמו כל אזרח ישראלי אחר (62%) הציונים האמיתיים (50%) וחומת המגן של המדינה (46%).
רוב המשיבים לא מסכימים לכך שהתושבים היהודים - המתנחלים ביהודה ושומרון, הם סחטני כספים (66%), המקור לסכסוך הישראלי-פלסטיני (62%), פורעי חוק (56%) ומכשול לשלום (53%).
רוב המשיבים מגלה נכונות אישית לעשות את הדברים הבאים: לרכוש מוצרים שיוצרו על-ידי יהודים ביו"ש (78%), לבקר חברים ביו"ש (57%) ולהשתתף בטיול מאורגן ביו"ש (52%).
רוב מוחלט מהמשיבים לא מגלה נכונות אישית לעשות את הדברים הבאים: לתרום כספים לארגונים ועמותות המתנגדים להתיישבות היהודית ביו"ש (82%) ולהפגין נגד ההתיישבות היהודית ביו"ש (80%).
אם במידה והשלום אותו יספקו ארגוני השמאל כולל את המשך חזקתה של מדינת ישראל בשטחי יהודה ושלום, אז למה צריך לעצור? זה לא מה שסוכם במסגרת יוזמת ז'נבה - אז מי משקר לכם, הנתונים או מי שמציג לכם אותם באופן מוטעה כדי להתאים לדעתו? השמאל אינו בוחל באמצעים כדי להשיג את מטרתו - השמדתה של מדינת ישראל כפי שאנחנו מכירים אותה.  למגינת לבו של השמאל שהציג נתונים שקריים בסקרים מוטים שערכו כאילו 63% מהישראלים בעד הסכם ע"ב קווי 67 (יוזמת ז'נבה) , בא הסקר הבא שנערך במסגרת מחקר של אוניברסיטת אריאל והראה שלא זה אף זה 73.1% מתנגדים לפתרון החזרה לגבולות 67' ולהקמת מדינה פלסטינית שבירתה מזרח ירושלים כפתרון לסכסוך ישראלי ערבי.
שליש מהישראלים (32.4%) סבורים כי המכשול העיקרי לשלום נעוץ בסירובם של הפלסטינים להכרזה על קץ הסכסוך; כחמישית (21.1%) הצביעו על דרישת הפלסטינים לזכות השיבה כגורם המרכזי לכך.



מידיעה שפורסמה בידיעות אחרונות לפני שבוע עולה, כי צעירים יהודים שונאים מתנחלים וחיילים ורוצים להפוך למחבלים. בידיעה עולים ציטוטים כגון:
"אני מקווה שהמחבלים יגיעו וייתנו לחיילים כדור בראש"
הצעירים, המגדירים עצמם "פציפיסטים המתנגדים לכיבוש", מוציאים לאור עלון שבו הם כותבים: "אפתח תחביבים חדשים כמו צליפה במתנחלות, ואהפוך מכור לרעש הגולגולת המתנפצת"
(ידיעות אחרונות 22.01.2002 )


מתוך לאטמה מהדורת השבט 108 - איך מגדירים אחד כזה, שחושב שצריך להגיב בעוצמה לטרור, שארץ ישראל שייכת ליהודים, שאוהב את מי שאוהב אותנו, שונא את מי ששונא אותנו... נו, איך קוראים לזה...



לכל מי שאכפת לו מהמדינה אנא שתפו בכל מקום אפשרי - בפייסבוק, בפורומים ועוד (כי לייק לא מספיק). עיזרו לארגון אמהות של חיילים נגד בצלם לגדול ל100,000 איש כדי שנוכל להקים את ההפגנה הגדולה ביותר מאז קום המדינה!!!
אנו טוענות כי "ארגון זכויות אדם" המסקר באופן חד צדדי ומתראיין בחו"ל כנגד צה"ל הנו למעשה תנועה פוליטית ויש להחיל עליו את חוק מימון המפלגות (הגבלת תרומות מחו"ל). כלומר, יש לשנות את החוק כך שיכלול גם "תנועות פוליטיות" וכך" נעצור את נהר הכסף המוזרם מטעם גורמים אנטישמיים בחו"ל לבצלם.
כשנגיע למסה קריטית של משתתפים, נערוך את הפגנת המליון ב 4 ערים בישראל: תל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע. – והכל באותו הלילה. הפגנה כזו שאף פוליטיקאי כבר לא יוכל להתעלם מרצון העם! לכל מי שאכפת לו מהמדינה אנא שתפו (כי לייק לא מספיק).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה