מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שישי, 31 בינואר 2014

ואם זה היה אזרח שחונה על המדרכה וקונה דוגלי ולא שוטר תנועה בניידת?





Post by ‎הצינור‎.


להלן סרטון של אזרח שמוצג בדף הפייסבוק הצינור - בסרטון נראה שוטר תנועה יוצא מחנות למוצרים של בעלי חיים ונכנס לניידת של משטרת התנועה שחונה באופן מסוכן ולא חוקי על המדרכה באופן שמסכן את התנועה ואת הולכי הרגל שעל המדרכה - יותר מזה, נראה שהוא חונה על אדום צהוב, תחנת אוטובוס. שימו לב שהשוטר חזר להשתלב בתנועה ללא איתות ומבלי שחגר חגורה. ברור שאם אזרח מן השורה היה עובר את אותן העבירות - אותו השוטר היה נותן לו דוח שכל סעיף בו היה מגיע לכמה מאות שקלים אם לא לשלילת רשיון נהיגה. מזל שהצלם לא נעצר על ידי השוטר בגין הפרעה למילוי תפקידו.

למעשה, מדובר בעבריין ממדרגה ראשונה:
1.חונה על המדרכה
2.חונה בתחנת אוטובוס
3.לא חוגר חגורת בטיחות בהיכנסו לרכב ובעת הנהיגה.
4.לא מאותת כדי להשתלב בתנועה
5.(הכי גרוע)שוטר ממשטרת התנועה!!! כושל בתפקידו שלו


כמובן שכל דבר היום מצולם ומועלה לפייסבוק - התנהגות מבישה ועבריינית כזו פוגעת בתדמית של משטרת ישראל. שוטר אינו מעל לחוק. הוא אינו רשאי לסכן את עצמו ואת האחרים או לעבור על החוק רק בגלל שהוא שוטר.

שימו לב שהתגובה שקיבלה מעל ל- 600 לייקים היא:



אני לא מבין מה הבעיה? הוא היה בתפקיד. הוא קנה אוכל לשאר הקופים בתחנה!!



להלן תגובתה של משטרת ישראל:
"המתנדב המופיע בסרטון יודח מהמשטרה. בנוסף, יירשם לו דוח בגין עבירת התנועה שביצע".


בפועל, כך האזרח הפשוט יכול להתחמק מעבירות חניה - לנהוג בפרארי מדגם F40











2 תגובות:

  1. למה לפטר שוטר שכל יום מציל חיי אדם ועוד מתנדב בשביל לעזור לאנשים ולא מקבל כל שכר אחרי שתורם שעות כימים מזמנו הפנוי על מנת והמקום בו אנו חיים יהיה יותר טוב . אז חנה על המדרכה מה קרה ? אז עשה טעות שיבקש סליחה או ישלם דוח . הבעיה שלנו היא שאנחנו לא רק ארץ אוכלת יושביה אלה אנשים שמחכים לאכול אחד את השני , מדינה של עריפת ראשים בחוצות העיר . כשיכנס אליכם לבית גנב באמצע הלילה אתם תתקשרו לזה שחנה רגע על המדרכה שיבא להציל אתכם אז תעשו לי טובה , זה שפעם קיבלתם דוח משוטר לא אומר שאתם צריכים להיות ולהאכיל אותנו גם באותה השנאה , קצת אהבה !

    השבמחק
    תשובות
    1. כי עבריינים לא צריכים לאכוף על החוק ואותו המתנדב הוא עבריין לכל דבר שלא ביצע עבירות תנועה שוליות אלא מסכנות חיים - ההדחה מוצדקת. אז מה, לוותר לו דווקא כי הפעם נתפס? ומה עם הפעמים האחרות בהן לא נתפס? כשוטר הוא צריך לשמש דוגמא אישית ואם זו הדוגמא האישית שלו אוי לנו. הוא לא יכול לאכוף את החוק על עברייני תנועה כשהוא בעצמו עבריין תנועה

      מחק