מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום חמישי, 16 בינואר 2014

נעמי כפית (הבורר) בפרודיה על הקליפ של מיילי סיירוס.






כל בחורה רוצה בחור 
אומרים חובה להתחתן
וכל בחור אוהב לדחות
ולא רוצה לשמוע כן
אל תגיד עכשיו כשיבוא הסתיו אז אני אציע
אם ראית לי ת׳ברך השמאלית אז להורים תודיע

הולכת לפרק אותך, לחפור בך עם מקדחה 
בולדוג אז אותך אוסף, כפרה בן פורת יוסף
כן יוסף.. 

תקופה יצאתי עם בחור 
והוא לא היה לו כיף
רצה איתי פשוט לגמור
מכאן רצה להתחפף
הוא עשה טעות ועמד למות קראו לו איציק סאסא
נפל במדרגות חטף כמה מכות, יצא לו כל הבאסה

גם אם שומרת נגיעה, בראש פטיש היא מביאה 
בחתונה שברתי כוס, כי אצלי הבחורה היא בוס,
הולכת לפרק אותך, לחפור בך עם מקדחה 
בולדוג אז אותך אוסף, כפרה בן פורת יוסף
יוסף

לא רציתי להכניס אותך 
לתוך כסא הגלגלים שלך
לא רציתי להיות פזיזה
אבל איציק נשבעת במזוזה
אם לא היית מקבל מכה
הייתי עוד רווקה
כן הייתי עוד רווקה...

רק תאהב אותי, אל תעיד נגדי, כי אתה תמות...


גם אם שומרת נגיעה, בראש פטיש היא מביאה 
בחתונה שברתי כוס, כי אצלי הבחורה היא בוס,
הולכת לפרק אותך, לחפור בך עם מקדחה 
בולדוג אז אותך אוסף, כפרה בן פורת יוסף
כן יוסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה