מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 14 בינואר 2014

הטעיית צרכנים בקידום תפריט החורף של רשת ארומה





עוד רשת בישראל שמציגה מצג שווא של המוצרים/המנות שלה - תראו כמה פוטושופ בתמונה אחת הנה רשת בתי הקפה הארצית ארומה [לא ארומה תל אביב - ברשת ארומה סניפי תל אביב שנמצאת בבעלות נפרדת מרשת ארומה ישראל ולכן, התפריט דומה אבל לא אותו הדבר. למשל, ברשת ארומה תל אביב אין את המשקה שוקו - מרשמלו שנראה שם בצד שמאל והמשקה קפה ארומה עם הקצפת נראה הרבה יותר טוב ממה שנראה בתמונה - ממש כמו גלידה ממכונה]. שימו לב לתמונה המרוטשת באמצעות פוטושופ המצויה מעל:
1. מצד שמאל ניתן לראות את המשקה - שוקו עם מרשמלו. בפועל בסניפי ארומה ישראל לא שמים יותר מ-2 מרשמלו בכוס שוקו אחת - כאן כביכול שמו חצי חבילת מרשמלו לפחות בתוך כוס אחת של שוקו חם ונראה שבעזרת אל הפוטושופ, חצי חבלה נכנסת בכוס שוקו אחת ענקית. אין מצב שכמות כזו של חתיכות מרשמלו במשקל 18 גר' כל אחת תיכנס לכוס אחת של שוקו]  ויש עוד מקום להרבה שוקו עם שוקולד בתחתית וגם הרבה מרשמלו עד למטה. הלכה למעשה, ברשת שמים רק 2 חתיכות מרשמלו והכוס בגודל נורמלי ולא עצום באופן שיכול להכיל קצת שוקו חם ו-2 מרשמלו.
2 המשקה שאתם רואים שם בצד ימין זה קפה ארומה שמכילה, בין היתר, קצפת למעלה. הקצפת בקפה ארומה לא באמת נראית כך אלא זה מוגש בתור גוש שנופל לתוך הכוס וטובע בה. לא רואים אותה בכלל. רק בארומה תל אביב יודעים לעשות את הקצפת יפה כמו בגביע גלידה - וגם אז זה לא נראה כמו הדבר ההזוי הזה שרואים כאן בתמונה בזכות אלוהי הפוטושופ.
3. קוביית השוקולד אינה בגודל יחסי - כאן היא נראית גדלה יותר לעומת המציאות.
הטעיית צרכנים כבר אמרנו?

למרות הפניה לרשת ארומה בדף הפייסבוק שלה, לא התקבלה כלל תגובה.



כדי להמחיש את המצב, להלן התמונות של קפה ארומה כפי שהן מוגשות ברשת :
המשקה שנראה בצד שמאל בכוס השקופה נקרא בארומה ישראל שוקו מרשמלו - בעבר הוא אכן היה עם מרשמלו בגודל כמו שנראה בתמונה [18 גר' כל יחידה] אבל לא באותה הכמות. כלומר, עד לאחרונה ברשת הגבילו את כמות המרשמלו ששמים בכוס שוקו אחת ל-2 יחידות גדולות - אחת ורודה ואחת לבנה. השוקו בהחלט לא נראה אז או היום כמו שזה נראה בתמונה המרוטשת. איך השוקו מרשמלו של ארומה נראה היום בפועל? ככה:


אפשר לראות את חתיכות המרשמלו ששקעו למטה -



מה, אי אפשר? טוב כי אין דבר כזה מרשמלו מעבר לרמת החלב המוקצף...




מה זה הגודל הזה של המרשמלו? זה לא המרשמלו הסטנדרטי [במשקל 18 גר'] - זה אפילו לא המרשמלו כמו שמוצג בתמונה או שנמכר בחנויות כמו שאנחנו מכירים...




אל תדאגו, אנחנו לא בעליזה בארץ הפלאות וזה כוס/כפית בגודל סטנדרטי. הם כיווצו את המרשמלו באופן משמעותי - פחות מעשירית מהגודל המקורי שלו. אפשר לראות שבקלות אפשר למלא כפית קפה אחת ב-6 חתיכות לפחות של מרשמלו. זה בהחלט לא כמו שהפרסום של ארומה ישראל מציג ובהחלט המטרה הנה להטעות את הצרכן.





















נ.ב 
שימו לב לגודל הלא משמעותי של השוקולד




אני עדיין מחפשת את כמות המרשמלו הרבה שמגיעה עד לתחתית

אני מחפשת בכלל חתיכות מרשמלו - מי יכול להגיד לי איפה הם מתחבאות?



















המשקה שנראה בצד ימין בכוס הלבנה נקרה קפה ארומה ומכיל, בין היתר, קצפת - שימו לב לגוש הרדוד והעלוב של הקצפת שנראה כפי שהקפה מוגש במציאות לעומת כפי שהמשקה מוצג למעלה עם קצפת עשירה. כל המסביב זה חלב מוקצף שנועד להסתיר את העליבות:



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה