מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 30 ביוני 2013

אריק ברמן - יום חדש נפלא






עכשיו קצת קשה, אתה חושב לוותר, 
אתה הרי לא הטיפוס שנלחם בשיניים. 
הופך שולחנות לעיתים רחוקות 
וגם זה רק כדי לנקות את הרצפה עם קצת מים. 
בבית קפה בפינה אתה דופק הופעה, 
בין השכבות של העוגה הם מוחאים לך כפיים, 
כשזה נגמר אתה בחוץ, מחפש איזה תירוץ 
רק לא לחזור אל המרירות שמחכה לך בבית. 
כי אלו ימים שהאומנות הפכה ליומנות, 
אתה מלחין תאריכים ושעות בשבוע, 
משחק משחקים, מנהל מאבקים עם ברביות וחיילי צעצוע. 

"ועם הזמן", אתה אומר "זה רק ילך ויסתדר, 
מחר בבוקר נתעורר ליום חדש נפלא!" 

אז אתה נגרר לאיזה פאב והיא יושבת על הבר 
וזה כבר ממש מאוחר, בערך ארבע וחצי, 
היא משחקת בשיער ואז רושמת את המספר 
ודווקא אז אתה נזכר בחיוך של האקסית. 
ולך תסביר לה עכשיו שאתה עדיין מאוהב 
באיזו אחת שרחוקה מכאן אלפי קילומטרים, 
שנתנה לך תחושה שאתה באמת מאושר 
אבל זו חרדת הנטישה שהתעקשה באמת הרי... 
כי לא עשית לה טוב ולא הצלחת לכתוב 
ובכלל היא,עזוב, עם עצמה מסובכת... 
אז באותה נקודה, כשהיא כבר ארזה מזוודה, 
אתה מרפה מידה ונותן לה ללכת. 

"ועם הזמן", אתה אומר "זה רק ילך ויסתדר, 
מחר בבוקר נתעורר ליום חדש נפלא!" 

בדירת שני חדרים במרכז תל אביב ב-522 דולר לחודש, 
כמובן ההורים,עם הרוב הם עוזרים, 
לך זה עולה רק בשלווה ובחופש. 
אבל זה עוד נושא לשיחה בינם לבינך, 
על חשבונם ארוחה בטיילת של יפו. 
הם נורא מודאגים שאתה לא ילד רגיל 
וזה לא רק הדגים, יש איזה משהו מסריח פה... 
הם עוד מקווים שתהיה איזה תלמיד מצטיין 
באוניברסיטת ייל, תנחית אדם על השמש, 
העגיל בלשון, הפסנתר בסלון, הסמים בארון, 
לא נותנים איזה רמז? 

"ועם הזמן", אתה אומר "זה רק ילך ויסתדר, 
מחר בבוקר נתעורר ליום חדש נפלא!"

יום שבת, 29 ביוני 2013

עשר סיבות מוצדקות להתנגד לנישואין חד מיניים בישראל




השבוע, בית המשפט העליון בארצות הברית אישר שוויון זכויות לזוגות חד מיניים שנישאו.
בישראל, עדיין אין שוויון זכויות לזוגות חד מיניים, כולל באימוץ ילדים, נישואין וכדומה.
להלן 10 סיבות מוצדקות ביותר לכך שיש להתנגד לשוויון זכויות של זוגות חד מיניים או להט"ב בשיטת המשפט בישראל:

  1. הומוסקסואליות ולסביות זה בניגוד לטבע. הרי יהודים מאמינים מעולם לא קיבלו על עצמם ואפילו דחו מאפיינים שאינם טבעיים, כולל משקפיים, טיפול תרופתי, פוליאסטר, אוכל מעובד ומתועש ומיזוג אויר.
  2. נישואין חד מיניים יעודדו אנשים להיות הומוסקסואליים באותו האופן שבו להסתובב עם אנשים גבוהים הופך אדם לגבוה.
  3. לגליזציה של נישואין חד מיניים תיצור פתח לכל מיני התנהגויות לא נורמליות. אנשים עוד עלולים להינשא לחיית המחמד שלהם מאחר ולכלב יש מעמד חוקי והוא יכול לחתום על חוזה משפטי.
  4. נישואין של זוגות סטרייטים הייתה קיימת בתרבויות רבות ברחבי העולם, במדינת ישראל וביהדות בפרט מאז ומעולם והדבר לא השתנה בכלל. ממש בדומה לכל היסודות המשפטיים שקיימים עד היום, כמו העבדות, מעמדן של הנשים כרכוש, סקילת עבריינים כעונש, עבודת ילדים, הריון מחוץ לנישואין והאיסור לשלוח בנות לבית ספר.
  5. במידה ונישואיהם של זוגות חד מיניים תותר במסגרת שיטת המשפט בישראל, נישואין של זוגות הטרוסקסואלים יקבלו משמעות פחותה יותר. הקדושה של הנישואין תהיה מחוללת, ממש כמו בריטני ספירס ומדונה.
  6. טקס הנישואין היחיד שתקף הנו טקס נישואין של זוגות הטרוסקסואליים מאחר והם יכולים להביא ילדים לעולם. למעשה, אין להתיר נישואים של זוגות הומוסקסואליים, זוגות עקרים, זוגות שכבר לא נמצאים בגיל הפוריות וכדומה, מאחר ואין מספיק ילדים בבבתי היתומים, בפנימיות וילדים המיועדים למשפחות אומנה ולאימוץ והעולם צריך עוד ילדים.
  7. ברור שזוגות הומוסקסואלים יביאו לעולם ויגדלו רק ילדים הומוסקסואלים מאחר וזוגות סטרייטים מביאים לעולם רק ילדים הטרוסקסואליים.
  8. חתונה חד מינית אינה נתמכת בדת. הרי בהתאם לשיטת המשטר התאוקרטית המיושמת במדינת ישראל, חוקיה של דת אחת נאכפים בכל המדינה. בגלל זה, יש רק דת אחת בישראל ואסור להאמין באף דת אחרת או לקיים את מצוותיה.
  9. ילדים לעולם לא יצליחו להשתלב חברתית מבלי שיהיו להם גם גבר וגם אישה בבית כמודל לחיקוי. בגלל זה, החברה הישראלית ובהתאם לשיטת המשפט המיושמת בישראל, נאסר במפורש על משפחות חד הוריות בעקבות סיבות כגון מוות של אחד ההורים, גירושין או הריון מחוץ לנישואין להביא ילדים לעולם.
  10. נישואין חד מיניים ישנו את היסודות החברתיים. לעולם לא נוכל להסתגל לנורמות החברתיות החדשות שהשינוי החברתי הזה דורש מאיתנו, ממש כמו שלא יכולנו להסתגל לשילובה של המכונית ולהתארכות חייו של האדם.


אז אם במידה ואי פעם שאלתם את עצמכם מדוע הסמל של אפל הוא תפוח נגוס? מדובר, למעשה, במחווה לאלן טיורינג, אבי המחשב המודרני. אלן היה הומוסקסואל ובאותם הימים, הומוסקסואליות נחשבה כפשע. לכן, הוא נשלח לכלא. שלאחר כמה זמן נמצא אלן מת כשתפוח מורעל נגוס בידו... מעבר לכך שכל נגיסה מהתפוח מכונה באנגלית ביט [bit], בהתחלה, עד לפני כעשר שנים, צבעי הסמל של התפוח היו בכל צבעי הקשת.

יום שישי, 28 ביוני 2013

אז מה, כבוד הנשיא שמעון, לא כל טובת הנאה היא מרמה?










האחד נשיא, השני ראש ממשלה לשעבר ועבריין - מה ההבדל בין פרס לאולמרט? מהי הסיבה לכך שכנגד אהוד אולמרט המושחת הוגש כתב אישום אך לא כנגד שמעון פרס, דבר שאפשר לו להיבחר כנשיא ולהמשיך לשרת את הציבור ולא נאמנה?  שאלה זו נשאלה גם על ידי השופטים במשפטו של אולמרט את התביעה במהלך דיון בשלב הסיכומים.

מדוע הנשיא פרס לא הועמד לדין על עבירות דומות? לדבריו של נציג הפרקליטות מתברר ש"לא כל טובת הונאה היא מרמה". לעומת זאת, בנסיבות של טובות ההנאה שקיבל אולמרט, הכוללות "מכלול הנסיבות הכוללות הסתרה, לא קבלה חד פעמית, גובה הסכום וכו'. השיטה של קבלת מעטפות, פעם סכום כזה ופעם אחר, ותשלום במלון – יש בכך עבירה".
לעומת זאת במקרה של פרס, שמעון קיבל טובות הנאה ולא הסתיר זאת. הוא פנה לקבלת ייעוץ משפטי ממוסדות המפלגה, ובכך נמנע מהיבט ההסתרה. למעשה, זה בסדר כשמשתינים מהמקפצה. אמנם הוא לא סיפק ליועצים את כל התיאור העובדתי של טובות ההנאה שקיבל, אבל בכל מקרה הוא לא מדבר על הסתרה. מקבלים כסף, מצהירים עליו ומשתמשים בו לפעילות פוליטית ובכך השוחד מוצדק.
7,066 שקלים לשעה, מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע - זה הסכום ששמעון פרס, נשיאה של מדינת ישראל, עולה למשלמי המסים. תראו איך שההוצאות השנתיות של בית הנשיא גדלו מאז שפרס נכנס לשם - ממש הכפילו ושילשו את עצמם, הוצאות שנמצאות בסימן עליה. הוא חיי חיי מותרות ונהנתנות. חוגג במסיבות ראווה כמו נסיך נפט ערבי. כבוד הנשיא, אתה מושחת. 
בשנת  2010, למשל, לשכת הנשיא שילמה משכורות באמצעות 250 מליון שקלים שהוקצו ללשכתו של הנשיא אפרים קציר ז"ל באישור משרד האוצר מתוך ידיעה שהכספים נרשמו על סעיף של נשיא לשעבר שכבר לא נמצא בין החיים. בנוסף, בשנת 2012 הנשיא שמעון פרס הוציא חצי מיליון ש"ח עבור סעיף דלק, כאשר ליטר בנזין עלה באיזור ה7.5 ש"ח לליטר. קרי, מדובר בכ66,000 ליטר דלק. כבוד הנשיא פרס נושא ברכב עם צריכת דלק גבוהה באופן חריג בהתאם לנתוני היצרן - מקסימום 7 ק"מ לליטר בנזין [לעומת רכב שצורך סולר - 30 ק"מ לליטר]. לפיכך, הנשיא נסע לכל הפחות 460000 ק"מ!!! אז מה, אדוני הנשיא, כמה פעמים הקפת את כדור הארץ עם הרכב השנה בגילך המופלג? בדקת עם ספר השיאים של גינס? אולי שברת שיא....
לעומת שמעון פרס, הנשיא הישראלי הנהנתן, הנשיא העני ביותר בעולם הנו נשיא פורוגוואי, ג'וסה מוג'יקה. נשיא פורוגוואי הנו אדם צנוע שתורם 90% ממשכורתו לצדקה - מתוך משכורת חודשית של 12,500 דולרים, הוא "נאלץ" לחיות משכר של 1,250 דולרים בלבד ולנהוג בחיפושית ישנה משנת 1984, הנמצאת בבעלותו כבר שנים.
מה שמעון פרס השיג עד היום? מה הוא כבר עשה למען היהודים, לאומה הישראלית ולמען העולם כולו שמצדיק את הקמת המרכז האקדמי פרס ברחובות שהייתה בעבר מכללה פרטית לכל דבר, את מרכז פרס לשלום ומוסדות ציבור נוספים ששמו מתנוסס עליהם? מוסדות אלו עלו מליוני שקלים מכספי ציבור בכדי להקים אותם. הציבור עדיין משלם בעבורם מליוני שקלים בשנה למימון פעילות לא ברורה, זאת בנוסף לעשרות מליוני השקלים שמוסד הנשיא שורף מדי שנה מכספי ציבור ומ"תרומות" וטובות הנאה שהוא מקבל. רק לאחרונה, הקק"ל שרפו מליון שקלים כדי לממן את ביקורו של ביל קלינטון במסיבת יום הולדתו של פרס, כאשר חצי מליון זה הוצאות שכרו של קלינטון וחצי מליון בגין הוצאות ההארחה שלו, כולל חדרים בבית מלון.


אישתו של שמעון פרס, סוניה פרס, נכשלה במילוי תפקידה. הלוואי ושמעון היה מגיע לציפורן של הזרת מהבנאדם שהייתה סוניה.





פשוט ביזיון



לא מספיק הבושה שהביא קצב, מכהן נשיא שתקציב ביתו יכול לממן כמה מחלקות בבית חולים ממשלתי.

הוא טען שהלך עם בן גוריון ב-14 במאי , -1948 , וכאשר התברר ששיקר - ניסה להסתיר זאת , וטען ש"חשב שזה מה שהיה ...."
בכלל , כותב הביוגרפיה שלו , מיכאל בר זוהר , אמר בתוכנית ש....לשמעון פרס היה "זיכרון גמיש" , ואז הודה שהוא עושה לפרס הנחה באומרו זאת .
בקיצור , למתקשים בהבנת הנקרא - שקרן סדרתי . או , בניסוח היצירתי של בר זוהר : פרס האמין באופן מוזר מאוד בשקרים של עצמו , גם אחרי שנחשף . פרס , על ידי אמירת שקרים השיג את ההישגים הפוליטיים הכי גדולים שלו . תומכיו, אגב, משתמשים בניסוח " אמירת לא אמת" - מעין דרך יצירתית להכשיר שקרן מהמחנה הנכון .
אה , וזה רלוונטי לאחרונה , אז גם שמעון פרס לא שירת בצבא , ושיקר בקשר לכך , ושוב , ניסה להסתיר זאת .
הוא הסכים להעברת צינור נפט עירקי לירדן , ואפילו התחייב שישראל לא תפציץ אותו . בתמורה למה? בדיוק - בתמורה לעשרות מיליוני דולרים שתקבל מפלגת העבודה - האב הרוחני של "המחנה הציוני". מעניין מה אלדד יניב היה חושב על זה ...אה?
אגב , את העסקה תפר עם פרס ברוס רפפורט ,מיליארדר יהודי שמקורב לשמעון פרס. מצלצל לכם פלילי ? אבל לא במקרה הזה . יש פרוטקשן במחנה הנאור .
פרס היה ידוע באטימות לשכבות החלשות , והתעצבן מאוד כשהוכיחו אותו על כך. נו... סוציאליזם וסולידריות וכל זה .
פרס יזם כמובן את התרגיל המסריח , בו שילם לשרים במחנה הימין כדי שיערקו למחנה שלו . כאשר העסקה השתבשה , הוא לא התבלבל וניסה שוב , בכל הכוח , כמו שרק חתרן בלתי נלאה יודע להתעקש .
פרס העיף דווקא את אומרי האמת וחושפי פרשת קו 300 , ולמרות שהרס להם את החיים והקריירה עד מותם , לא טרח מעולם להתנצל בפניהם .
ויש עוד , עם כזה רקורד "מפואר" , אולי מתישהו בעתיד יחשפו גם הונאות הבחירות וזיופים שעשו קברניטי מפא"י ? אין לדעת . החיסיון חל על המחנה ה"נאור". אבל היי - לא קוראים לו בנימין נתניהו , אז הכל טוב - נשכח ונסלח .

לאחרונה, הוגשה תלונה במשטרה כנגד שמעון פרס, מאחר ופרסם מודעת דרושים לבית הנשיא משרת ראש תחום חשבות. לכאורה הכל בסדר למרות שלא ברור לי בשביל מה בית הנשיא צריך ראש תחום חשבות, למרות שהדבר נדרש כשבית שלם מנוהל על ידי תקציב של 60 מליון שקלים. הדבר כרגע אינו הבעיה. הבעיה היא שבמסגרת דרישות התפקיד, נמסר שמועמדים יוגבלו לבני מיעוטים בלבד, כגון דרוזים וצ'רקסים. יהודים אוטמטית לא יתקבלו לתפקיד, לא משנה כמה הם ראויים. אפליה זו נוגדת כמה חוקי יסוד בישראל ואת מגילת העצמאות.




יום ראשון, 23 ביוני 2013

להציל את חיות הבר הפצועות בעזרת בית החולים לחיות בר בספארי

בתמונה נמצא גוזל של אנפה שניסה לעוף מהקן בטרם עת ולא הצליח - הוא לא מפותח דיו. בעקבות כך, הוא הצליח ליפול לבריכה העירונית וכמעט טבע. למזלו הרע, ילדי העיר רמלה - לוד מצאו אותו וניסו להרוג אותו במו ידיהם. עובדי הבריכה מנעו זאת מהם. לאחר שהגוזל יובש, וניתן לו מים ואוכל, הוא הועבר לבית החולים הוטרינרי לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים לאחר התייעצות עם מורי וצוות הספארי.
זוהי אינה הפעם הראשונה שאני מפנה אליהם בעלי חיים - כבר יצא לי להפנות אליהם צבי ים פצועים שנפגעו מרשתות דייגים במהלך השנים בהם עבדתי כחובשת בחוף במספר ערי חוף בישראל. לאחר חילוץ בסיוע עם המצילים בחוף, פינינו אותם לבית החולים לחיות בר פגועי שריון או עם פציעה כזו או אחרת בעקבות הזבל בים כמו קרסי דייגים, שקיות ואשפה. היום, פיניתי את הגוזל בקרטון מאולתר מהבריכה העירונית לכניסה של הספארי. מילאתי את תיאור המקרה כולל ציון העובדה שנראה שיש לו סדק במקור. בהמשך, הוטרינרים של בית החולים קיבלו את הגוזל וטיפלו בו כראוי.
למעשה, החל מחודש אפריל ועד לסוף חודש יוני מכונה "תקופת הגוזלים", מאחר ולבית החולים לחיות בר מגיעים מאות גוזלים קטנים שנופלים מהקינים לאורך התקופה. החודשים הללו נחשבים לחודשים עמוסים בעבודה. מלבד הגוזלים הרבים שזקוקים לטיפול מסביב לשעון קיימת גם העבודה השוטפת ולכן, הם זקוקים למתנדבים.




 
בעלי החיים שמגיעים לבית החולים הם חיות בר בלבד. זה יכול להיות גוזלים שנפלו מהקן, צבים שהשריון שלהם נשבר, זאבים שנדרסו, וכדומה. הצוות נלחם על חייהם של בעלי החיים, משקם אותם ומחזיר אותם לטבע במידה והדבר אפשרי או משלב אותם בקרב הדיירים במידה והם עלולים לא לשרוד בטבע. אמנם ישנם בעלי חיים מאוד צבעוניים, כאשר הצבעים משמשים בעיקר לחיזור או התראה כנגד האוייב. עם זאת, רוב בעלי החיים הנם בעלי צבעים לא יוצאי דופן שנועדו להסוות את בעל החיים. השבוע, למשל, הגיע לבית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים, צב צבעוני. כפי הנראה, בנאדם חשב שזה מצחיק אם יצבע אותו כשלמעשה, יכולת ההסוואה של הצב נפגעה. הצב הגיע לצער בעלי חיים עם הצבעים הנועזים האלו בתמונה. המתנדבים העבירו את הצב לבית החולים לחיות בר. המטפלים בבית החולים עובדים על השריון של הצב כדי להוריד את הצבעים. רק כשיצליחו להוריד אותם, הוא יוכל לשוב אל הטבע. מי שצבע אותו כך, לא חשב שצב כזה חשוף לטורפים והסיכוי שלו לשרוד בטבע הוא אפסי. ויש עוד מקרים רבים של חיות בר הזקוקות לטיפול ומגיעים לבית החולים בספארי, כמו צבים שהשריון שלהם נפגע וכדומה.

אם מצאתם חיית בר הזקוקה לסיוע, אנא התקשרו למוקד הסביבה הפועל מסביב לשעון שמספרו 6911* והביאו אותה במהירות האפשרית לבית החולים. מתעכבים? יש לנקוט בסדרת פעולות:
1. יש להכניס אותו לקופסה סגורה עם מצע רך, כגון מגבת, בד או מצע עלים, ולהחזיק אותו במקום חמים, חשוך ושקט עד שניתן יהיה להעביר את בעל החיים לטיפול.

2. נא לא להאכיל או להשקות את בעל החיים ללא הנחיה מפורשת מצוות בית החולים הוטרינרי.

3. זהירות מעל הכול! לחיות הבר יכולות שונות להגנה עצמית, ובכלל זה כוח, מהירות ואינסטינקטים מעולים שאיתם הם עלולים לגרום נזק ופציעות במטרה להגן על עצמן. חיית בר המצויה במצוקה נתונה ללחץ רב שעלול לגרום למוות. לכן, יש להימנע ממגע מיותר.

4. כאמור, חשוב להתקשר מיד למוקד, עוד לפני שהבאתם את החיה.

כל חיות הבר מתקבלות לטיפול בבית החולים לחיות בר שנמצא בספארי ברמת גן, זאת למעט מעלי גירה (צבאים, יעלים וכו') המטופלים בגן לאומי תל אפק - מבצר אנטיפטריס (באזור ראש העין).
מצאתם גור או גוזל בטבע? סביר להניח שהוא הושאר שם על ידי הוריו ואינו זקוק לטיפול. לכן, הניחו לו והשאירו אותו במקומו. אם הנכם חוששים לחייו, ניתן לצפות מרחוק על המקום. במידה ונראה שהגור או הגוזל בסכנת חיים, צרו קשר עם המוקד לפני לקיחתו לטיפול. מקומה של כל חית בר הינו בטבע ולכן אין להחזיקה באופן פרטי בשום מצב.

אז למי שרוצה להתעדכן בנוגע לחיות שהועברו לטיפול בית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים מוזמן ליצור קשר דרך המייל wildlife@npa.org.il . יתכן והעדכון יקח מספר ימים בעקבות העומס במחלקה. לידיעתכם, תפעול בית החולים נעשה בידי עמותה ללא כוונת רווח. הטיפול כרוך בעלויות כגון תשלום משכורות לוטרינרים, הוצאות רפואיות כמו אשפוז בבית חולים, תרופות, אמצעי חבישה וכדומה. מי שמעוניין להתנדב בבית החולים על ידי האכלת בעלי החיים הפגועים והגוזלים או טיפול בבעלי החיים הפצועים ואו לתרום לבית החולים לחיות בר, מוזמן לפנות לבית החולים.






יום שבת, 22 ביוני 2013

העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו - עדיף לעבוד או לשבת בכלא?



1. לפחות בכלא (על פי החוק) לכל אסיר מגיע מרחב של 6 מטרים רבועים. לעומת זאת, בעבודה העובד יושב מאחורי שולחן עם מרחב חופשי של פחות ממטר מרובע.

2. לפחות בכלא מאכילים אותך בחינם 3 פעמים ביום. לעומת זאת,  בעבודה יש לך רק ארוחת צהריים אחת, וגם היא לא בחינם.

3. לפחות בכלא מקצרים לך את תקופת השהייה בתמורה להתנהגות טובה. לעומת זאת, בעבודה, בתמורה לעבודה טובה, נותנים לך עוד יותר עבודה.

4. לפחות בכלא השומר הולך, פותח וסוגר אחריך את כל הדלתות. לעומת זאת, בעבודה אתה נגרר לבד עם כל המפתחות או הכרטיס המגנטי.

5. לפחות בכלא אתה יכול לשחק בקלפים ולספר בדיחות. לעומת זאת, בעבודה אתה תקבל על זה נזיפה.

6. לעומת בזאת, בכלא יכולים לבקר אותך קרובי משפחה וחברים. לעומת זאת, דבר כזה לא יעבור בעבודה בשלום.

7. לפחות בכלא יש המון סוטים וסאדיסטים. לעומת זאת, זבעבודה קוראים להם מנהלים.

8. לפחות בכלא מאסר עולם זה 25 שנה. לעומת זאת, בעבודה: 45 שנה מינימום.

9. לפחות בכלא אתה הולך הביתה בסיום התקופה, וכבונוס יש ניכוי שליש. לעומת זאת, בעבודה אתה ממשיך לעבוד עד שאתה חולה או מוגבל, ואם שרדת?! תקבל "בונוס" פנסיה, ששילמת עליה מכיסך.

תאמין או לא זאת האמת

יום רביעי, 19 ביוני 2013

אוכלים בשר כשר מהדרין? הנה ההוכחה שהבשר לא כשר. ארת'לינגס (Earthlings) - התחקיר המלא לצפייה ישירה תרגום בעברית



אוכלים בשר כשר מהדרין? מצלמה נסתרת שהוצבה במשחטה עם כשרות מהדרין מוכיחה שהבשר לא כשר. ארת'לינגס (Earthlings) - התחקיר המלא לצפייה ישירה תרגום בעברית זהו הסרט שאמור לעניין יהודים, בעיקר חרדים, באשר הם ברחבי העולם.
הסרט מביא צילומם שנלקחו במצלמה נסתרת שצולמו במשחטה עם כשרות גלאט מהדרין. מתוך הסרט: "זהו המפעל הגדול ביותר בארה"ב לייצור בשר כשר "גלאט", גלאט - מונח ביידיש שפירושו "חלק", משמעותו התקנים המחמירים ביותר של טוהרה ודיני השחיטה הכשרה, הדורשים סבל מינימלי".

1. השימוש בשוקרים חשמליים על בעלי חיים שנמנעת מהם היכולת לזוז, מהווה הפרה של החוקים.
2. השימוש בכלוב להפיכתם של בעלי החיים המבועתים לנוחיותו של השוחט, מהווה אף הוא הפרה של החוקים. תהליך ההתהפכות גורם לפרים ולפרות לשאוף דם או לנשום אותו לאחר החיתוך.
3. מאחר שאין לגעת בבעלי-חיים כשרים, לפני סיום תהליך הקזת הדם, מתבצעת השלכת פרים צעירים מתפתלים וגוססים דרך מתקני מתכת על רצפות מלאות דם, כאשר קנה הנשימה והוושט שלהם משתלשלים מחוץ לגופם.
4. שיטת הכבילה וההנפה היא הפרה נוספת על החוקים והיא אינה תואמת את הדרך הכשרה לנהוג בבעלי החיים. מלאכה "קדושה" זו אינה טהורה ואינה רחומה. 


צפו בסרט בו מופיע הקטע המדובר:



מכל הסרטים שאי פעם עשיתי, זהו הסרט שהכי גורם לאנשים לדבר. כי כל אדם שיצפה בו, יספר לשלושה אחרים." -חואקין פיניקס


ארת'לינגס - Earthlings הוא סרט תיעודי רב עוצמה, המראה את הקשר בין בני-אדם לבעלי-חיים אחרים החיים איתנו על כדור הארץ. הסרט עטור הפרסים, מציג את הזלזול האנושי וחוסר הכבוד הבסיסי ליצורים אחרים בעולם ומשאיר את הצופים עם סימני שאלה רבים. זהו סרט חובה לכל אדם המעוניין לדעת מהי המציאות היומיומית של בעלי החיים בתעשיות השונות, ולכל מי ששואף לעשות שינוי בעולם.


תסריט, הפקה ובימוי: שון מונסון; קריינות: חואקין פיניקס; פסקול: מובי. כולם טבעוניים
ארה"ב, 2007.
אתר רשמיhttp://earthlings.com


Earthlings is a documentary about humanity's use of animals as pets, food, clothing, entertainment, and for scientific research. The film is narrated by Joaquin Phoenix, features music by Moby, was directed by Shaun Monson, and was co-produced by Maggie Q, all of whom are practicing vegansץ Earthlings includes footage obtained through the use of hidden cameras to chronicle the day-to-day practices of some of the largest industries in the world, all of which rely on animals.

יום שלישי, 18 ביוני 2013

לפיד: איפה הכסף? אצל החרדים פייגלין: המריח הוא המסריח




זהו אחד הרגעים היפים של ח"כ פטריוטי במדינת ישראל. נראה שחבר הכנסת פייגלין סוף סוף אמר על הבמה בכנסת את המתבקש כבר זמן רב, "המריח הוא המסריח". עם גיבוי של מחיר חלוקת הארץ, פרס ח"כ פייגלין את הצביעות אותה חברי הכנסת מהשמאל והמפלגות הערביות מקדמים מאז הסכמי אוסלו. זוהי הביקורת של פייגלין על דבריו של הח"כ יאיר לפיד כשהאשים את החרדים באופן חרדופובי כשהשיב לשאלה של עצמו איפה הכסף. קוראים לזה חרדופוביה.
והמחיר? 453 מיליארד ש"ח. סכום משמעותי כשמדברים על החוב הלאומי של מדינת ישראל. זה המחיר הכלכלי שעלה לנו הסכמי אוסלו והמחיר שמדינת ישראל נאלצה לשלם בעקבות הזיות השלום של השמאל הישראלי והשאיפה להאדרת השם ולחקיקתו מעל דפי ההיסטוריה של אנשים כמו יצחק רבין ושמעון פרס.
דו"ח חדש חושף: עלותו של תהליך אוסלו הנו כמעט טריליון ש"ח. בדו"ח שמתפרסם על ידי תנועת 'מנהיגות יהודית' נחשפים לראשונה הממדים הכלכליים העצומים של תהליך אוסלו ועלותו למדינת ישראל ולמשק במשך עשרים השנים האחרונות - כ-933 מיליארד ש"ח – וזה לא הסוף.
לפני 20 שנים, לא היתה בישראל גדר הפרדה לצרכי בטחון, לא היו מאבטחים בקניונים, בגני הילדים ובמסעדות, לא היה מערך של טילים ורקטות בישובים הנמצאים בעוטף עזה, הכסף שהמשק הישראלי איבד מהכנסותיו מפעילות תיירותית נכנסת בזמנים בהם הייתה עלייה קטסטרופלים בפעילות הטרור כנגד אזרחים חפים מפשע וכדומה. הסכמי אוסלו הנם החלטה פזיזה שעולה מאות מליארדי שקלים למשק הישראלי ויוצא מהכיס של כולנו, לא רק של המדינה.
 כמה כדורים נגד בחילה לקח רבין, לדעתכם, לפני שחתם על ההסכם ולחץ את ידו של ערפאת? מה שלא מוכנים לעשות בשביל פרס נובל...

אז איפה הכסף?
לדברי לפיד ונציגי השמאל, הכסף מצוי אצל החרדים, בישיבות ואצל המתנחלים. הם טועים. הנה הכסף!
אני מצטטת את פייגלין בנאומו בכנסת:
"מצאתי את הכסף. הרבה כסף מצאתי. 453 מילארד שקל, מצאתי."
פייגלין מצהיר זאת לאחר שבדק את הוצאות המדינה בעקבות הסכמי אוסלו ובעקבות האשליות שהציגו נציגי השמאל בישראל ובלחץ עולמי ובעקבות אימוץ האידאולוגיה של השמאל ב-20 השנים האחרונות.
בנאום זה, ח"כ משה פייגלין (הליכוד ביתנו) מפרט במסגרת דיוני התקציב בכנסת את העלויות שהצטברו מאז תהליך אוסלו, מאחר ומאז החתימה על הסכמים אלו, מאות מליארדי שקלים הוזרמו על ידי מדינת ישראל לצרכי שמירה על ביטחון אזרחיה.
מאז הסכמי אוסלו, מדינת ישראל אולצה להוסיף לתקציב הביטחון תוספת של 28.5 מליארד שקלים, לאור ההידרדרות במצב הביטחוני.
יותר מזה, מאז הסכמי אוסלו, מדינת ישראל העבירה לא פחות מ-86 מליארד שקלים לרשות הטרור הפלסטינית שמממנת באמצעותו פעילויות טרור ומשלמת משכורות עצומות למחבלים שיושבים בכלא הישראלי בגין הוצאה לפועל של פיגועים. ככל שלמחבל יש יותר דם על הידיים, כך גם משכורתו יותר גבוהה.
בנוסף, לפני הסכמי אוסלו, לא היה צריך את משמר הגבול בשטחי יהודה ושומרון. לאחר החתימה על ההסכמים והדרישה לחלוקת האזור, עלותו של מג"ב הגיעה ל-19 מליארד שקלים.
מעניין מהי עלותה של גדר הביטחון שישראל נאלצה לבנות בסמוך לקו הירוק בעקבות ארועי האינתפדה השניה ופיגועי הטרור של המחבלים הערבים במרכזה של אוכלוסיה אזרחית בישראל - ארועים שהגדר הביאה לסיומם. וזה לא כולל את ההוצאות הנוספות על האבטחה - לפני הסכמי אוסלו, לא היה צריך מאבטח בכל מסעדה. לפני הסכמי אוסלו ואשליות השמאל, מסעדות לא התעופפו באויר.
בנוסף, עלויות ביצוע תכנית ההתנתקות, במסגרתה נעקרו כ-8,600 איש מגוש קטיף וצפון השומרון, הגיעו לסכום כולל, עד היום, העומד על 9,482,184,000 שקלים [כ-9.5 מליארד שקלים]. 
וזה עוד בלי לציין את מחיקת החובות של הטייקונים לבנקים וויתור על תמלוגים למדינה בגין שימוש במשאבי טבע מצד החברות הגדולות שמחזיקים הטייקונים, חבריו של יאיר לפיד. יתרה מכך, מעל למליארד שקלים הושקעו בפילים לבנים של השמאל - בניינים מפוארים שמטרתם להאדיר את החותמים על הסכם אוסלו כאילו הם הביאו את השלום ובזכותם אין יותר פיגועים. לא ידוע לי שהשמאל האדיר באופן דומה את מנחם בגין ועמלו. הם לעולם לא יגיעו לציפורן של הזרת ברגלו השמאלית של מנחם בגין.
האם במסגרת ה"נסיונות" להקל על הציבור ולהטיל עליו כמה שפחות מסים, מישהו שם בכנסת שקל במטרה לבטל את מוסד הנשיאות המיותר?
הנה קצת חומר קריאה למעוניינים - מאז כניסתו של פרס לתפקיד הנשיא, הוא הפך לאיש יקר מאוד לציבור, תרתי משמע קודמו אמנם אנס נשים, אך פרס אונס את כיסו של הציבור בעשרות מליוני שקלים מדי שנה. במהלך 2010, למשל, לשכת הנשיא השתמשה בכספים שהוקצו ללשכתו של הנשיא לשעבר אפרים קציר ז"ל כדי לשלם משכורות בבית הנשיא. הדבר נעשה באישור משרד האוצר - מדובר בלא פחות מ-250 מליון שקלים שנרשמו על סעיף של נשיא לשעבר שכבר לא היה בין החיים.
בנוסף, בשנת 2012 הנשיא שמעון פרס הוציא חצי מיליון ש"ח, כאשר ליטר דלק עלה באיזור ה7.5 ש"ח לליטר. קרי, שמעון פרס כנשיא צרך בכל השנה כ66000 ליטר דלק. בהתאם לנתוני היצרן , מכוניתו של שמעון פרס, נשיאה של מדינת ישראל, צורכת מקסימום ליטר אחד של דלק ל-7 ק"מ. לפיכך, הנשיא נסע מקסימום 460,000 ק"מ!!! כדי לשמור על רצף של מנהל תקין בבית הנשיא על ידי שמעון פרס, כבוד הנשיא מתנגד לבקשת מבקר המדינה, מיכאל לינדנשטראוס, לערוך ביקורת בלשכתו בטענה שהנשיא מעל לחוק.



דיברנו על הנשיא קציר ז"ל - ומה עם נשיאים אחרים שכבר פרשו ואפילו נפטרו או עם נשותיהם?
גם הם מקבלים מימון של מאות אלפי שקלים בשנה, כולל רכב צמוד עם נהג מסביב לשעון רק כדי ליסוע מהבית אבות לקופת חולים, זאת בהתאם לחוק נשיאים לשעבר ושאריהם.
אני לא מדברת על הפנסיה. נבון, שיזכה לחיים ארוכים, כבר בן 93 ופרש מהנשיאות לפני 31 שנים. עם זאת, זה מה שהוא עולה למדינה מעבר להוצאות הפנסיה: תקן כוח אדם – 728,000 שקלים בשנת 2012, כולל עלות ברוטו נהג כעובד מדינה, עוזר במשרה מלאה, מזכירה וסיוע במשק בית + 49,000 שקלים  עבור אחזקת בית, כי גם את הבית שלי אני מתחזקת ב-4,000 שקלים בחודש +  אחזקת רכב ממשלתי ודלק -163,000 שקלים. הרי לאן האיש נוסע, אם לא לבקר את הנכדים? + הוצאות טלפון – 10,000 שקלים, קרי 850 שקלים לחודש על חשבון טלפון. הוא בן 93, הוא לא שמע על כך שכחלון ארגן לו חשבון סלולר ב-50-75 שקלים לחודש +  שכר דירה ללשכה 274,000 שקלים, ברור שלשכה בעלות רבע מליון שקלים לפחות הנה חיונית לביצוע עבודתו + הוצאות אחזקה ושוטפות 153,000 שקלים, כי כל מה שהיה עד עכשיו לא מספיק = סך הכל 1,377,000 ש"ח ובמלים מליון שלוש מאות שבעים ושבעה אלף שקלים חדשים לשנה. עזר ויצמן, נשיא ישראל לשעבר, נפטר בשנת 2005.
מאז שנת 2006, אזרחי ישראל משתתפים במימון פרוטיאה בכפר, בית האבות הפרטי והיוקרתי של ראומה ויצמן, אלמנתו של עזר ויצמן, שתזכה לחיים ארוכים. ליד אותו בית אבות עומד רכב שרד עם נהג, כדי שהגברת ויצמן תגיע לקופת החולים ותבקר את הנכדים על חשבון המדינה. גם היא מדברת המון בטלפון, במספר מכשירים במקביל. הנה הפירוט חשבון הוצאותיה של הגברת - תקן כוח אדם עלות ברוטו נהג כעובד מדינה 210,000 שקלים + הוצאות רכב, כגון תשלום למנהל הרכב עבור רכב אלמנה, הוצאות אחזקת רכב ממשלתי ודלק, 102,000 שקלים + הוצאות טלפון 5,000 שקלים = 417,000 שקלים.
הנשיא חיים הרצוג ז"ל נפטר כבר ב-1997. גם אלמנתו, אורה הרצוג, שתזכה לחיים ארוכים, מקבלת צ'ופרים שלה ללא קשר תשלומי הפנסיה - תקן כוח אדם עלות ברוטו נהג כעובד מדינה 223,000 שקלים הוצאות רכב (תשלומים למנהל הרכב עבור רכב אלמנה, הוצאות אחזקת רכב ממשלתי ודלק) 102,000 שקלים אחזקת בית 97,000 שקלים + הוצאות טלפון 6,000 שקלים הוצאות אחזקה ושונות 19,000 שקלים = 447,000 שקלים חדשים. פרס, למשל, לא צריך לדאוג לתרופות ולחימום בחורף, לצערי. גם לא מר נבון, הגברת הרצוג או הגברת ויצמן, תודה לאל. אבל כשיש ברשותם נכסים בשווי מליוני שקלים למה אני צריכה לממן להם סעיפים מיותרים בתקציב המחייה? הנשיא קצב לא מקבל לשכה ומזכירה, תודה לאל. נכון לעכשיו, הסעיף הזה נשלל ממנו מאחר וכרגע רשות בתי הסוהר אחראית להוצאות האחזקה שלו. יכול להיות שהמצב ישתנה כשהוא ישתחרר. נחיה ונראה. נחנקנו כבר פרס, נחנקנו!!!!




יום ראשון, 16 ביוני 2013

הדג נחש - זמן להתעורר





השכמה!
לא מאמין בנשק מאמין בשירה
ותיק מספיק כדי לעשות את הבחירה
בכי זה לא רע כשהמצב בכי רע
כל דמעה שמטפטפת מזכירה
בדיוק עד כמה בעלי השררה
ואנחנו לגמרי לא באותה סירה
כשמישהו על עצמו שופך חומר בעירה
איך זה שאנחנו מרגישים עם זה רע
הם משתמשים בתשקורת כדי לביית ולתכנת
להחדיר לנו ת'שקר שנאמין שזה אמת
אתה קולט- אני מריח זה מסריח מהראש
אומרים לי תירגע- אז זה הזמן לחשוש
שמה שחשבתי הגיוני- לא הגיוני בהחלט
זה הספין שמסיט מהאלף אל הבית

זה הזמן להתעורר הבית מתפורר
נצא מהחורים ביחד די להסתתר
תרימו את היד תפתחו את הפה
מול כולנו אין סיכוי שהם יחזיקו עוד הרבה

זה הזמן להתעורר הבית מתפורר
נצא מהחורים ביחד די להסתתר
תרימו את היד תפתחו את הפה
מול כולנו אין סיכוי שהם יחזיקו עוד הרבה

זה הזמן להתעורר...

לחברי המחאה נשחרר מחמאה
כי הם חותרים להקלה לתיקונה של העוולה
ממוסר העבדים נמאס
רוצים לחיות בקלאס
אם חשוב לנו עתיד הילדים
עכשיו שוברים את הכלים
אז כלים שלי אל תשתופפו
דגלים חדשים עוד יתנוססו
הימים השחורים עוד יתמוססו
ילדים מאושרים עוד יתרוצצו
למען המחר נצא אל הכיכר
נראה לכם בדיוק מי פה נטע זר
ומי גיבור האוהל עוד יחזור
מי פה המשיח ומי פה החמור
אז אחים שלי אל תשתופפו
החזיקו מעמד אל תתכופפו
אחים שלי אל תשתופפו
לא כל המוחות שלנו נשטפו
זה הזמן להתעורר הבית מתפורר
נצא מהחורים ביחד די להסתתר
תרימו את היד תפתחו את הפה
מול כולנו אין סיכוי שהם יחזיקו עוד הרבה

זה הזמן להתעורר הבית מתפורר
נצא מהחורים ביחד די להסתתר
תרימו את היד תפתחו את הפה
מול כולנו אין סיכוי שהם יחזיקו עוד הרבה

זה הזמן להתעורר...

יום שישי, 14 ביוני 2013

עשה זאת בעצמך: פתרון למצב בו מדיח כלים ומכונת כביסה יושבים על אותו ברז ואותה נקודת ניקוז

השנה החלטתי להתפנק כי מגיע לי ואני זקוקה לחיסכון בזמן - לכן, רכשתי מדיח כלים והצבתי אותו בחדר השרות מול מכונת הכביסה. אני לא זקוקה למייבש כביסה וכן, אין מקום במטבח. למעשה, חדר השרות זה המקום הכי הגיוני להציב בו את המדיח - אין מקום במטבח והחדר שרות די מרווח וצמוד למטבח. בנוסף, בחדר שרות יש כבר ברז ונקודת ניקוז - במטבח נדרש ממני למצוא פתרון שדורש קדיחות בארונות כדי להגיע אל מתחת לכיור. 
כדי לפתור את הבעיה של ברז אחד על שני צינורות, התקנתי בעצמי ברז דו ראשי שקניתי בחתוכה מברוק [בסיוע עם סיליקון בסלוטפ]. כך הצינורות של המכונת כביסה ומדיח כלים מתחברים לברז אחד עם שני ראשים שאני יכולה לשלוט בהם. לפני כן, לא היה בו בכלל ראש.
עכשיו, הבעיה: שתי צינורות צריכים להיכנס לצינור ניקוז הזה כדי שאוכל לחסוך זמן ולהפעיל במקביל מכונת כביסה ומדיח. לא רק בגלל הנוחות, אלא גם בגלל הבטיחות. ההחלטה למצוא פתרון לאחר שכמעט שרפתי את הבית - הפעלתי מדיח ולא שמתי לב שהצינור לא בנקודת ניקוז. מעבר למים שהייתי צריכה לגרוף, המים השפריצו על הרב שקע של המכונה והמדיח. שמתי לב רק כששמעתי את הקצר. 
עדין, בעקרון, המטרה העיקרית היא לחסוך בזמן כדי שאוכל להפעיל את שניהם במקביל במהלך הלילה וללכת לישון ובמקביל גם לחסוך בחשמל - יותר זול בלילה. זה היה המצב הקיים:



כמו שאפשר לראות - יש שתי צינורות, פתח ניקוז אחד. הציוד הנדרש כמו שהמליצו בחתוכה מברוק [הטמבוריה של רמלוד] צינור באורך חצי מטר, מפצל בצורת Y - שני ראשים, מחבר אחד וכן, שתי גומיות אטימה שנמכרו בערכה כדי שהמים לא יחזרו.



החיבור ממש לא היה בעיה - חיברתי את המפצל לצינור הניקוז, חיברתי את הגומיות למפצל וזאת התוצאה הסופית.




נוצר מצב שנשארתי ביד עם צינור מיותר באורך חצי מטר - בסופו של דבר לא נזקקתי לו כמו שהמליצו בחתוכה מברוק. הצינורות יושבים טוב וגם אם נוצר מצב בו מים חוזרים בגלל העומס, הם לא נפלטים החוצה בגלל הגומי שאוטם את הצינור וגם הצינור לא זז ולא בורח מהניקוז.

עצות נוספות בנוגע לאבזורים





יום רביעי, 12 ביוני 2013

למחזר את הבקבוקים ולהפוך אותם לאדניות לתבלינים בחלון


מדי פעם אני צורכת בקבוקי שתיה מפלסטיק. את הבקבוקים שגודלם קטן מליטר וחצי ואת בקבוקי האלכוהול אפשר להחזיר עם הפיקדון - אבל מה לעשות עם בקבוקי השתיה הגדולים - הליטר וחצי?
יש גם קופסאות אורז גדולות של סוגת - ה-4 קילו שאני קונה. אמנם זה יותר צנצנת, אבל מעבר לאיחסון, מקרים שבהם אין לי ממש צורך, ולשים במחזורית, זה נראה לי ממש בזבוז. אפשר למשל לעטר אותם ולהשתמש בהם כאגרטל לפרחים בדרך כזו:


ראיתי תמונה בפייסבוק, אפשרות להשתמש בפייה של הבקבוק כדי לאחסן קטניות חותכים את הבקבוק ברבע העליון, מתחת לפקק, קושרים את שקית הקטניות עם גומייה כשהשקית בחלק החיצוני של הפלסטיק ומשתמשים בפקק כסוגר במטרה לשמור על טריות הקטניות - פותחים את פקק הבקבוק בשעת הצורך, שופכים את הכמות לה זקוקים וסוגרים את הפקק בחזרה להמשך איחסון. אפשר, בנוסף לשלב שתי תחתיות של בקבוקים ולעטר אותם בהתאם כדי להפוך אותם למיכלי אחסון למטבח לספגטי, מקרוני, קיטניות וכדומה - כמו שאפשר לראות בתמונה למטה
לאחרונה אני עובדת על אדניות תבלינים וירקות קטנים. ראיתי את התמונה הזו בפייסבוק ואני מתכוונת ליישם אותה - קושרים את הבקבוקים המשמשים כאדניות אחד לשני ותולים אותם. את האדניות הרגילות אני שמה בסורג הגדול - יש לו את המשטח המאוזן שמאפשר לי פשוט להניח עליו את האדניות. אבל בחלונות האחרים בבית, הסורג מאונך ודורש לתלות את האדניות עם ווים. במקרה הזה, כל מה שאני צריכה לעשות זה לקשור חבל פשוט ודק יחסית שאפשר להשיג בכל טמבוריה בלי שיהיה צורך להתאים את המתכת לבקבוק הממוחזר. אין בעיה לתלות את הבקבוק מחוץ לסורג ועדיין לסגור את התריס. אפשר לשים עוד כמה בקבוקים בתריס הגדול מעל לאדניות. אני מתעננת על תבלינים כמו נענע, שיבא, לימונית, לואיזה, פטרוזיליה, כוסברה, בצל ירוק, שמיר, סלרי וכל מני תבלינים אחרים



המחשה של מיכלי האורז כאדניות:


אפשר להשתמש במיכל פלסטיק של חלב 2 ליטר כדי ליצור יעה ולמלא בעזרתו את העדנית בחול



וכדי להשקות, ניתן להשתמש במיכל פלסטיק עם תחתית רכבה בתור מזלף - נקבו חורים בתחתית וקבו גם את הפקק. מלאו מים בדלי או פיילה, הכניסו את המיכל לדלי, סתמו את החור בפקק והמשפך יתמלא. הרימו את המיכל כשהפקק עדיין מכוסה וכשהמיכל יהיה מעל לעציץ, שחררו את החור בפקק.






פתרן מעולה למי שיש ילדים קטנים בבית - אפשר להשתמש במיכל הפלסטיק של החלב או השוקו בגודל 2 ליטר כדי לבנות להם איגלו [קניתי לאחיניות שלי בית קטן ב-450 שקל - האיגלו יותר מגניב ואפשר להיעזר בילדים לצביעה]. אמנם מוצרי חלב לא נכנסים אליי הביתה [מטעמי אלרגיות וטבעונות] - אבל אפשר להשיג כמות כזו מסיבוב אחד במיכלי המיחזור ואם את גננת, אפשר לגייס את הילדים ומשפחותיהם כדי ליצור לגן.
בנוסף, אפשר להשתמש בזה כמיכלי אחסון לעפרונות צבעוניים למשל    

יום שלישי, 11 ביוני 2013

Rose Royce - Wishing On A Star










I'm wishin' on a star To follow where you are I'm wishin' on a dream To follow what it means
I'm wishin' on a star To follow where you are I'm wishin' on a dream To follow what it means
And I wish on all the rainbows that I see I wish on all the people who really dream And I'm wishin' on tomorrow, praying it'll come And I'm wishin' on all the lovin' we've ever done
I never thought I'd see A time when you would be
So far away from home So far away from me
Just think of all the moments that we'd spent I just can't let you go, for me you were meant And I didn't mean to hurt you, but I know That in the game of love you reap what you sow
I feel it's time we should make up, baby I feel it's time for us to get back together

And make the best of things, oh, baby When we're together, whether or never
I feel it's time we should make up, baby I feel it's time for us to get back together And make the best of things, oh, baby When we're together, whether or never
I'm wishin' on a star To follow where you are I'm wishin' on a dream To follow what it means
And I wish on all the rainbows that I see I wish on all the people we've ever been And I'm hopin' on all the days to come and days to go And I'm hopin' on days of lovin' you so
I'm wishin' on a star To follow where you are I'm wishin' on a star Ohh, and I wish on all the rainbows that I
see
I'm wishin' on a star To follow where you are I'm wishin' on a star

יום שני, 10 ביוני 2013

הסרט המלא בריונות ברשת Cyberbully עם תרגום לעברית





בריון ברשת עוקב אחרי טיילור הילרידג', בחורה מתבגרת שנופלת קורבן לבריונות ברשת ועוקב אחרי המחיר שהתקרית גובה מטיילור, חבריה ומשפחתה.
טיילור היא בחורה יפה בת 17 שמתמודדת עם הגירושין של הוריה והיא מודעת בצורה כואבת למעמדה החברתי הנמוך בתיכון. כשאמא שלה נותנת לה מחשב ליום-הולדת טיילור שמחה על ההזדמנות להשתמש באינטרנט לתקשר עם חבריה בלי שאמא שלה תסתכל מעבר לכתף שלה כל הזמן. אבל, לאחר זמן קצר טיילור מוצאת את עצמה קורבן לבגידה ובריונות באתר רשת חברתית פופולרית. בגלל ההודעות הפוגעות, לאט לאט היא מתחילה להרחיק את עצמה ממשפחתה ומחבריה, כולל החברה הכי טובה שלה במשל שנים, סמנת'ה קלדון.


יום שבת, 8 ביוני 2013

סטודנט יקר מה אתה רואה כשאתה מסתכל במראה?





תקשורת - בלונדינית מרושעת
פסיכולוגיה - מתחבר לצד הנשי שבו. תקוע בשלב האנאלי
מנהל עסקים - הולך עם שיער מטופח. חי על הכסף של אבא.
כלכלה - מומחה בניהול כספים. אין לסמוך עליו.
ממשל - רוצה להילחם בשחיתות. מאבד את הראש בפוליטיקה
משפטים - בעל לשון חדה. חסר באיברים אחרים [כמו לב, כליות והמוסר שלהן ואפילו קיבה ומעיים עצבניים]
סטודנט ובוגר מדעי המחשב - לא מוצל עם נשים ומוקף תמיד בגברים
RRIS [לימודים בינלאומים בבית ספר על שם רפאל רקנטי, בו פלצנים לומדים מנהל עסקים בשכר לימוד לא פרופרציונלי באוניברסיטת תל אביב] - סתם ילד מעצבן שחושב שהוא מלך
קיימות - אין מה להוסיף

יום חמישי, 6 ביוני 2013

מונולוג מצמרר של אמא חד הורית שנאלצת לגנוב שניצלים לילדים







זוהי סיגלית (סיגל) כהן מאילת. היא, כמו הרבה אזרחים ישראל, לא סוגרת את החודש. היא נאלצת לגנוב שניצלים כדי שהתינוקות שלה יוכלו לאכול. היא גם גנבה מטרנות בעבר. היא מוחה כנגד יאיר לפיד שמאיים לקצץ בקצבאות הילדים - הכסף שמונע מהחד הוריות מלגור ברחוב. היא אמא לחיילים ולתינוקות, תאומים בני 3. יאיר לפיד קיבל לא פחות מ-19 מנדטים כדי לסייע לנזקקים, לסייע למעמד הביניים. אבל אמהות חד הוריות נאלצות לעבוד בזנות כדי לפרנס את ילדיהן. המצב מאלץ אזרחים להגיע לתת תזונה, מאיים עליהם לקחת את הילדים שלהן, לגנוב, למחות באמצעות גרימת נזק לרכוש, להתדרדר לזנות וכו'. אין לה אפילו כסף לשלם חשמל. אלו הם השכנים שלי ושלך. אלו הם אני ואתה.
ביטוי נוסף של הקשיים הכלכליים אותם חווים אזרחי ישראל הנו בכך שגם תיכוניסטיות עובדות בזנות כדי לממן את הטיול השנתי, בגדים וצרכי לימוד. בנות 15 ו-16 נכנסו לתחום כבר בגילאי 12 ו-13. הן עובדות בזנות כשהן עוד ילדות, דבר שהופך את הלקוחות שלהן לפדופילים במלוא מובן המילה. כמו שסיגלית סיפרה, חברותיה החד הוריות נאלצות לעבוד בזנות וכך גם חיילות משוחררות. לעתים קרובות, חיילות שעדין משרתות בסדיר לא יכולות לסגור את החודש ולכן, הן נאלצות לרדת לאילת כדי לעבוד במכון עיסוי, לתת מופעי חשפנות במסיבות רווקים ולעבוד כנערות ליווי.





זוכרים את תאוריית הפלאפל של לפיד משנת 2005? אז היום, בזכותו, קצבת הילדים בישראל היא מהנמוכות בעולם המערבי. אין לאזרח הישראלי הממוצע את הבטחון הלאומי המינימלי שהמדינה אמורה לספק לו, ממש כמו ביטחון אישי, דמי מחלה, דמי אבטלה ודמי נכות.

יום רביעי, 5 ביוני 2013

סיפורה של אורלי רביבו הנאנסת שפוצצה את פרשת משה קצב לצפייה ישירה

הכתבה המלאה לצפייה ישירה בה נחשפת אורלי רביבו ומספרת על הכל. אורלי, הנאנסת שפוצצה את פרשת האנס משה קצב, אך לא נכללה בסופו של דבר בכתב האישום שהכניס אותו ל-7 שנות מאסר מדברת על הכל. ההטרדות הבלתי פוסקות, האונס, האיומים, החקירות במשטרה, האם והחברים שתמכו, והחיים שאחרי. "הוא רצה לדעת כל פרט על החיים שלי. התנגדתי, אבל הוא היה בשלו". הסרט של ענת גורן









יום שני, 3 ביוני 2013

כששלום פלאפל שואל אם לשים חריף במנה





היום ביקרתי במודיעין במתחם ישפרו לצרכי סידורים בענייני רמי לוי. ליד, במתחם של רמי לוי, ישנו שלום פלאפל [נחמד, נקי, טרי, שרות אחלה אבל כדורי זה לא....]. הם סיכמו כמו שצריך את התגובות של הלקוחות לשאלה "לשים חריף?" במנה של הפלאפל




  1. קצת
  2. מעט
  3. ממש מעט
  4. לא ממש
  5. טיפה
  6. טיפ טיפה
  7. טיפ טיפונת
  8. טיפ טיפ טיפ טיפה
  9. ממש טיפה
  10. יעני
  11. רק בשביל הטעם
  12. רק בשביל הריח
  13. חס ושלום
  14. הרגת אותי
  15. לא הרבה
  16. ברחמנות
  17. לא לא לא לא לא
  18. בשום אופן לא
  19. לא לא יש לי אולקוס
  20. לא לא זה עושה לי בלגן בבטן
  21. מה, אתה רוצה להרוג אותי?
  22. אני אשכנזי
  23. חפיף
  24. מריחה
  25. שים שים
  26. אל תרחם
  27. תעמיס
  28. קטן עליי
  29. שים, אל תפחד
  30. למה אתה מפחיד אותי?
  31. עדין של אשכנזים
  32. שים, שים לו. זה בשביל הבוס
  33. אני מרוקאי חבוב
  34. שוויה שוויה
  35. שים שים. זה בשביל הפועלים
  36. תפלפל ת'אם אימא שלהם
והנה טריק מגניב שמבצע האלוף אוחנה - פלאפל הנשיא בעפולה: