מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

שקרים שבנים אומרים







אני אוהב אותך
> אני לא רוצה לפגוע בך
> ובכלל: אני בחיים לא אפגע בך
> את לא חופרת לי
> את הכי יפה בעולם
> אני יותר חתיך מג'סטין ביבר/שקר כלשהו אחר
> אדבר איתך עוד מעט, אתקשר יותר מאוחר
> רק נתכרבל
> בחיים לא אעזוב
> את לא שמנה
> להגיד לך את האמת? [ואז שקר כלשהו]
> באמת נראה לך שאני מסתכל על בנות אחרות?
> אני רק אשפשף אותו מסביב. לא מכניס
> אין אף אחת אחרת בראש שלי
> אני באמת חרמן. אבל רק קצת...
> אני מקשיב לך. המשחק מחשב/סרט לא מפריע. אני יכול לעשות שני דברים במקביל.
> נו מה איתך... סמכי עליי
> לא הרגשתי ככה בחיים
> נשבע שאני לא מחפש רק סקס .. אני בחור שמחפש עומק.. אני מחפשת הרבה מעבר
> מתגעגע אולי תבואי לשעתיים שלוש היום ככה .. נשב נדבר פשוט ישלי שיעור נהיגה ואז אימון ואז מסיבה
> את הראשונה שאני באמת אוהב
> מאמי היא סתם אחת אני לא מבין מאיפה יש לה את המספר שלי בטח חבר שלי נתן לה..נו מאמיייייי
> אני כבר לא אוהב אותה אבל סתם באלי לשלוח לה תמונות שלנו למרות שבכלל לא אכפת לה.
> לא מאמי לא השמנת


> אני רוצה שנפרד אבל שתמשיכי להיות ידידה שלי
> בואי נראה סרט אצלי בבית
> לא כל מה שמעסיק אותי זה רק סקס
> בגלל שאנחנו חברים הפסקתי לאונן
> "נו נו.. אני מקשיב לך"
לא מתוק, אתה מסתכל עליי צועקת ואז פוזל מדי פעם לציצי שלי
> את האחת שלי לתמיד
> אני ניראה לך אחד כזה? בחיים אני לא יעשה לך דבר כזה
> אני פשוט לא לוקח תפלא איתי לשום מקום
> אני לא רוצה לשנות אותך אני אוהב אותך כמו שאת
> את יודעת מה באלי עכשיו?
-מה?
-"בית לבד,אותך ליידי במיטה ולהביא לך חיבוק"
> את לא כבדה
> זה לא האורך זה העובי
> סקס על הפעם הראשונה לא מעיד על כלום, אני והאקסית שלי הזדיינו על הפעם הראשונה בשירותים במועדון והיינו שנה וחצי ביחד!
> אני לא מבין מה הבעיה בסקס בפגישה הראשונה?זה חלק מהזוגיות
> אני מקשיב
> נראה לך שאני רוצה לזיין אותך ??????'
> בחיים לא הסתכלתי עלייך ודמיינתי אותך עירומה ???
> העיקר האופי !!!
> אני לא אחשוב שאת שרמוטה אם נזדיין בפעם הראשונה
> אני רק רוצה להיות ידיד שלך
> אני לא מקנא
> גמרתי כלכך מהר כי את כלכך סקסית
> שיחה עם האקס: אתה כבר רוצה לזיין אותי ?
והוא בלי בושה כן
אני : אז תחכה בשקט
הוא: אני מחכה כמה שצריך
אני: אז תמשיך לחכות
הוא : אני משאיר אותך בתולה עד 60
> יש לי סידורים
> לא יודע מה עשיתי איתה בכלל
> בשבילי את תמיד הכי יפה
> אני בחיים לא אעזוב אותך
> אני בחיים לא אפגע בך
> אני בחיים לא אבגוד בך
> ברור שתמיד יהיה אכפת לי ממך
> אני בחיים לא אוותר עלייך.
> אני בחיים לא אשקר לך
> בחיים לא אבגוד בך
> בחיים לא אאכזב אותך

 > לא אכאיב לך

> לא יכול לחיות בלעדייך.
בלה בלה בלה



















2 תגובות:

  1. היי..
    וכמה מתוך"השקרים" האלה היו במענה לשאלות שנשאל ע"י האישה שאיתו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אוקי ומה הפואנטה? אסור להם לנהל דו שיח? למה לשקר?

      מחק