מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 2 בנובמבר 2013

איך להלבין את השיניים בבית באופן טבעי









EXCLUSIVE!! How to whiten your teeth naturally, quick, and inexpensive!!

מהניסיון שלה, הדבר עובד והיא מעדיפה את השיטה על פני כל השיטות הכימיות להלבנת שיניים וגם לא יקר כל כך. כל מה שצריך זה בסך הכל בננה לא ירוקה אבל גם לא צהובה מדי - שתהיה רכה. תקלפו את הבננה ושימו את הקליפה על השיניים כמו שהיא מדגימה למשך משהו כמו דקה. אל תסגרו את השפתיים כדי לתת לבננה לעבוד. מי שרוצה, שיצחצח שיניים אחר כך. אפשר להרגיש בהבדל תוך שבועיים.
למי שלא סובל בננה או אלרגי אליה, יכול להשתמש בתותים מרוסקים - פשוט למעוך את התותים לרסק ולצחצח איתו את השיניים. אפשר ליצור משחת שיניים מסודה לשתייה ולימון - תניחו על צלחת כפית אבקת סודה לשתייה. תסחטו חצי לימון על האבקה וכבר תראו את התגובה הכימית ביניהם. אם התערובת יותר מדי נוזלית, תאזנו עם תוספת אבקה. תצחצחו שיניים עם התערובת. תשתמשו בזה בלילה לפני השינה ואחרי שצחצחתם כרגיל במשחת שיניים רגילה.
לא צריך לעשות את זה יותר מפעם בשבוע כדי לא לפגוע בשיניים - בכל זאת מדובר בחומצה טבעית. תניחו לשיניים גם במקרים בהם יש פצע בחניכיים או משהו. אל תגזימו בשימוש כדי לא לפגוע ולגרום נזק. אל תשתמשו בשיטה הזו אם יש לכם גשר, חכו עד שתורידו אותו
כדי להימנע מהמשך הכתמת השיניים, נסו להימנע מדברי מכתימים. עישון ושתיית קפה ידועים בתור מזיקים לבריאות בכלל ובפרט לשיניים כיוון שהם הופכים אותן לצהובות. לכן, תימנעו מעישון ושתיית קפה. בנוסף, גם משקאות קלים ומתוקים גורמים לא רק להשמנה אלא גם לשיניים צהובות. אם אתם מרגישים צורך עז לשתות שתיה מתוקה ולא מים, שתו דרך קשית. תמנעו גם מאכילת אוכל שומני כמו צ'יפס - אוכל שומני גורם להכתמת השיניים.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה