מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

הרב זמיר בהרצאה שנערכה באוניברסיטת בר אילן בשנת 2011 - לצפייה ישירה





האם קיים אימות או עימות בין הדת היהודית והמידע שצבר המדע? זוהי ההרצאה המרתקת ביותר שראיתי מימיי.
לכול מי שטוען שהיהדות היא שקר והיא זה והיא זה וכו''. אם באוניברסיטת בר אילן הגיעו אולם מלא סטודנטים לשמוע זה אומר דרשני !!! מקווה שנדון על התוכן שלו . מומלץ למי שרוצה פעם אחד ולתמיד לראות את הצד היהודי מפי תלמיד חכם . 
על פי תגלית של חוקרים מארה"ב, הם הודיעו שהם גילו תגלית שמאששת את תיאוריית היווצרות היקום. לדברי פרופסור נתן אביעזר מבר אילן, הגילוי המרעיש, הוא צעד נוסף להוכחת אימות התורה. המדע מוכיח את מה שהקבלה יודעת כבר אלפי שנים - כמו הקשר בין המפץ הגדול לבריאת השמיים והארץ, עדויות מבטן האדמה, עד כמה שתיאוריית האבולוציה ספגה מכות נחרצות, עדיין ישנם מדענים ואנשי מעלה המתעקשים להאמין בה, ואף מסלפים את האמת בעבורה. הרב זמיר כהן, במאמר מיוחד, מגלה את אחת ההפרכות הגדולות הקיימות כיום לתיאוריית האבולוציה - הפרכה אשר נחשבה בעבר כמסייעת לה - ומביא עדויות מבטן האדמה בדבר חוסר נכונותה של התיאוריה. הרב מצטט מהקבלה פסוקים שתואמים את הידע שצבר המדע רק אלפי שנים אחרי שהיהדות ידעה את הדברים בזכות התנך? זוהי הרצאה שחובה לראות.

הרב זמיר כהן: " " יש לזכור כי חסידי האבולוציה ביצעו תרמיות רבות, ביניהן הדבקת לסת של קוף לגולגולת אדם, יצירת שחזורים המציגים את חיי החברה של אנשי-קוף מתוך הסתמכות על שן מאובנת בודדת של חזיר, או הוספת נוצות למאובני דינוזאור "
ניתן למצוא הרצאות מרתקות נוספות של של כבוד הרב זמיר במגוון נושאים, חברה והשקפה, זוגיות ומשפחה, פיתוח האישיות, בריאות ומזון, סוד החלומות, יהדות ומדע ועוד באתר הידברותמאמר של כבוד הרב זמיר כהן - "עדויות מבטן האדמה" - שווה קריאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה