מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

כשהוט עושה מה שהיא רוצה והמדינה לא אוכפת את תנאי המכרז על גב הלקוחות





מחכים לטכנאי של הוט יותר מדי זמן? זה לא רק מעצבן, אלא גם לא חוקי. שימו לב לתנאי הרישיון של הוט, על-פי מועצת הכבלים והלוויין: 



זמן ההמתנה עבור טכנאי –א. כל תקלה בחצרי המנוי, לרבות תקלה בציוד הקצה, המצריכה ביקור טכנאי תתוקן תוך 24 שעות לכל היותר. התקבלה התלונה ביום מנוחה, תתוקן התקלה תוך 8 שעות ביום שלמחרת יום המנוחה. לעניין זה, החלפת ממיר תקול בממיר תקין תחשב כתיקון.ב. החברה תתקן, בעצמה ו/או באמצעות מי מטעמה כל תקלה הנובעת מקו המנוי, כהגדרתו ברשיון, או מציוד הקצה, תוך 48 שעות מן המועד שבו נמסרה לה הודעה על כך, לא כולל ימי שבת וחג, וזאת בלי לגרוע מהתחייבויות החברה לפי הרישיון לגבי זמני תגובה קצרים יותר.ג. שעות העבודה לתיקון תקלות בחצרי המנוי הן בימי העבודה לפחות בין השעות 8:00 -19:00, וכן בערבי שבת וחג לפחות בין השעות 8:00-14:00. על פי דרישת המנוי יתייצב טכנאי לתיקון תקלה ביתית עד השעה 22:00זמני ההמתנה עבור קבלת מענה טלפוני –א. זמן ההמתנה הממוצע למענה אנושי לא יעלה על 30 שניות.ב. זמן ההמתנה המרבי למענה אנושי לא יעלה על 90 שניות.

כדי להשיג נציג, מחכים מינימום חצי שעה על הקו וגם זה נדיר. זמן המתנה ממוצע שם נע בטווח של 45 דק' לפחות ואםילו מגיע לשעה וחצי, כשהנציגים מעבירים את השיחה ממחלקה למחלקה או מנתקים את השיחה בלי אפילו לדבר עם הלקוח או לטפל בפנייה. כדי שטכנאי יגיע לתקן תקלה זה יכול להיות מינימום שבוע ואפילו שלוש שבועות. הוט מצאה דרכים משונות ולא חוקיות במטרה לנסות ולהתחמק מתשלום הקנסות בעקבות אי הגעת הטכנאים לביקור שנקבע. 
אבל כשהם צריכים אתכם ומחפשים אתכם כדי למכור לכם חבילות, הם יודעים איפה למצוא אתכם ולנדנד. 

גם ציפי, לקוחת הוט, נתקלה בקשיים טכניים וביקשה לקבל טכנאי לביתה. היא חיכתה זמן רב ולבסוף התייאשה וביקשה להתנתק מהחברה, אך גם את זה היא לא הצליחה לעשות. לקוחות רבים נמצאים עם ציפי באותה הסירה. 

בתכנית ששודרה היום בגלי צה"ל - יהיה בסדר, דיברו המנחים עם נתי שוברט, ממלא מקום יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין. הוא הסביר שהחברה אינה עומדת בתקנים המקנים לה רישיון, והבטיח כי הנושא ייבדק. 






ל-HOT אין גבולות! גם במקרה של שאול.
כמו שאפשר לראות בתמונה המצורפת, שאול הזמין את ערוץ ספורט 1 HD ליום אחד וחייבו אותו על יומיים!
בחברה בונים על השרות - לקוחות הטלפוני הגרוע של החברה ולכן, הלקוחות לא יהיו מוכנים להתקשר ולהמתין חצי שעה בטלפון רק כדי לריב עם נציג טלפוני שמרויח מינימום וידיו קשורות ואולי לקבל חזרה כסף נוסף שגבו ממנו. 
הפתרון הוא להתעלל בחזרה בנציגים שלהם כך. הם צוחקים לכם בפנים ולוקחים לכם כסף בלי לספק את הסחורה. הפתרון המועיל ביותר הוא להתנתק ולגרום לחברה לפשוט רגל. זאת חברה שפוגעת בעובדים שלה מבחינת זכויות עובד, כבוד אליו ויחס ראוי ומינימלי. חברה ששמה ז' על הלקוחות היא חברה ששמה ז' על העובדים ולהיפך. יש לה אפס הערכה לעובדים טובים וותיקים ולכן, תחלופת העובדים בה גבוהה. העובדים מנסים להתאגד ושובתים על ימין ועל שמאל במחאה על ההחלטה לפטר אותם ולהעביר את האחריות להעסקתם לחברות קבלן. טכנאי שלפני כן קיבל שכר של 7500 בחודש אולץ לעבור לעבוד בחברת קבלן. שם הוא מרויח בחודש 4300 שקלים ונאלץ לעמוד ביעדים של 15 ביקורי טכנאי ביום בניגוד ל-12 שהיה קיים בעבר. לפני השינוי, היו 30 נציגים במשמרת ממוצעת. כיום, יש אולי 10 נציגים, דבר שמעמיס על המוקד ועל מערכת השרות בכלל בהוט. כל זאת על גבם של הלקוחות.
את השליטה עליה מחזיקים טייקונים, אם רק תקשיבו לדבריו של ירון זליכה על הבעלים של חברות הכבלים... 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה