מודעות ברמת הדף

דרושים בהייטק ופיננסים

יום שבת, 24 באוגוסט 2013

משפטים שלקוחות עילאיים ומתנשאים אומרים לנציגי השרות






בהתאם לאופנה החדשה של קבוצות שנפתחו בפייסבוק עבור אנשים עילאיים ומתנשאים שונים, חשבתי לפתוח קבוצה עבור לקוחות עילאיים ומתנשאים ולהציג משפטים שהם אומרים לנציגי השרות. אולי זה יקרה יום אחד. עד אז, אני אוספת אותם ברשומה הזו.


  • אני לא צריכה לכעוס עלייך. את בסך הכל סטודנטית שמרוויחה 18 שקלים לשעה.
  • תגידי לחברה המטומטמת שלך שתפסיק לשאול אותי שאלות מטומטמות, אני יודע יותר טוב ממנה מה צריך לעשות (נאמר בנתב"ג על אחת הקולגות שלי, בתגובה הדרכון הוחזר לנוסע,  עם הבהרה שהוא יכולה להעביר את עצמו בידוק בטחוני אם הוא יודע כל כך טוב).  
  • אני משלם לך את המשכורת
  • את לא תעבדי כאן יותר... אני אגרום לפיטורייך.
  • אתם חבורה של מטומטמים
  • תשכנעי אותי למה עליי לקנות את זה
  • גם אם ישלמו לי לא אשתמש בזה
  • "רק שתדעי שב-[רשת אחרת] זה עולה פחות"
    "רק שתדעי שב-[רשת אחרת] יש מבצעים"
    "רק שתדעי שב-[רשת אחרת] מוכרים את מה שאני מחפש ופה לא"
    ועוד ועוד דברים שמסתבר שב-[רשת אחרת] עושים יותר טוב, אבל משום מה הלקוח נמצא אצלנו ומסביר למוכרת מה לא בסדר במקום העבודה שלה במקום פשוט לקנות ב-[רשת אחרת]...
  • "מה את אומרת לה תודה? היא רק המוכרת!" נאמר לילדה על ידי אימא שלה אחרי שהילדה הודתה למוכרת שמכרה לה לחמניה...
  • למה אין מספיק פקידות דוברות רוסית במדינה ען כל כך הרבה דוברי רוסית?
  • [או:]היא:  "#^^#^##^  #^#@^##"[כל מני מלים ברוסית] אני: "עברית, גברת.... עברית.." היא: " אה... את לא מדברת רוסית? את לא חושבת שהגיע הזמן שתלמדי?"
  • אפשר בבקשה לדבר עם המנכ"ל שלכם?
  • [או:] אני מכיר את המנכ"ל שלכם....
  • מדבר עורך דין/דר' <שקר כלשהו> כשזה לא קשור לתואר והוא לא מייצג אף אחד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה